En het dan raar vinden dat er steeds minder mensen naar de kerk gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja tering man. Vooral de kerken in Boston had het te verduren. Bijna alle priesters daar kregen een lawsuit. Het is buiten rechtbank afgehandeld. Miljoenen werden er betaald aan de slachtoffers.
Het punt is, als je van jezelf merkt dat je die gevoelens hebt terwijl je gelovig bent (en er zijn meer gelovigen in de VS) dan is een van de keuzes om priester te worden. Dan vraagt niemand je teminste waarom je nog niet getrouwd bent. Maar ja, die gevoelens gaan niet weg en uiten zich dan in ongezonde excessen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Volgens mij wel minder in NL dan dat het in Amerika gebeurd
maarja hoeveel daarvan is echt waar en hoeveel mensen dachten zo even lekker snel te kunnen cashenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja tering man. Vooral de kerken in Boston had het te verduren. Bijna alle priesters daar kregen een lawsuit. Het is buiten rechtbank afgehandeld. Miljoenen werden er betaald aan de slachtoffers.
quote:
Dat zou heel goed kunnen (en passen in beeld dat ik in het algemeen van de Amerikanen heb)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het punt is, als je van jezelf merkt dat je die gevoelens hebt terwijl je gelovig bent (en er zijn meer gelovigen in de VS) dan is een van de keuzes om priester te worden. Dan vraagt niemand je teminste waarom je nog niet getrouwd bent. Maar ja, die gevoelens gaan niet weg en uiten zich dan in ongezonde excessen.
Denk ik.
is dat die jongen in je FOBO?quote:
Mhmquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat die jongen in je FOBO?
Ziet er leuk uit!met die volle lippen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zie je wel stelletje zuupschuuten daar
OMG mijn vader vroeg dat laatst nog. Of ik nog ging trouwen, kinderen enzo... Mijn hersenen maakte overuren terwijl hij dat zei.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het punt is, als je van jezelf merkt dat je die gevoelens hebt terwijl je gelovig bent (en er zijn meer gelovigen in de VS) dan is een van de keuzes om priester te worden. Dan vraagt niemand je teminste waarom je nog niet getrouwd bent. Maar ja, die gevoelens gaan niet weg en uiten zich dan in ongezonde excessen.
Denk ik.
zo begint het altijdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ach ja, bij het eten hoort altijd wijn. Tenminste hier in Spanje. Nergens anders doe ik dat. Anders is het echt full-on Bonnie.
i'll bet he doesquote:
8 maanden jonger dan ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i'll bet he does![]()
hoe oud is ie?
U crazy bitch, echt niet.quote:
o, cut the bullshit met je riddles.quote:
Je zat in mijn fotobookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, cut the bullshit met je riddles.![]()
nee, ik heb effe gekeken wat bouwjaar je bent.
u crazyquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zat in mijn fotobookIk ga niet alles makkelijk voor je maken hoor
Faux hawk, ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy![]()
![]()
maar heb je nu een kuifje? Is dat je laatste hair-do?
een bliksembezoekquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:57 schreef creno het volgende:
Wat is het toch geweldig om op een boot te staan met de canal parade
maar het vreet energie en duik mijn nest in !
hoe zit het met je coverstory waarom je nog geen vriendin hebt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
U crazy bitch, echt niet.![]()
Maar ja nu is het een uitzondering de hele familie komt van her en der bij elkaar hier en das echt leuk om ze weer te zien na tig jaar. Dus altijd feest.
Ik geef gewoon aan dat ik het single leven leuk vind en dat ik scharrels heb niets iets serieus en dan stel ik dezelfde vraag aan hun of over iets anders. works everytime.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe zit het met je coverstory waarom je nog geen vriendin hebt?
nee niet echt, en de rest van de familie zie ik bijna nooitquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik geef gewoon aan dat ik het single leven leuk vind en dat ik scharrels heb niets iets serieus en dan stel ik dezelfde vraag aan hun of over iets anders. works everytime.
Vragen ze dat niet aan jou? Wat is jouw coverstory?
o, dat scheeltquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee niet echt, en de rest van de familie zie ik bijna nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |