Ga je nou nog steeds door over die 2 pennetjes inclusief mini post it?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:32 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
En Rachel zegt steeds tegen mij: 'You can better buy them in the local'. Vraagt ze 1 euro voor 1 pen!
Ja, laten we het eens over imitatie kleding hebben, is alweer even geleden..!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:30 schreef Angelob het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
Heeft iemand al een lacoste shirt gekocht van daar? En zo ja, zit de krokodil erin of erop gestikt?
Bij mij is het vaker andersomquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:43 schreef neo2000 het volgende:
Denk dat het in Nederland wel goed gaat.. Meer kans dat er iets niet helemaal goed gaat bij het HongKong post gedeelte hoor.
Zie hier de opvolger van de luxaflex-brilquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Wtf is dit dan:
[ afbeelding ]
It is now widely accepted that pinhole glasses do improve vision for suffering with refractive error eye disorders, even ophthalmologists use pinhole equipment to check eyes for refractive disorder. Frequent substitute of prescription glasses(TV, computer, reading) with pinhole glasses will result in improved vision, natural and drug-free. Experience 10-20% vision improvement in 2-4 weeks.
* 100% Brand new and high quality
* Wearing for 15 minutes one day will help to improve your eyesight within weeks
* Activates your natural vision ability to see clearly
* Eliminates stress and strain caused by glasses
* Helps you see clearly near and far
* Promotes vision habits
Ben benieuwd of dat werkt![]()
hoezo?:P ik heb geen klachtenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:16 schreef drumstickNL het volgende:
Ik weet niet wie die dingen bij DX inpakt maar die mag wel eens een schop onder de kont hebben.
Je mag voor mij wel een horloge kopen, alvast bedanktquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:25 schreef Semmm het volgende:
heb nog 20 dollar waardebon en een exlusieve 2 dollar coupon code voor DP maar weet niet wat ik moet kopen
je mag voor mij wel die ijsshotmolds kopenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:25 schreef Semmm het volgende:
heb nog 20 dollar waardebon en een exlusieve 2 dollar coupon code voor DP maar weet niet wat ik moet kopen
Eerste order bij Dealperfect. Ik ben benieuwd.quote:Dear FGM,
We have successfully received your order. We will process it as soon as
possible and send you a Shipment Notice email when your item(s) ship.
De goodies.quote:- SoundMagic Professional In-ear Stereo Earphone Headphone PL50
- 4GB Ultra Thin Key Style Flash Drive U-Disk #
Om dat het typisch iets is van die Chinese webshops. En omdat ze het zelf schijnbaar interessant/belangrijk vinden, getuige de "pig-wars".quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:06 schreef Joey101 het volgende:
OK NU GAAT IEMAND MIJ UITLEGGEN WAT IS ER ZO SPECIAAL AAN DIE LED LAMP VARKENS![]()
ik snap da echt niet waar heb je ze voor nodig
Het is een vrouwenmagneet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:06 schreef Joey101 het volgende:
OK NU GAAT IEMAND MIJ UITLEGGEN WAT IS ER ZO SPECIAAL AAN DIE LED LAMP VARKENS![]()
haha JA dat is echt zo..heb er 5 gekocht en allemaal weggeven..je maakt "ze" er voor een dollar erg blij mee hahaquote:
varkensmagneet = pussyquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:06 schreef Joey101 het volgende:
Blowjob-blij?quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:24 schreef kloink het volgende:
[..]
haha JA dat is echt zo..heb er 5 gekocht en allemaal weggeven..je maakt "ze" er voor een dollar erg blij mee haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |