abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71525583
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:38 schreef R4ven het volgende:
Hoe kunnen we trouwens in dit topic deze vergeten?

[ afbeelding ]
Suzumiya Haruhi no Yuutsu
Ziet er uit als al die andere anime series voor pedo's?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:12:36 #112
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71525596
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:18:01 #113
78498 classpc
I don't like change
pi_71525706
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:47 schreef zquing het volgende:

[..]

het is allemaal slecht Er is maar 1 serie met meer dan 100eps die goed is en dat is prince of tennis En alles dat door teveel mensen gezien wordt is per definitie slecht
Hulde!

Prince of Tennis is masterlijk
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_71526215
One Piece!
Whaaaat???? No money?
pi_71526523
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ziet er uit als al die andere anime series voor pedo's?
Umm nee, niet echt. Doe eens wat onderzoek voordat je een mening vormt...
pi_71526664
quote:
Vroeg me al af waar DB/DBZ/DBGT bleef
pi_71526753
Anime is iets wat je haat of super vet vind, er zijn maar weinig mensen die in het midden zitten wat dit betreft. Jij (TS) bent een vieze kut hater die anime tot kut/kinderachtig bombardeert alleen omdat je het niet snapt/begrijpt. Kneus. .
pi_71527679
Niet weer zo'n topic he
Waarom bashen mensen anime? het is net zo kinderachtig als de rest.

Harry potter is voor kindjes onder de 12 en ik weet zeker dat iedereen hier er op zn minst 1 boek of film van gezien of gelezen heeft.
Family guy en south park zijn ook tekenfilms, het 'tekenfilms zijn voor kinderen' argument slaat dus totaal nergens op want iedereen van mijn leeftijdsklasse (18) kijkt die series, zowel de nerds als de coole jongens.
En dan nog zoiets, zowat iedereen die ik ken geeft toe wel eens nickeloden te kijken, series als fairly odd parents en zelfs spongebob, DIE zijn pas kinderachtig, toch kijkt vrijwel iederen het soms (lees maar hier op fok).

Een goede anime serie heeft een minstens zo goed verhaal als een goede film/speel serie/boek en door het te tekenen worden er geen beperkingen gesteld. Ik weet gewoon zeker dat als Death Note een speel serie was het de aars kickte van al die kut programmas als NCIS, numb3rs, bones enzo. Het kan ook zo zijn dat een idee gewoon beter uitpakt als het getekend was, zo zou Elfen Lied bijvoorbeeld niet uit zien als het echt was, al dat bloed en ledematen die er zomaar afvallen, om nog maar te zwijgen over hoe hun hoorntjes eruit zouden zien

Tsja, je houdt ervan of niet. Maar alsjeblieft mensen, de ironie in de argumenten die jullie tegen anime kijkers gebruiken gaat alle perken te buiten

ps: Mijn avatar is van naruto, doelgroep: 13 jaar
pi_71527800
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Niet weer zo'n topic he
Waarom bashen mensen anime? het is net zo kinderachtig als de rest.

Harry potter is voor kindjes onder de 12 en ik weet zeker dat iedereen hier er op zn minst 1 boek of film van gezien of gelezen heeft.
Family guy en south park zijn ook tekenfilms, het 'tekenfilms zijn voor kinderen' argument slaat dus totaal nergens op want iedereen van mijn leeftijdsklasse (18) kijkt die series, zowel de nerds als de coole jongens.
En dan nog zoiets, zowat iedereen die ik ken geeft toe wel eens nickeloden te kijken, series als fairly odd parents en zelfs spongebob, DIE zijn pas kinderachtig, toch kijkt vrijwel iederen het soms (lees maar hier op fok).

Een goede anime serie heeft een minstens zo goed verhaal als een goede film/speel serie/boek en door het te tekenen worden er geen beperkingen gesteld. Ik weet gewoon zeker dat als Death Note een speel serie was het de aars kickte van al die kut programmas als NCIS, numb3rs, bones enzo. Het kan ook zo zijn dat een idee gewoon beter uitpakt als het getekend was, zo zou Elfen Lied bijvoorbeeld niet uit zien als het echt was, al dat bloed en ledematen die er zomaar afvallen, om nog maar te zwijgen over hoe hun hoorntjes eruit zouden zien

Tsja, je houdt ervan of niet. Maar alsjeblieft mensen, de ironie in de argumenten die jullie tegen anime kijkers gebruiken gaat alle perken te buiten

ps: Mijn avatar is van naruto, doelgroep: 13 jaar
Gewoon niet snappen dat interesses en smaak verschillen, beetje triest
Whaaaat???? No money?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')