Waar heb je het overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohwquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:39 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Busty Cops 2: Anal justice!
of Brazilian Animal Farm 4
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Antiklacht: Bijna jarig
Is dat bijna?quote:22-08
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind het een schandalige rip off van een magistraal origineel.
Welk origineel?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind het een schandalige rip off van een magistraal origineel.
Dat heb je later dan Pieter gepost hoor, Pieter's topic is het beste van 2009 en jij was van plan op zijn succes mee te varen!quote:
Zal niet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat heb je later dan Pieter gepost hoor, Pieter's topic is het beste van 2009 en jij was van plan op zijn succes mee te varen!
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat heb je later dan Pieter gepost hoor, Pieter's topic is het beste van 2009 en jij was van plan op zijn succes mee te varen!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:27 schreef Siniti het volgende:
...en de schijterij die onvermijdelijk volgt op het verorberen van één hele zak.
Klacht: Schijterij
Subklacht: Niks te doen
Verwachte reacties: TS heeft aids
Bonusklacht: Had film kunnen kijken maar toch niet gedaan
Ik heb mijn topic derhalve 7 minuten eerder gepost dan Pieter! Er is hier sprake van je reinste plagiaatquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:34 schreef Pieter-utd het volgende:
...en de schijterij die onvermijdelijk volgt op het verorberen van één hele zak.
Klacht: Schijterij
Subklacht: Niks te doen
Verwachte reacties: TS heeft aids
Bonusklacht: Had film kunnen kijken maar toch niet gedaan
Er is gesjoemeld met de tijden!!!11quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb mijn topic derhalve 7 minuten eerder gepost dan Pieter! Er is hier sprake van je reinste plagiaat
Wie pleegt hier nu plagiaat, stiekem die tijden aanpassen.. zo gek ben ik nie! En da wetboek, da ken ik ook!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb mijn topic derhalve 7 minuten eerder gepost dan Pieter! Er is hier sprake van je reinste plagiaat
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wie pleegt hier nu plagiaat, stiekem die tijden aanpassen.. zo gek ben ik nie! En da wetboek, da ken ik ook!
Ja tien, moi kent ie jou nie! Goa ergens anders stoan mauwen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
![]()
Heb je de buurvrouw liggen neuken?
jij weet niet wat lekker is jongenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja tien, moi kent ie jou nie! Goa ergens anders stoan mauwen!
Kank wel weer antwoord op geven, maar da doek maar nie!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
jij weet niet wat lekker is jongen
Je eigen topic faalt en ten tweede snap je de humor van Probleemwijken niet.. je hebt dus duidelijk niets te zoeken in dit topicquote:
Dat is gewoon zo, geef het maar toequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:27 schreef Siniti het volgende:
Ik de humor van Probleemwijken niet snappen?
Waar haal je dat vandaan?![]()
Integendeel, ik vind het briljantquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo, geef het maar toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |