abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74420838
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:01 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Nee.
pi_74421818
Willen jullie meer? Hele chapter misschien?
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_74422026
Ozan, gooi ze tussen spoiler-tags.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_74423385
Plaatje kan je idd door spoiler heen zien met mijn fok silver..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74423423
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Plaatje kan je idd door spoiler heen zien met mijn fok silver..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_74423472
Ninja edit
pi_74431579
Om eerlijk te zijn, een van de beste chapters tot nu toe. Niets gebeurd, maar ineens die omslag dat het hem doet.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_74431871
SPOILER
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74432329
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef ArcticBlizzard het volgende:
SPOILER
Dat is inderdaad de vraag!
SPOILER
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_74432731
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:28 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de vraag!
SPOILER
SPOILER
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74443514
Waar zitten de eps nu ongeveer?

Heb sinds 214 ofzo niks meer gezien
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_74443590
244
pi_74546805
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
OMFG was nog niet wakker denk ik

[ Bericht 2% gewijzigd door Dethroned op 10-11-2009 17:08:04 ]
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_74547034
Je vergeet [/spoiler] op het einde

En het is "sowieso" verdomme!
pi_74547058
Vet plaatje trouwens

pi_74561508
idd
deze vond ik ook wel stoer

En hieronder, raad ze allemaal
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_74563249
En weer "sowieso" verkeerd
pi_74578443
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 08:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
En weer "sowieso" verkeerd
quote:
Ging net naar bed, maar nu wel goed
pi_74592719
Nieuwe aflevering al uit door GetBleach

....

Zou Byakuya de vijand gejoined zijn zodat hij de Captain Commander kon vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')