Lijkt wel het verhaal van Romeo en Julliet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:22 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ga de 12e 10 dagen weg, hij werkt doordeweeks, die zaterdag dat ik terugkom wordt 't hem niet, als hij volgende week weer naar Groningen komt valt het op. Dus op z'n vroegst pas over 4 weken. Morgen nog, en dan heel lang niet meer.
oh?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ondertussen kan iedereen het raden wat de vraag is.![]()
![]()
aaaahhhhh llievvquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
9 jaar, ik ken hem al van zijn 10e of zo, zijn ouders zijn vrienden van mijn ouders, op zijn 17e hebben we voor het eerst, we zijn een jaar of zo uit elkaar geweest tussendoor. Dit is een heeeeeeel lang verhaal in 1 zin
Elke keer. Is veel anoniemer voor hem als hij hierheen komt dan als ik bijv. naar zijn dorp kom, of Leeuwarden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoevaak is ie nu al naar groningen geweets dan?
Maar in dat verhaal zat niet één van de twee in de kast.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Lijkt wel het verhaal van Romeo en Julliet.
lol a bar lekker half op straat in en uit 'ole'quote:
en hoe vaak is dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:28 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Elke keer. Is veel anoniemer voor hem als hij hierheen komt dan als ik bijv. naar zijn dorp kom, of Leeuwarden.
ja geweldig is dat! dat buiten hangen bij een bar, bloedheet nogquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol a bar lekker half op straat in en uit 'ole'
1movie ? at least 3 sequelsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaahhhhh llievvdit verhaal screams movie off the week.
yep ga ook zoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol a bar lekker half op straat in en uit 'ole'
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:28 schreef Eustace. het volgende:
[quote]
Maar in dat verhaal zat niet één van de twee in de kast.
o god ja, uitmelken die shit.quote:
op zijn minstquote:
ja man er zijn paar dope clubs idd, ga er niet heel vaak heen in de weekends vind het op straat ook leuker de gaybars en straight liggen door elkaar zeg maar eigenlijk als vreemde weet je niet eens echt wat nou gay of straigt is iedereen gaat overal, veel toffer als amsterdam bijvoorbeeld waar het geconcentreerd is in dat ene flut straatje. en alle soorten bars toch, caribe, barretjes waar veel toeristen gaan, barretjes met flamenco wat ze in adam welles doen zo een mobiele bierbar op straat staat hier bij een paar iedere avond op straatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja geweldig is dat! dat buiten hangen bij een bar, bloedheet nog![]()
Hoe is het uitgaan daar? Goede clubs, kroegen?
Ga je vaak naar gaybars?
dacht dat ik al een grote rol hadquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
we kunnen je ook een rol geven in de [homo] drama serie
Het is ook wel handig als je dat bv tegen je vrienden zegt, want Rik wist het bv ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vier mijn verjaardag 8 augustus, de voorspellingen zijn HEET
Ej dont blame me!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef Baltar het volgende:
En de nummering klopt wederom weer eens niet![]()
Zo, al een fles witte wijn achter de kiezen
Grote jongen! trots op jequote:
net zoals Bairro Altoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja man er zijn paar dope clubs idd, ga er niet heel vaak heen in de weekends vind het op straat ook leuker de gaybars en straight liggen door elkaar zeg maar eigenlijk als vreemde weet je niet eens echt wat nou gay of straigt is iedereen gaat overal, veel toffer als amsterdam bijvoorbeeld waar het geconcentreerd is in dat ene flut straatje. en alle soorten bars toch, caribe, barretjes waar veel toeristen gaan, barretjes met flamenco wat ze in adam welles doen zo een mobiele bierbar op straat staat hier bij een paar iedere avond op straat
flut straatjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja man er zijn paar dope clubs idd, ga er niet heel vaak heen in de weekends vind het op straat ook leuker de gaybars en straight liggen door elkaar zeg maar eigenlijk als vreemde weet je niet eens echt wat nou gay of straigt is iedereen gaat overal, veel toffer als amsterdam bijvoorbeeld waar het geconcentreerd is in dat ene flut straatje. en alle soorten bars toch, caribe, barretjes waar veel toeristen gaan, barretjes met flamenco wat ze in adam welles doen zo een mobiele bierbar op straat staat hier bij een paar iedere avond op straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |