Deze is fullhdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:52 schreef wdn het volgende:
Wow mooi. Ik heb een nieuwe achtergrond. Bedankt ArcticBlizzard.
En nog breedbeeld ook
Verdomme, ik ben al 2 dagen opgefokt in afwachting van de nieuwe Bleach
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:26 schreef wdn het volgende:
Welke fillers?
Zanpakuto Materialization Arc: episodes 230-(281?)
Maar ik neem aan dat je die niet bedoelt want dat stond hier boven al
235 ging over Hisagi? Volgens mij was die niet meer dan 1 minuut in beeld hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:08 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hoezo niet? 235 "Clash! Hisagi vs. Kazeshini"
En die moves met z'n zwaard zijn behoorlijk ziek, dat was het al tegen de broer van Rukia
SPOILER: komende 4 release dates en titelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach wellicht werd er meer tijd besteed aan renji dan aan hisagi, het gevecht van hisagi maakte meer indruk (dominant voor de epquote:Op woensdag 2 september 2009 12:33 schreef wdn het volgende:
[..]
235 ging over Hisagi? Volgens mij was die niet meer dan 1 minuut in beeld hoor.
Renji en Sirosaki ging deze epiosde over. Voornamelijk Renjij (want het einde is veelzeggend)
Ja maar dan nogquote:Op donderdag 3 september 2009 12:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ach wellicht werd er meer tijd besteed aan renji dan aan hisagi, het gevecht van hisagi maakte meer indruk (dominant voor de ep)
Hahaha ik hoop het niet wantquote:Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef wdn het volgende:
Ja maar dan nogJe zou toch mogen verwachten dat een titel het grootste gedeelte van de epsiode beslaat. Ik had ook liever Hisagi gezien. Minuutje of 10 15 was leuk geweest.
237 Soifon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zou toch wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele saaie ep worden of heel kort.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Kon ik ze maar opnieuw kijkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:19 schreef Anonymousz het volgende:
Wat een geweldige serie stiekum vind ik iets leuker dan Naruto![]()
Kon, hij is echt grappig![]()
Ik ben bij alf 14![]()
Bleach
Jawel! In de Pendulum arc heeft ze er 1.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:51 schreef Quir het volgende:
Nog een paar afleveringen te gaan en ik ben 'r weer. Stiekem vind ik de zanpakutou filler-arc leuker dan die uitgerekte arrancar-gevechten. Verdomme, wat waren die slap, zeg.
Nu ik erover denk, hebben we Yoruichi eigenlijk al eens met een zanpakutou gezien?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Goede ep deze week, zangetsu is cool![]()
Iemand al een pic of iets dergelijks tegengekomen met alle zanpakutou tegengekomen?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oops
[ Bericht 2% gewijzigd door ArcticBlizzard op 11-09-2009 11:43:09 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:05 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]Misschien moet je spoilers gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet je spoilers gebruikencheck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:54 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:00 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:54 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:43 schreef IrfieJ het volgende:Moeten mensen maar de manga volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |