abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71514354
Een Italiaanse vriendin van mij is onderzoekster bij psychologie aan de universiteit van Rome. Ze is behoorlijk ongelukkig in Rome en down over het gebrek aan mogelijkheden in Italië. Italië is één van de weinige landen in de wereld waar universitaire onderzoekers niet betaald krijgen en ze heeft bovendien geen eigen bureau of kamer, ze zit meestal met haar laptop op de trap van de universiteit.

Ze vindt Nederland echt geweldig en zou dolgraag met een beurs naar Nederland komen om hier haar onderzoek voort te zetten. Kent iemand een beurs waar zij aanspraak op zou kunnen maken? In Italië krijgen alleen de beste vriendjes van de professor een beurs en dus maakt zij geen kans.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_71514679
Wat zeuren jullie nou over lemmingen.

Ik ben op zoek naar een beurs.

Verder heb ik haar ook aangeboden om te trouwen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:39:39 #3
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_71514996
Topic weer schoongeveegd.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_71515054
Kan ze geen contact opnemen met de universiteiten hier?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_71515320
laat haar zich wat verdiepen in de verschillende psychologie-faculteiten in Nederland (Leiden, Utrecht, Amsterdam, Nijmegen, Maastricht, Groningen iig voor zover ik weet? ) en kijk of ze een daarvan ziet zitten..

vraag een gesprek aan en kijk wat de mogelijkheden zijn..

Ondanks dat uiteraard heel Fok! WO heeft, is het handiger om zoiets zelf op te pakken
Ja doei.
pi_71545013
Maastricht doet vrij veel internationaal onderzoek zowel medisch als psychologisch. Als ze een goed onderzoek doet/wil doen en een aardig CV heeft dan denk ik wel dat het UM daarmee vooruit kan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')