Niet weer zo'n topic he
Waarom bashen mensen anime? het is net zo kinderachtig als de rest.
Harry potter is voor kindjes onder de 12 en ik weet zeker dat iedereen hier er op zn minst 1 boek of film van gezien of gelezen heeft.
Family guy en south park zijn ook tekenfilms, het 'tekenfilms zijn voor kinderen' argument slaat dus totaal nergens op want iedereen van mijn leeftijdsklasse (18) kijkt die series, zowel de nerds als de coole jongens.
En dan nog zoiets, zowat iedereen die ik ken geeft toe wel eens nickeloden te kijken, series als fairly odd parents en zelfs spongebob, DIE zijn pas kinderachtig, toch kijkt vrijwel iederen het soms (lees maar hier op fok).
Een goede anime serie heeft een minstens zo goed verhaal als een goede film/speel serie/boek en door het te tekenen worden er geen beperkingen gesteld. Ik weet gewoon zeker dat als Death Note een speel serie was het de aars kickte van al die kut programmas als NCIS, numb3rs, bones enzo. Het kan ook zo zijn dat een idee gewoon beter uitpakt als het getekend was, zo zou Elfen Lied bijvoorbeeld niet uit zien als het echt was, al dat bloed en ledematen die er zomaar afvallen, om nog maar te zwijgen over hoe hun hoorntjes eruit zouden zien
Tsja, je houdt ervan of niet. Maar alsjeblieft mensen, de ironie in de argumenten die jullie tegen anime kijkers gebruiken gaat alle perken te buiten
ps: Mijn avatar is van naruto, doelgroep: 13 jaar