abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:34:27 #26
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_71788072
Ik vond Malouda erg lekker spelen en Drogba en Anelka en Cole waren ook heel prima bezig
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_71902666
Kwam de nieuwe trainer nog goed weg, wat een mooie goal die 2e van Drogba
pi_71979287
Nemanja Matic voor 1.5M GBP naar Chelsea. Geen idee of ie wat kan, maar met zo'n lage transfersom is het anders nog niet zo'n probleem natuurlijk.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71985198
Die interesse speelde een maand of twee geleden, en net als je denkt dat het verwaterd is komen ze met een transfer.

Hij is nou nog geblesseerd, dus het zal sowieso nog een paar weken zijn voordat we hem zien. Ken hem ook niet eigenlijk.

Pizarro is trouwens definitief naar Bremen, wat ik hem gun, want vorig seizoen is gebleken dat hij daar belangrijk is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71985573
Jammer dat Pizarro weg is nu
pi_71997921
3-1 gewonnen bij Sunderland, in een (naar mijn meing) kanmpioenswaardig optreden. Sunderland kwam er gewoon niet aan te pas en de waarde van een goede brede selectie werd weer bewezen. maar goed, zijn slechts 6 punten uit 2 wedstrijden, dat kon Scolari ook zeggen. Hetgene wat de doorslag zal geven zullen de thuiswedstrijden zijn.

Lampard was 1 van de doelpuntenmakers en daarmee komt hij op 132 Chelsea-goals en gelijk met de grote Jimmy Greaves(veel betere goalratio). Als hij nou doorgaat met 20 goals per seizoen te maken, haalt hij de top 3 nog wel binnen een jaar.

1
2
3
4
5
6
    Bobby Tambling   202   
    Kerry Dixon      193   
    Roy Bentley      150   
    Peter Osgood     150   
    Jimmy Greaves    132   
    Frank Lampard    132
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:01:48 #32
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_72005977
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:18 schreef mcyodogg het volgende:
3-1 gewonnen bij Sunderland, in een (naar mijn meing) kanmpioenswaardig optreden. Sunderland kwam er gewoon niet aan te pas en de waarde van een goede brede selectie werd weer bewezen. maar goed, zijn slechts 6 punten uit 2 wedstrijden, dat kon Scolari ook zeggen. Hetgene wat de doorslag zal geven zullen de thuiswedstrijden zijn.

Lampard was 1 van de doelpuntenmakers en daarmee komt hij op 132 Chelsea-goals en gelijk met de grote Jimmy Greaves(veel betere goalratio). Als hij nou doorgaat met 20 goals per seizoen te maken, haalt hij de top 3 nog wel binnen een jaar.
[ code verwijderd ]

Die top3 haalt ie wel, maar daarna wordt het lastig. Gewoon afhankelijk van hoe die blijft spelen.
pi_72007676
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:18 schreef mcyodogg het volgende:

[ code verwijderd ]
Kon je deze zien op de site van sport1?
pi_72008540
Nummer 1 hè?
pi_72008946
Goed dat Deco scoorde. Hij moet gewoon bij Chelsea blijven Wat vinden jullie van hem?
pi_72010131
Gister was hij de beste man op het veld.

Was niet via Sport1, maar een ouderwetse brakstream die telkens vlak voor doelpunten wegviel. Waardeer je de comfortzone van televisie toch iets meer door.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:03:43 #37
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_72012620
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:30 schreef mcyodogg het volgende:
Gister was hij de beste man op het veld.

Was niet via Sport1, maar een ouderwetse brakstream die telkens vlak voor doelpunten wegviel. Waardeer je de comfortzone van televisie toch iets meer door.
Die piratenstreams ken ik Zat laatst ook te kijken en net toen het doelpunt ging vallen moest ik refreshen..
pi_72033508
Ik zat te teleteksten
pi_72047984
Mijn favoriete columnist Giles Smith heeft een lijst opgesteld van de (in zijn ogen) 50 beste Chelsea-spelers ooit. Enkele maffe keuzes/absenties, maar je moet het maar eens doorlezen wanneer je zin/tijd hebt. Staan wel grappige dingen in.

http://www.timesonline.co(...)a/article6796018.ece
pi_72092649
Rumour has it dat Ancelotti Deco als voorste spil in zijn diamant wil laten spelen waardoor Lampard op de linkerpositie komt te fungeren. Leuk, maar niet voor Zhirkov en Malouda denk ik dan....
pi_72093762
In uitwedstrijden speelt Chelsea toch een soort kerstboom-opstelling, waardoor er wel ruimte is voor een echte linkermiddenvelder.
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 18:46:55 #42
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_72178744

Hij nam duidelijk ergens de verkeerde afslag
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_72211169
Beetje jammere poule als je het mij vraagt. Porto kennen we al, APOEL gaat zich lekker ingraven in een frustrerende wedstrijd, alleen Atletico zou wel leuk kunnen worden. Helemaal gezien de interesse in Aguero deze zomer.

Leuk voor JT trouwens dat ie weer als beste verdediger gekozen is.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:41:30 #44
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_72216153
Loting zou op zich te doen moeten zijn. Denk dat Atletico de meest lastige van de drie is.
pi_72318904
quote:
JT SIGNS NEW CONTRACT
Posted on: Mon 31 Aug 2009

Chelsea is delighted to confirm that John Terry has signed a new five-year contract that keeps him at the club until the end of the 2013-14 season.

This reaffirms both John's and Chelsea's long stated desire for John to be at Stamford Bridge for the rest of his playing career.
pi_72379007
Next please,
quote:
ANCELOTTI WELCOMES NEW COLE DEAL
Posted on: Wed 02 Sep 2009

Following confirmation today (Wednesday) that Ashley Cole has signed a new four-year contract with Chelsea, Carlo Ancelotti has predicted good times ahead for the player.

'I am very happy that Ashley has committed himself to Chelsea,' the manager said.

'He is one of the best left-backs in the world but I believe his best is yet to come. I am very pleased that will happen in a Chelsea shirt.'

Cole becomes the fifth existing squad member to pen a new deal this summer, following on from Florent Malouda, John Mikel Obi, Didier Drogba and John Terry.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 september 2009 @ 14:59:44 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72399765
Van de fifa site.
quote:
Fifa ban Chelsea from signing any new players for next two transfer windows for breach of rules

On the occasion of its last meeting held on 27 August 2009, the Dispute Resolution Chamber (DRC) was called to pass a decision in a contractual dispute opposing the French club Lens to the French player Gael Kakuta and the English club Chelsea.

The French club had lodged a claim with FIFA seeking compensation for breach of contract from the player and requesting also sporting sanctions to be imposed on the player and the English club for breach of contract and inducement to breach of contract respectively.

The DRC found that the player had indeed breached a contract signed with the French club. Equally, the DRC deemed it to be established that the English club induced the player to such a breach.

As a result the player was condemned to pay compensation in the amount of ¤780,000, for which the club, Chelsea, are jointly and severally liable, and sporting sanctions were imposed on both the player and Chelsea in accordance with art. 17 par. 3 and 4 of the Regulations on the Status and Transfer of Players.

A restriction of four months on his eligibility to play in official matches has been imposed on Kakuta. Chelsea are banned from registering any new players, either nationally or internationally, for the two next entire and consecutive registration periods following the notification of the present decision.

Furthermore, the club, Chelsea, have to pay Lens training compensation in the amount of ¤130,000.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72399810
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:59 schreef borisz het volgende:
Van de fifa site.
[..]

Bizar nieuws. Lijkt me toch dat Chelsea hiertegen in beroep gaat
pi_72400161
Transfer ban las ik !
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_72400397
Zo dan! Dat is schrikken
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')