nee, Preditor dacht dat ie de Alien over de rand van de kliff had gegooid. Draaide om, Ging dat wijf besmeuren met zijn bloed blabla nobody cares en dan Alien met zijn staart door zijn borst. en trok hem mee.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]Moest voor het stoplicht wachten en was meteen doorweekt (wel regenjas aan gelukkig).
Alien is my homeboy!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Tuurlijk won de Alien, die is unin.. oninv..... onoverwinnelijk
Heb jij al geantwoord op de POLL?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Niets, enkel m'n neus drukken op het feit dat ik behoorlijk aangeschoten ben
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
THE Screamqueen herself
[ afbeelding ]
ow ja okay dat was vlak voor de spaceship neerdaalde en haar een onderscheiding gaf voor getoonde predator moedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, Preditor dacht dat ie de Alien over de rand van de kliff had gegooid. Draaide om, Ging dat wijf besmeuren met zijn bloed blabla nobody cares en dan Alien met zijn staart door zijn borst. en trok hem mee.
De volgende keerquote:
In NY zie je ze ook wel. Ook veel van die fietskoeriers, maar toch ook gewone mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Wat on-amerikaans!
Kijken ze daar niet heel raar van op? (fietsende mensen that is)
I thought it was yo momma?quote:
klopt! Dit ben ik!quote:
Nee hoor, zie hier regelmatig mensen op de fiets.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dacht dat in amerika alleen koeriers deden fietsen
en nederlandse immigranten![]()
whaha that's like sickquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klopt! Dit ben ik!![]()
ain't i sweet..
[ afbeelding ]
Cate Blanchettquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gisteren the curious case of Benjamin Button gezien![]()
. Cate
.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klopt! Dit ben ik!![]()
ain't i sweet..
[ afbeelding ]
Notes on a scandal is ook mooi.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Cate Blanchett![]()
whoo, vond haar écht goed in Elizabeth. Ik was toen helemaal om.
In Nederland fiets bijna altijd. (of taxi)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, zie hier regelmatig mensen op de fiets.
ja, ook met Judi Dench.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Notes on a scandal is ook mooi.
En Babel natuurlijk.Cate
En niet te vergeten als Galadrielquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Notes on a scandal is ook mooi.
En Babel natuurlijk.Cate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |