doe datquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:50 schreef Dennis_enzo het volgende:
*Trommelroffel* bel ze even?
tja.. 1986quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik weet niet of dat nog steeds is, maar vroeger (aantal jaar terug) moest je je toch echt ook bij de school zelf aanmelden en niet alleen bij studielink (opvloger ib-groep??).
Ik schrijf in via studielink, krijg een brief thuis over betalingsgegevens e.d. welke ik moet ondertekenen. En die gaat naar de onderwijsinstelling.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:03 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik moest me in 2008, behalve bij Studielink, bij de onderwijsinstelling en zelfs bij de opleiding zelf inschrijven. Dat laatste ligt aan de opleiding, maar moeten inschrijven bij de onderwijsinstelling is volgens mij wel vrij universeel.
Ok, dan is het dus niet universeel. My bad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:04 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik schrijf in via studielink, krijg een brief thuis over betalingsgegevens e.d. welke ik moet ondertekenen. En die gaat naar de onderwijsinstelling.
ja, dat is standaard procedure blijkbaar! ik kreeg pas een paar dagen geleden een brief? (had in maart ingeschreven)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:43 schreef Andyy het volgende:
Moet ik me nu zorgen maken?
Ik had me in mei al ingeschreven bij Studielink, daar staat dat de aanmelding is verstuurd, alleen heb ik tot nu toe nog niks van de HvA gehoord.
Of is het standaard dat mensen zo laat er pas wat van te horen krijgen?
Ik moest me voor komend jaar toch echt op 2 plaatsen inschrijven. Studielink en de school zelf.quote:
op de administratie zijn altijd wel wat mensen aan het werk om ingekomen machtigingen en inschrijvingen te behandelen. Geen volle mankracht, maar bij de RU en HAN waren iig ook in de zomer mensen bereikbaarquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef Renesite het volgende:
Sommige hogescholen zijn ook dicht, vakantie en zulks. Doe volgende week eens bellen - dan zijn er vaak weer wat mensen op hun plek die wat voor je kunnen doen. Als je in de week van 23 augustus niets gehoord hebt mag je je eens zorgen gaan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |