Is eng hoor! Krijg nachtmerries van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik had toch meer iets zoals dit verwacht.Niet iederen gebruikt de nieuwste fok forum layout...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zijn al die spoilers sowieso zinloosquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet iederen gebruikt de nieuwste fok forum layout...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet iederen gebruikt de nieuwste fok forum layout...
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh? Hoe bedoelen jullie dat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dan zijn al die spoilers sowieso zinloos
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
[..]
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh? Hoe bedoelen jullie dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door Dethroned op 17-10-2009 20:40:33 ]It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manga SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:06 schreef wdn het volgende:
1 van de betere episodes vond ik. En ja een zeer droog einde
1 van de betere episodes in een uitstekende arc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit has hit the fan in de anime, kenpachi is zo te horen met het goede been uit bed gestapt......
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Had even een goed excuus nodigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:00 schreef wdn het volgende:
Omg wat een episode. Ik vond Soifon al echt geweldig in deze afleveringMaar dan dat eind!!!! Wat een cliffhanger naar volgende week waarvan ik de episode naw. niet kan zien voor de zondag daarop want ik zit in het buitenland
![]()
Ik zou haast gaan beweren dat Bleach nog nooit zo'n nivo heeft gehaald als dat het nu heeft. Overal gebeurd wat. Iedereen krijgt screen time. Maar dan krijg ik iedereen op mijn nek dus dat zeg ik lekker niet
Enige klote is de nieuwe OP en ED. Die zuigen zwaar na Scandal
Dat stemmetjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:21 schreef Ge4ce het volgende:
Ik heb eigenlijk meerdere favoriten openings van Bleach, en ik denk dat die van jullie dat ook wel zijn. Eigenlijk zijn ze allemaal gewoon tof!
Met stipt toch wel; Scandal met Shoujo S (zie clip hierboven)
Daarna in willekeurige volgorde:
Opening 1 (asterisk), 2 (d-tecnolife), 5 (rollin' star), 6 (alone), 7 (after dark), 9(velonica) en 10(shoujo s).
Speciale verzie! Must watch: (opening 5)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |