Oh, kut! Sorry. Ik was het gewoon helemaal vergeten, ik had wel gekeken, maar toen had Doff nog niet geantwoord en opeens was ik weg.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ey dit is al de zoveelste keer dat RuneRose antwoord en direct weg is..... Niet netjes!
Gewoon 9 puntjes in leveren en we praten nergens meer overquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:04 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Oh, kut! Sorry. Ik was het gewoon helemaal vergeten, ik had wel gekeken, maar toen had Doff nog niet geantwoord en opeens was ik weg.
Ik trap hem maar af. Ik ken de Bond films die hij speelde eigenlijk niet van naam :S. Nouja, als ik ze hoor dan denk ik "oh ja!"quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Noem maar 10 films met Sean Connery
we hadden er al 10 hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dr. No
Goldfinger
Never Say Never Again
Thunderball
First Knight
The League of Extraordinary Gentlemen
Entrapment (Catherine Zeta-Jones)
Rising Sun
Indiana Jones & The Last Crusade
Indiana Jones & The Temple of Doom
The Rock
Gouvernators secret.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:22 schreef skittelman het volgende:
aangezien ik er al 10 gepost had
Van welke film is deze tagline? Inspired by the most notorious unsolved murder in California history.
+1 SamuelofSEKquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
the black dahlia?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Indiana Jones & The Temple of Doom
Okay maar als je het zeker weet dat het goed is maar je moet snel weg dan kun je ook een makkelijke stellen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:04 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Oh, kut! Sorry. Ik was het gewoon helemaal vergeten, ik had wel gekeken, maar toen had Doff nog niet geantwoord en opeens was ik weg.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:19 schreef wyccie het volgende:
Toch niet Carrie?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:29 schreef wyccie het volgende:
Voor haar rol in In the Bedroom?
Hmm, hoe moet ik dat witte vlak met een rood kruisje als hint opvatten? "The Red Cross" is daar een film van gemaakt?quote:
he he, zo moeilijk was die toch nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Coal Miner's Daughter?
Wel als je heel die titel nog nooit hebt gehoordquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:32 schreef skittelman het volgende:
[..]
he he, zo moeilijk was die toch niet
+1 InTrePidIvity
Ik ken eigenlijk alleen de titel, geen idee waar de film over gaatquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:32 schreef skittelman het volgende:
[..]
he he, zo moeilijk was die toch niet
+1 InTrePidIvity
quote:Highlander
The Untouchables
First Knight
The League of Extraordinary Gentlemen
Entrapment
Rising Sun
Indiana Jones & The Last Crusade
Robin Hood Prince of Thieves
Robin & Marian
The Rock
quote:Winter Break (met Milo van Heroes)
quote:Pink Panther
The Quest
quote:Hot Fuzz
American Outlaws
quote:Mamma Mia
Thomas Crown Affair
Robinson Crusoe
Dante's Peak
Mrs. Doubtfire
quote:Defiance
Golden Compass
Munich