Nope..... John Kerry is er fan van....quote:
de huppeldepup rangers???quote:
Nee..... More than a feelingquote:
Waaghals +1quote:
I Love You, Manquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:07 schreef Waaghals het volgende:
Deze film heb ik gisteren gekeken. Welke is het?
Plot keywords:
Wedding
Best Man
Masculinity
Reference To The Hulk
Investor
Los Angeles California
Band
Venice Beach California
Love
Comma In Title
Loser
Bonding
Vind je het erg als ik pas?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:27 schreef Cliffy het volgende:
Een van de hoofdpersonen uit de film van mijn antwoord speelde een jaar of 10 geleden in een serie met twee andere acteurs die vorig jaar samen in een film te zien waren..
Naam van serie en film?
(issie te volgen? haha)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:13 schreef TJLinden het volgende:
Jason Segel speelde in Freaks and Geeks. Daarin speelden ook Seth Rogen en James Franco, die vorig jaar samen in Pineapple Express speelden.
Makkie!
TJLinden +1!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:13 schreef TJLinden het volgende:
Jason Segel speelde in Freaks and Geeks. Daarin speelden ook Seth Rogen en James Franco, die vorig jaar samen in Pineapple Express speelden.
Makkie!
oeh.... een Josh Holloway-award... die wil ik ook !!!quote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:11 schreef Patch het volgende:
[..]
oeh.... een Josh Holloway-award... die wil ik ook !!!
Heette het virus dan The Grim Reaper?
zeker jaloers ja... Die Ewan, Brad en Wentworth lever ik graag in voor de Johnny Depp en de Josh Holloway....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jaloers?![]()
Reaper Virus...
Patch +1
Volgens mij zijn wij de enige die Shyamalan-vragen raden....quote:
Na Signs (quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige die Shyamalan-vragen raden....
7eVeNL + 1
Ewan en Brad okay maar Wentworth......quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:34 schreef Patch het volgende:
[..]
zeker jaloers ja... Die Ewan, Brad en Wentworth lever ik graag in voor de Johnny Depp en de Josh Holloway....
EE - ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Titelinitialen voor welke acteur?EE BS IC LA B A H
Het zijn initialen van titels.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:31 schreef phileine_ het volgende:
[..]
EE - ?
BS - Bob Saget
IC - ?
LA - ?
B - ?
A - Ade
H - ?
Even denken hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |