abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73738505
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zieke masker
Is eng hoor! Krijg nachtmerries van!

Volgende keer maar beter geen scanlatiescripts hier neer zitten. Is zo lang.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_73758489
Ik had toch meer iets zoals dit verwacht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_73761120
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik had toch meer iets zoals dit verwacht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet iederen gebruikt de nieuwste fok forum layout...
pi_73761244
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dan zijn al die spoilers sowieso zinloos
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_73762453
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Dan zijn al die spoilers sowieso zinloos
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh? Hoe bedoelen jullie dat?

[ Bericht 1% gewijzigd door ArcticBlizzard op 16-10-2009 21:33:48 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_73765879
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

[..]

uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh? Hoe bedoelen jullie dat?
SPOILER
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_73768152
Tsja shit happens, maar dan zouden de spoilertags inderdaad volkomen nutteloos zijn. Ik wist niet dat dat per lay out verschilde.
pi_73781514
SPOILER
Oeps

[ Bericht 20% gewijzigd door Dethroned op 17-10-2009 20:40:33 ]
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_73783109
[spoiler] dus, niet [quote]
pi_73903707
Goede episode. Op het einde is best droog.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 10:06:12 #186
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73905933
1 van de betere episodes vond ik. En ja een zeer droog einde
1 van de betere episodes in een uitstekende arc.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_73957404
Manga Spoilers
SPOILER
pi_73959138
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manga Spoilers
SPOILER
SPOILER
pi_73960891
SPOILER
pi_73963761
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:06 schreef wdn het volgende:
1 van de betere episodes vond ik. En ja een zeer droog einde
1 van de betere episodes in een uitstekende arc.
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_73963832
SPOILER
pi_74141748
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER
SPOILER
Shit has hit the fan in de anime, kenpachi is zo te horen met het goede been uit bed gestapt......
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:00:38 #193
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_74142145
Omg wat een episode. Ik vond Soifon al echt geweldig in deze aflevering Maar dan dat eind!!!! Wat een cliffhanger naar volgende week waarvan ik de episode naw. niet kan zien voor de zondag daarop want ik zit in het buitenland

Ik zou haast gaan beweren dat Bleach nog nooit zo'n nivo heeft gehaald als dat het nu heeft. Overal gebeurd wat. Iedereen krijgt screen time. Maar dan krijg ik iedereen op mijn nek dus dat zeg ik lekker niet

Enige klote is de nieuwe OP en ED. Die zuigen zwaar na Scandal
pi_74143416
Ik ben haast wel zeker dat Bleach nog nooit zo'n hoog niveau als nu heeft behaald. Zoals je al zei, er gebeurd gewoon donders veel! Moet je nagaan als ze Aizen, Tousen en Gin erin hadden geplaatst. Dan zou het naar mijn idee een echte primeur zijn geweest. (Filler blijft filler, filler kan alles.) En het einde vond ik wel iets minder, hij die ineens uit het niets komt.

OP en ED is nog wel te pruimen hoor, gewoon muziek uitzetten en een ander liedje draaien.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:40:56 #195
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_74143664
Ik durf wel een weddenschap aan.... Kenpachi is al die tijd in Hueco Mundo geweest en is constant in gevecht geweest met alles wat daar los en vast zit. En zijn reiatsu was nodig om een poort te maken ofzo
pi_74143705
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:00 schreef wdn het volgende:
Omg wat een episode. Ik vond Soifon al echt geweldig in deze aflevering Maar dan dat eind!!!! Wat een cliffhanger naar volgende week waarvan ik de episode naw. niet kan zien voor de zondag daarop want ik zit in het buitenland

Ik zou haast gaan beweren dat Bleach nog nooit zo'n nivo heeft gehaald als dat het nu heeft. Overal gebeurd wat. Iedereen krijgt screen time. Maar dan krijg ik iedereen op mijn nek dus dat zeg ik lekker niet

Enige klote is de nieuwe OP en ED. Die zuigen zwaar na Scandal
Had even een goed excuus nodig

Je zou eventueel kunnen streamen in het buitenland, al heb je dan wel een stuk slechtere kwaliteit

Ik vond deze ook altijd erg leuk trouwens,

[ Bericht 9% gewijzigd door ArcticBlizzard op 28-10-2009 11:48:39 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:53:41 #197
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_74144168
Dat nummer van Scandal heb ik 3x op mijn cowon s9 staan. De bleach OP, de video zelf en in ogg
Echt wat een heeeeeeeeeeerlijk nummer is dat. Versta der maar 10 woorden van ofzo maar dat is niet erg
pi_74157972
Ik heb eigenlijk meerdere favoriten openings van Bleach, en ik denk dat die van jullie dat ook wel zijn. Eigenlijk zijn ze allemaal gewoon tof!

Met stipt toch wel; Scandal met Shoujo S (zie clip hierboven)
Daarna in willekeurige volgorde:
Opening 1 (asterisk), 2 (d-tecnolife), 5 (rollin' star), 6 (alone), 7 (after dark), 9(velonica) en 10(shoujo s).

Speciale verzie! Must watch: (opening 5)

Edit: Overigens is Kenichi Asai met Mad Surfer (voorlaatste ending) ook niet slecht.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ge4ce op 28-10-2009 18:48:46 ]
pi_74158444
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:21 schreef Ge4ce het volgende:
Ik heb eigenlijk meerdere favoriten openings van Bleach, en ik denk dat die van jullie dat ook wel zijn. Eigenlijk zijn ze allemaal gewoon tof!

Met stipt toch wel; Scandal met Shoujo S (zie clip hierboven)
Daarna in willekeurige volgorde:
Opening 1 (asterisk), 2 (d-tecnolife), 5 (rollin' star), 6 (alone), 7 (after dark), 9(velonica) en 10(shoujo s).

Speciale verzie! Must watch: (opening 5)

Dat stemmetje
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:34:58 #200
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_74160725
Rolling star is ook geweldig ja!
Dat is er 1 die ook nog wel kan meedreunen

Live met Yui op drums
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties