Oh, meisjes in mijn omgeving hebben echt maar maatje 38/39 met sommige dan misschien een uitschieter naar maat 41 dan.quote:
42 hierquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:57 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Oh, meisjes in mijn omgeving hebben echt maar maatje 38/39 met sommige dan misschien een uitschieter naar maat 41 dan.
Eh?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ucheuchegoogletranslatorucheuche
is niet toegestaan dacht ik om dat hier te vermelden
idd, thanksquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:58 schreef Hyman het volgende:
http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=nl&js=y&u=http%3A%2F%2Fsearch1.taobao.com%2Fbrowse%2F0%2Fn-g%2Cy7s4dootzu----------------40--commend-0-all-0.htm%3Fssid%3De-s5%26at_topsearch%3D1&sl=zh-CN&tl=nl&history_state0=
deze werkt wel bij mij
oh, dan heb ik me vergist.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Eh?
Het is alleen de 1000ste keer dat iemand vraagt of TaoBao er ook in Engels is.
nah heb vorige week bij sneakers echte all stars voor 40 euro gekocht, en ik ga morgen toch op vakantie (turkije) daar zit het ook vol met nep spulquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen dus die nep all stars
quote:Hello,
How are you doing these days?
A few days ago, I came across a wonderful electronic site and had a pleasant chat with their staff.
It is amazing that the products have competitive price and high-quality. I have bought some items from this site,
and i am very satisfied with their items and services. If you are interested in it too,
do have a look at this web page : www.krijgvlekken.com
I hope it will give you some help.
Yours,
Jerruh
Ik heb ook 40-41quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:41 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een meisje. Maat 41 is toch nog ergens best groot voor een meisje volgens mij..
Action verkoopt 1.8 meter gold plated HDMI kabels voor 3 euro.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:23 schreef AffenStrudel het volgende:
DX verkoopt 1.8 meter gold plated HDMI kabels voor nog geen 5 euro.
Sjiek
Ik heb een 5 meter HDMI gold kabel gekocht voor 5,75 incl. verzending op Ebay...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:23 schreef AffenStrudel het volgende:
DX verkoopt 1.8 meter gold plated HDMI kabels voor nog geen 5 euro.
Sjiek
Fijn, ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.quote:Processing - Contact us for the latest update.
Whehe, als je bij de douane maar niet gepakt wordt met meer dan drie neppe artikelen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
nah heb vorige week bij sneakers echte all stars voor 40 euro gekocht, en ik ga morgen toch op vakantie (turkije) daar zit het ook vol met nep spul
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, als je bij de douane maar niet gepakt wordt met meer dan drie neppe artikelen!
Het was maar bangmakerijquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Want? Gewoon kwestie van labels eraf halen en verpakking weggooien. Paar vuile onderbroeken erbij en je kan gewoon doorlopen hoor. En als ze je controleren dan heb je het toch niet daar gekocht en is het gewoon echt.
Niet zo bang hoor.
is die een beetje betrouwbaar?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:40 schreef kloink het volgende:
sssst...kennen we deze al?
http://www.suntekstore.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |