Heb ik al lang gedaan apekop. Het stond er sowieso al standaard in, en zelfs de handmatige instellingen werken voor geen meter. Mijn oude telfort kaart werkte meteen zonder ook maar iets in te stellen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:59 schreef Remake het volgende:
2. Internet moet je eerst instellen, hoe dit moet staat gewoon op de vodafone site.
Samenvatting: TS kan geen goeie topics maken en is duidelijk een autist die in die bus had moeten zitten.
Ik zeg toch dat ik alle vodafone instellingen goed heb ingesteld? Precies dezelfde instellingen met hetzelfde toestel en abonnement als iemand anders en toch werkt het bij mij niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:01 schreef Remake het volgende:
Telfort is geen vodafone met vodafone instellingen.
Het gaat hier over het internet. Blijkbaar moet de GPS gewoon even op gang komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef TNA het volgende:
Inderdaad, want Vodafone is de eigenaar van alle slechte gps-satellieten en Telfort bezit alleen de beste.
ja er kan onmogelijk een slechte GPS chip zitten in de geweldige gsm van TSquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef TNA het volgende:
Inderdaad, want Vodafone is de eigenaar van alle slechte gps-satellieten en Telfort bezit alleen de beste.
Besteld via een online shop, maar wel met vodafone korting (quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:18 schreef Biogarde het volgende:
Een toestel van Voda die geen simlock heeft?
Had die van mij ook niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:18 schreef Biogarde het volgende:
Een toestel van Voda die geen simlock heeft?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Besteld via een online shop, maar wel met vodafone korting ().
OMG!quote:
Er gaat een wereld voor je openquote:
hiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open? Ik heb alleen maar voor vodafone gekozen omdat ze het snelste internet (horen te) hebben, en omdat je het eerste half jaar 50% korting krijgt.
Maar mischien had ik beter voor Hi of zo kunnen gaan.
Tsja, en t-mobile zuigt, KPN is overdreven duur, telfort is kut met peren, en dan blijft er alleen nog vodafone over, waar ik dus problemen mee hebquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
hi_!
mensen die een provider uitkiezen met zo'n naam verdienen tot in de 13e generatie na hun onheil en ellende
inet van vodafone hier is super, de service van voda ook, de prijs ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, en t-mobile zuigt, KPN is overdreven duur, telfort is kut met peren, en dan blijft er alleen nog vodafone over, waar ik dus problemen mee heb.
software/firmware/instellingenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, ik zal ze maandag maar eens bellen of zo. Kan dit probleem aan de simkaart zelf liggen, of moet het wel met de sofwate/firmware/instellingen te maken hebben?
Hier is het Internet super, service ook prima, prijs is kut. Bij t-mobile betaalde ik de helft voor m'n smsjes en belminuten terwijl ik hetzelfde betaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
inet van vodafone hier is super, de service van voda ook, de prijs ook
SMS Blox.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:26 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Hier is het Internet super, service ook prima, prijs is kut. Bij t-mobile betaalde ik de helft voor m'n smsjes en belminuten terwijl ik hetzelfde betaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |