heel je tere zieltje verpest?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
wat een taalgebruik komt er hiervoor bij!
me hace orejas rojas
beschadigd, ik ga schade claimenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heel je tere zieltje verpest?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
beschadigd, ik ga schade claimen
waar heb je dat bekeken dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:32 schreef mike_hunt het volgende:
Heb net de Canal Pride gezien. Vond het maar tam en saai. Ben er zeker overheen gegroeid.![]()
En die vreselijke Tony Neef met zijn commentaar.![]()
![]()
Hier op het terras. (thuis) met een paar neven en nichten en mijn tante.quote:
ik bedoel op welke zender, was het op tv dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hier op het terras. (thuis) met een paar neven en nichten en mijn tante.![]()
Heb jij het gezien?
Tony Neef is leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:32 schreef mike_hunt het volgende:
Heb net de Canal Pride gezien. Vond het maar tam en saai. Ben er zeker overheen gegroeid.![]()
En die vreselijke Tony Neef met zijn commentaar.![]()
![]()
o, dat bedoel je..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik bedoel op welke zender, was het op tv dan?
Ik heb het niet zo op die types. Ben zeker te macho dan.quote:
Je kan echt met hem lachen en ook serieus praten. Maar hij is wel een enorme valse nicht ja dus misschien was zijn commentaar wel een beetje ergquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die types. Ben zeker te macho dan.![]()
Tony zat de hele uitzending te roepen dat ie Ahmed Marcouch heel leuk vond. Werd gewoon genant. En werd ook door meerdere tv kijkers gesmst. (dat ie nou een keer zijn mond moest houden.)![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan geen streaming vinden op die site van AT5
viel spa/3quote:
ja, ik las het net.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
kijk maar uit mike
Veel jongeren komen met griep uit Spanje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik las het net.![]()
Maar gelukkig gaan ze naar Nederland. Volgens de laatste berichten wonen al die jongeren in Assen.ik ken toch niemand die naar spanje is geweest dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest jij niet in Amsterdam zijn met je hot latino? je weet wel, twee vliegen, 1 klap.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ken toch niemand die naar spanje is geweest dus
nopequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moest jij niet in Amsterdam zijn met je hot latino? je weet wel, twee vliegen, 1 klap.
ben je er weleens geweest?quote:
nee, bij het Jellinek, Bonnie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |