kan je wat voorbeelden noemen van realistische kinder series?quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Als je realistisch bedoel als in 'er gebeuren geen bovennatuurlijke dingen' dan heb je daar zat anime series van.
Drake & Joshquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan je wat voorbeelden noemen van realistische kinder series?
quote:realistisch
eerste hit op youtube:quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:49 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Drake & Josh
iCarly
Flight 29 down (wellicht niet zo geloofwaardig, maar het kan)
Die serie over tieners op school op nederland 3 waar ik de naam niet van ken.
als je tekenfilms bedoelt:
Fillmore (weer zo'n geloofwaardigheids dillema, maar het kan waar gebeurd zijn)
Beugelbekkie (minus die elektrice beugel magie)
Rocket Power
Shin Chan
quote:realistisch
Ja wat bedoel je dan met realistisch? 'Het verhaal van het jongetje die elke dag braaf naar school gaat en verder niks bijzonders deed' is niet echt leuk om naar te kijken natuurlijk. En verder zijn er ook maar een handvol films en series die je dan 'realistisch' mag noemen.quote:
het kan wel. maar dan is het dus niet meer interessant voor kinderen, enkel voor volwassenen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:03 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ja wat bedoel je dan met realistisch? 'Het verhaal van het jongetje die elke dag braaf naar school gaat en verder niks bijzonders deed' is niet echt leuk om naar te kijken natuurlijk.
Ik ben volwassen en ik zou het ook niet hoeven zienquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het kan wel. maar dan is het dus niet meer interessant voor kinderen, enkel voor volwassenen.
het kan dan interessant zijn door de karakterontwikkelingen, onderlinge relaties, filmtechniek etc. of in ieder geval iets dat niet zo overdreven is als kinderseries of films, die per definitie eigenlijk niet realistisch zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:11 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik ben volwassen en ik zou het ook niet hoeven zienVolgens jouw definitie is er zowat geen enkele film of serie 'realistisch'
Mja, dan doel je dus op die 0.1% van de films, die je hooguit 's nachts op tv of in een achteraf filmhuis ziet. Ieder zijn ding, maar als je alleen dat soort films leuk vind dan ben je toch niet echt een filmliefhebber in het algemeenquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het kan dan interessant zijn door de karakterontwikkelingen, onderlinge relaties, filmtechniek etc. of in ieder geval iets dat niet zo overdreven is als kinderseries of films, die per definitie eigenlijk niet realistisch zijn.
Hoe oud ben je nu, 26? Jezus Christus man.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het kan dan interessant zijn door de karakterontwikkelingen, onderlinge relaties, filmtechniek etc. of in ieder geval iets dat niet zo overdreven is als kinderseries of films, die per definitie eigenlijk niet realistisch zijn.
Kijkt FoBo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:04 schreef Demon_Hunter het volgende:
Meestal zijn het nog van die kankerquasiekutemo`s ook.
Uhm dat is een compliatie video en ik snap niet wat er niet realistisch aan is? Oké die 1e scene met al dat geld zou niet zo snel gebeuren IRL, maar het gros van de episodes zijn gewoon realistisch en volgensmij ben jij het die een verward beeld heeft van de realiteitquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[..]
eerste hit op youtube:
[..]
jij hebt duidelijk een verward beeld van de realiteit. ik ga lekker slapen
25. jezus is 33 geworden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:19 schreef Quir het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu, 26? Jezus Christus man.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:22 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mja, dan doel je dus op die 0.1% van de films, die je hooguit 's nachts op tv of in een achteraf filmhuis ziet. Ieder zijn ding, maar als je alleen dat soort films leuk vind dan ben je toch niet echt een filmliefhebber in het algemeen
Seizoen 2 is al bezig, al 8 afleveringen langquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Haruhi Suzumiya !![]()
Ik kan niet wachten tot seizoen 2 komt
dat is ook meer iets voor wat oudere kinderen lijkt mij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:39 schreef Phones666 het volgende:
Net als Naruto, dat gezien wordt als een serie voor kleine kinderen, maar ik denk dat kleine kinderen wel bang worden van iemand zoals dit:
[ afbeelding ]
Dat wel, maar het is ook zo dat kinderen in Japan minder worden betutteld in termen van wat ze op tv zien. Je kan het al zien aan shin chan, die tekenfilm is behoorlijk politiek incorrect. Als je het vergelijkt met de mierzoete series uit Amerika helemaal. Dus een serie as Naruto is daar voor kinderen bedoeld, terwijl we dat hier not-done is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is ook meer iets voor wat oudere kinderen lijkt mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |