Dat is eigenlijk een vertekend beeldquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Gut jij kriijgt wel heel veel namen hierzo, Mieke Ass up Face down/up, Bonnie
ja man, bedoel heb et in dammie ook naar me zin enzo... maar dat ja, rete irritant. dus ik hang altijd de domme toerist uit en ik spreek geen nederlands zogenaamdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klopt omdat als je buiten wilt roken, je glas binnen moet laten staan. Net zoals in NY. Echt kut!!
maar hier, bless them, mag nog alles!met glas en al naar buiten. Binnen mag er nog gerookt worden.
ik ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in bairro alto op straat gelegen *whistle*
ik moest keihard lachen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Echt. Een en al Nuno's. Sieraden, glim glim, gel etc.
En ze moesten 2 vrouwen ui elkaar hale, de politie.
De ene had een kind bij wat maar stond te huilen "Mama niet dooeeennn!" en die moeder (natuurlijk jong) er maar op slaan
more like, every other dayquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een vertekend beeldzo'n bonnie ben ik niet. Tis niet dat ik elke dag drink.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Echt. Een en al Nuno's. Sieraden, glim glim, gel etc.
En ze moesten 2 vrouwen ui elkaar hale, de politie.
De ene had een kind bij wat maar stond te huilen "Mama niet dooeeennn!" en die moeder (natuurlijk jong) er maar op slaan
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja man, bedoel heb et in dammie ook naar me zin enzo... maar dat ja, rete irritant. dus ik hang altijd de domme toerist uit en ik spreek geen nederlands zogenaamd
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja man, bedoel heb et in dammie ook naar me zin enzo... maar dat ja, rete irritant. dus ik hang altijd de domme toerist uit en ik spreek geen nederlands zogenaamd
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een vertekend beeldzo'n bonnie ben ik niet. Tis niet dat ik elke dag drink.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Je kent het hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kan je ze wel goed in de gaten houden of ze niet over je lullen en een poot uitdraait omdat je toch maar een tourist bent.
ja maar ik ben op vakantie, dus dan telt het niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
more like, every other dayIk ook niet... alleen vrijdag, zaterdag,zondag
...........maandag....woensdag....ow alweer vrijdag....zaterdag..zondag.... und so weiter
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, hoor, ook dan wie zich brand moet op de blaren zitten
I Heart Jew jokesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar ik ben op vakantie, dus dan telt het niet.![]()
![]()
Tis net zoals een joods iemand die een club sandwich eet, want als bacon daartussen zit dan telt dat ook niet.![]()
o.k. erg flauw weer hahah
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk lid van de club?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk lid van de club?
ja, hij is homo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk lid van de club?
Wacht ff... het valt je wel op dat de nummering niet klopt, maar de rest van de TT valt je niet op?quote:
whoo dat is echt vet! ik ben echt ernome fan van Alien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:06 schreef Baltar het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.depers.nl/ente(...)weer-Alien-film.html
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
Poll: Ben je lid van de Miles High ClubJa, kan het iedereen aanraden! Nee (nog niet), De volgende keer! Nee, geen behoefte aan Ik ben Mike heb heb alleen orale seks gehad (zonder klaar te komen, maar dat boeit niet) en kan het iedereen aanraden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA het wijn droop gewoon uit mijn mond van het lachen!!!!![]()
![]()
Dat zou ook wel een beetje mosterd na de maaltijd zijn. Laat het nu maar een hunk zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
whoo dat is echt vet! ik ben echt ernome fan van Alien.![]()
![]()
![]()
Maar volgens mij gaat zij niet meer Ripley spelen.
maar dat aanraden heb ik nooit gezegd.quote:
Cijfers is m'n werk, dus ja en verder:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wacht ff... het valt je wel op dat de nummering niet klopt, maar de rest van de TT valt je niet op?
Nee dat heb ik er zelf van gemaakt...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar dat aanraden heb ik nooit gezegd.![]()
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Cijfers is m'n werk, dus ja en verder:
G_E is op vakantiequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef Yurithemaster het volgende:
en nu maar wachten tot er weer gefraudeerd word
ja maar Alien is Ripley.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een beetje mosterd na de maaltijd zijn. Laat het nu maar een hunk zijn![]()
Niets, enkel m'n neus drukken op het feit dat ik behoorlijk aangeschoten benquote:
Veels te belegen inmiddels. Hetzelfde als er weer een Halloween komt met Jamie Leequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar Alien is Ripley.Maar ja, ze is al op leeftijd.
geen plu meegenomen?quote:
Jamie gaat dood in Halloween: Resurrection. Dat was echt een kutfilm. H2O was wel een heerlijke kijkweg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Veels te belegen inmiddels. Hetzelfde als er weer een Halloween komt met Jamie Lee
Ze zit wel in Avatar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar Alien is Ripley.Maar ja, ze is al op leeftijd.
welke jamie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jamie gaat dood in Halloween: Resurrection. Dat was echt een kutfilm. H2O was wel een heerlijke kijkweg.
En Freddy straks in bios![]()
vond alien vs predator toch wel een waar cinematisch kunstwerkjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Veels te belegen inmiddels. Hetzelfde als er weer een Halloween komt met Jamie Lee
moest het ff googlen. Maar als ik het zo zie, kan ze best nog wel een Alien film maken. Maar een prequel gaat moeilijk worden.quote:
jaminquote:
Ja, vond het een heerlijke kijkweg filmquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vond alien vs predator toch wel een waar cinematisch kunstwerkje
nee predator won!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, vond het een heerlijke kijkweg film![]()
![]()
En de Alien won!ik had toch niets met Preditor
fuck em!
Tuurlijk won de Alien, die is unin.. oninv..... onoverwinnelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, vond het een heerlijke kijkweg film![]()
![]()
En de Alien won!ik had toch niets met Preditor
fuck em!
quote:
dacht dat in amerika alleen koeriers deden fietsenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]Moest voor het stoplicht wachten en was meteen doorweekt (wel regenjas aan gelukkig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |