* wdn vertaald en legt uit.quote:
Nyu!!!!!!!!!!!!!quote:
Awesomequote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef wdn het volgende:
[..]
* wdn vertaald en legt uit.
Meloenbrood -> Shana no Shakugan. Redelijke populaire anime van een jaar of wat terug.
Commentaar van Shana als ze commentaar krijgt "Urusai urusai urusai!" "Kop dicht kop dicht kop dicht" dus
1 hint!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:29 schreef Nachtraaf het volgende:
Iemand die nog coole ecchi mecha harem zooi weet zoals vandread?
Ik vond die eigenlijk echt slecht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:39 schreef wdn het volgende:
[..]
1 hint!
Tsukune? Moka-chan? Tsukune? Moka-chan? Tsukune? Moka-chan? Tsukune? Moka-chan? Tsukune?
CHUUUUUUUUUUUUU!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Die Japan lovers die hele simpele dingetjes overnemen zijn overigens wél oervervelend. Kereltjes die dus de hele godganse tijd 'baka' tegen je roepen
Lucy !quote:
Dat heb ik een tijd geleden eens gemaakt, ik wou weten wat Shana er zo lekker aan vond, en het is ook lekkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef wdn het volgende:
[..]
* wdn vertaald en legt uit.
Meloenbrood -> Shana no Shakugan. Redelijke populaire anime van een jaar of wat terug.
Commentaar van Shana als ze commentaar krijgt "Urusai urusai urusai!" "Kop dicht kop dicht kop dicht" dus
Ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:13 schreef Penisbaard het volgende:
Van die dikke lelijke types die Japan en de Japanse cultuur superieur vinden
Het is en blijft een tekenfilm, dat alle westerse tekenfilms slecht zijn heeft daar niks mee te maken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:11 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is een klapmongool. Anime is iets unieks op zich. Tekenfilms zijn die (Vaak) wangedrochten uit de states waarin constant één vaste schurk voorkomt die élke aflevering probeert om met de een of andere straal of wapen de wereld over te nemen. Tegenover hem staat een vaak basale tegenstander met een pak spierbundels en een heel wapenarsenaal met wat collega's. Zo nu en dan wordt zo'n collega onwel of keert hij zich tegen de titelheld, en dat is het wel. In anime heb je meer karakteruitdieping, betere verhalen en een hoogstaand animatiewerk.
BLAAT
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:13 schreef Penisbaard het volgende:
Van die dikke lelijke types die Japan en de Japanse cultuur superieur vinden
Maar kun je Queen ook metal hip-hop noemen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:18 schreef wuh het volgende:
[..]
Het is en blijft een tekenfilm, dat alle westerse tekenfilms slecht zijn heeft daar niks mee te maken.
Je gaat goeie muziek toch ook niet een andere naam geven dan muziek, alleen maar omdat er ook slechte muziek is?
Maar ik ben het met je eens dat japanse tekenfilms goeie verhalen hebben, death note
Je komt nu zelf anders ook als behoorlijke fanboy over. Pro-tip: er zijn voor allebei, tekenfilms en anime, voorbeelden te vinden die goed en voorbeelden die kut zijn. Het ene is niet per definitie beter dan het andere.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:11 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is een klapmongool. Anime is iets unieks op zich. Tekenfilms zijn die (Vaak) wangedrochten uit de states waarin constant één vaste schurk voorkomt die élke aflevering probeert om met de een of andere straal of wapen de wereld over te nemen. Tegenover hem staat een vaak basale tegenstander met een pak spierbundels en een heel wapenarsenaal met wat collega's. Zo nu en dan wordt zo'n collega onwel of keert hij zich tegen de titelheld, en dat is het wel. In anime heb je meer karakteruitdieping, betere verhalen en een hoogstaand animatiewerk.
TS is noog slim genoeg om te ademen. Je moest je schamen met je domme vooroordelen. Daarbij zijn tekenfilms en anime in het algemeen gewoon fucking baas, en daar kan de TS niets tegen inbrengen. Bitch!
Die Japan lovers die hele simpele dingetjes overnemen zijn overigens wél oervervelend. Kereltjes die dus de hele godganse tijd 'baka' tegen je roepen
prima dat je dit leuk vindt maar ga dan niet doen alsof je geen trol bent.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:17 schreef jimjim1983 het volgende:
prima dat je dit leuk vindt maar ga dan niet doen alsof je geen kneus bent.
Prima dat je achterlijk bent maar spreid dit niet tentoon op een forum.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:17 schreef jimjim1983 het volgende:
prima dat je dit leuk vindt maar ga dan niet doen alsof je geen kneus bent.
echte gangsterpappies kijken geen anime.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:22 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
prima dat je dit leuk vindt maar ga dan niet doen alsof je geen trol bent.
Waarom japanse tekenfilms afkraken en westerse tekenfilms ophemelen, als je van allebei kunt genieten?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:32 schreef Willaaam het volgende:
Japanners![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beste vriend van me is ook een japanofiel en ik heb best wel eens zo schuin met hem meegekeken als ik binnen kwam lopen bij hem thuis maar pfrt... het is net alsof je the bold and the beatiful zit te kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:30 schreef Barachem het volgende:
[..]
Waarom japanse tekenfilms afkraken en westerse tekenfilms ophemelen, als je van allebei kunt genieten?
Geef Cowboy Bebop anders een laatste kans.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:43 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Beste vriend van me is ook een japanofiel en ik heb best wel eens zo schuin met hem meegekeken als ik binnen kwam lopen bij hem thuis maar pfrt... het is net alsof je the bold and the beatiful zit te kijken.
Over het algemeen gebeurt er in een aflevering zo weinig dat ik echt niet snap hoe mensen dat trekken. Neem bijvoorbeeld die serie met dat kleine oranje vechtmannetje... in een aflevering gebeurt er niks behalve wat rondjes om elkaar heen lopen. Of dragonball Z van vroeger. In de meeste afleveringen wordt er alleen maar heel veel geschreeuwd en dan krijgen ze ineens na 30 minuten schreeuwen geel haar. Tsja.
En dan zijn er nog die drama-anime dingen. Pfrt. Dat is heel erg traag én emotioneel gejank. Nee 't spijt me, het hele genre trekt me niet. Ik heb zelf ook nog ooit ghost in the shell geleend in de videotheek en zelfs daarbij dacht ik van tsja. Leuk. Wat is nou de moraal van het verhaal?
Japanse tekenfilms is een niet een apart genre.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:43 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Beste vriend van me is ook een japanofiel en ik heb best wel eens zo schuin met hem meegekeken als ik binnen kwam lopen bij hem thuis maar pfrt... het is net alsof je the bold and the beatiful zit te kijken.
Over het algemeen gebeurt er in een aflevering zo weinig dat ik echt niet snap hoe mensen dat trekken. Neem bijvoorbeeld die serie met dat kleine oranje vechtmannetje... in een aflevering gebeurt er niks behalve wat rondjes om elkaar heen lopen. Of dragonball Z van vroeger. In de meeste afleveringen wordt er alleen maar heel veel geschreeuwd en dan krijgen ze ineens na 30 minuten schreeuwen geel haar. Tsja.
En dan zijn er nog die drama-anime dingen. Pfrt. Dat is heel erg traag én emotioneel gejank. Nee 't spijt me, het hele genre trekt me niet. Ik heb zelf ook nog ooit ghost in the shell geleend in de videotheek en zelfs daarbij dacht ik van tsja. Leuk. Wat is nou de moraal van het verhaal?
Oh, dan zat ie vast wel een shoujo-drama a la Kanon, Air of Clannad of een echt saaie slice of life anime of een school-drama te kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:43 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Shounen series, waar Naruto en DBZ onder vallen, hebben vaak het increasing powerlevel en filosofische gezanik tijdens gevechten probleem.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:43 schreef Willaaam het volgende:
Air is er eentje, drama over een meisje met een fatale vloek.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:43 schreef Willaaam het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |