Heb je het geld niet voor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:54 schreef marcosta het volgende:
ja hoor!
fuck!
die gozer is dus 13 jaar en 9 maanden...
geen wonder dat die pa zo makkelijk was met formulieren invullen.
toch laat ik het er niet bij zitten.
't word een erezaak! tot aan het europese hof wat mij betreft
volgens mij ook ja...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:59 schreef swarmahoer het volgende:
zijn ouders hiervoor dan niet aansprakelijk
Ik.quote:
hij reed dus op een fiets...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:59 schreef klusfoobje het volgende:
Ja leuk en aardig dat die jongen niet aansprakelijjk kan worden gesteld... maar dan gaat die aansprakelijkheid toch mooi over op de ouders?
Waar rijd dat jong oveirgens op of in ??
Dat dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik.
En trouwens, 14 jarigen zijn niet aansprakelijk. Het is een wet. Wil je een rechtzaak tegen een regel beginnen?
principes zijn net vrouwen... ze kosten meer dan ze opbrengen...quote:
omdat je datquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:02 schreef GGMM het volgende:
Waarom ben je trouwens niet gewoon achteruit gereden?
zijn wij de enige hier denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:01 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
volgens mij ook ja...
als het buurjochie van 12 hier morgen besluit mijn auto met een spijker van striping te voorzien dan kun je er zeker van zijn dat ik eea kom claimen bij paps en mams hiernaast hoor!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:04 schreef TeringHenkie het volgende:
TS moet een civielrechtelijke zaak starten tegen de ouders, lijkt me?
Ik stond er zelf ook verbaast van kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:21 schreef Maeghan het volgende:
Ten eerste vraag ik me af hoe een kind op een fiets 2250 euro schade kan veroorzaken...
Ten tweede zou ik het heel raar vinden als het idd zo is dat hij/zijn ouders niet aansprakelijk zijn. Kinderen mogen op veertienjarige leeftijd niet meer op de stoep fietsen, dus dan vind ik dat ze verder ook gewoon als alle verkeersdeelnemers behandeld moeten worden. Zou wel heel krom zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Dat soort mensen zijn er altijd. Mensen die rechtzaken starten of gewoon uberhaupt gaan zitten zeiken omdat ze het uit principe niet eens zijn met een wet.
Wat een hoop onzin allemaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik.
En trouwens, 14 jarigen zijn niet aansprakelijk. Het is een wet. Wil je een rechtzaak tegen een regel beginnen?
Bij kind onder de veertien jaar gewoon de ouders aansprakelijk stellen. Gevalletje van art. 6:169 BW. Alleen je hebt wel het gevalletje automobilist vs fietser. Alleen dat is een hele andere vraag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:54 schreef marcosta het volgende:
ja hoor!
fuck!
die gozer is dus 13 jaar en 9 maanden...
geen wonder dat die pa zo makkelijk was met formulieren invullen.
toch laat ik het er niet bij zitten.
't word een erezaak! tot aan het europese hof wat mij betreft
En daarbij ben je als automobilist de lul.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:29 schreef Space-Chinees het volgende:
Alleen je hebt wel het gevalletje automobilist vs fietser. Alleen dat is een hele andere vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |