klacht ongegrondquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:34 schreef Nacalon het volgende: en ja Ik weet dat je het kan uitzetten maar ik vergeet het steeds
Kan je uberhaupt ooıt ıets met ıets wat je hebt gelezen ın KLB ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:35 schreef vosss het volgende:
BEDANKT VOOR DE INFORMATIE HIER KAN IK IETS MEE!!!!
zit jij in turkije?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan je uberhaupt ooıt ıets met ıets wat je hebt gelezen ın KLB ?
Faler!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:34 schreef Nacalon het volgende:
door de geest van michael jackson is bezogt is toch echt
fail... enne.. 'bezogt'?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:34 schreef Nacalon het volgende:
Wat voor troep staat daar altijd opdat Amy winehouse door de geest van michael jackson is bezogt is toch echt geen nieuws maar onzin. Vandaag staat er bijvoorbeeld ook:Zonnebank even gevaarlijk als mosterdgas. Kom op zeg
en ja Ik weet dat je het kan uitzetten maar ik vergeet het steeds
Dit is een van de symptomen van een FOK!-verslaving. Vlug, doe er wat aan!quote:
Ik kan überhaupt niks met alles wat ik op FOK leesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan je uberhaupt ooıt ıets met ıets wat je hebt gelezen ın KLB ?
Tis FTD nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:45 schreef Jahr00n het volgende:
Die neem ik mee voor mijn oma, 10 msnvandaagjes voor jou.
pcies, ik bedacht me ook om hier een klb topic over te maken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:36 schreef nuldertien.net het volgende:
Terechte klacht, staat vol onzin altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |