Het heeft de tekenstijl van pokemon,dragonball,chin chan etc. Erg kinderlijk getekend. Ook het onder is er kinderlijk de door mij genoemd films hebben onderwerpen die ouderen ook aanspreken, liefde,oorlog,politiek.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:14 schreef wdn het volgende:
Bleach IS dan ook voor jongens tussen de 16 en 20 bedoeld. Maar het is best van een goede kwaliteit: laat alle fillers vallen en kijk naar de eerste (seireitei) en derde arc (hueco mundo) en je hebt een dijk van een serie. En de 2de arc was een fillerarc "bounto" die als het om fillers gaat ook goed in elkaar zit.
Nee, met Bleach is niks mis vind ik.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:19 schreef IJsblock het volgende:
Hmmm, ik kijk dan liever naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hentai.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:11 schreef Ritmo het volgende:
Ik dacht altijd dat 'anime' van die Aziatische seks-tekenfilms ofzo waren.Maar idd, wat is er zo boeiend aan Japanse tekenfilms?
Zaraki Kenpachi is vetterquote:
-Neequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:21 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hentai.![]()
[..]
Zaraki Kenpachi is vetter![]()
Bleach
Naruto/Naruto Shippuuden
One Piece
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Simpsons is ook amusant !
Maar Family Guy = t3h bestz
-Neequote:
en nu? Jij hebt nogsteeds geen smaakquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:32 schreef zquing het volgende:
[..]
en nu? Jij hebt nogsteeds geen smaak
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:35 schreef GuyFawkes het volgende:
Dat ontbrak nog in deze topic; 2 faggots die ruzie krijgen over wat goede anime is.
Niet omdat ik 't niets vind, maar omdat 't de series zijn wiens kijkers de naam van andere animekijkers verpesten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:33 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hoezo niet?Omdat jij het niks vindt?
Je moeder is nog steeds een hoer.
Nu alleen nog iemand die niets snapt van de dialoog tussen zquing en IkBenOzan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:35 schreef GuyFawkes het volgende:
Dat ontbrak nog in deze topic; 2 faggots die ruzie krijgen over wat goede anime is.
Voel je je aangevallen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Nu alleen nog iemand die niets snapt van de dialoog tussen zquing en IkBenOzan!
edit: Oh wacht dat ben jij
Pffff, bleachquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:40 schreef wdn het volgende:
BITCHFIGHT!
Heeft weinig zin want Soifon wint toch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |