quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef Arn0 het volgende:Is het trouwens vrij aan iedereen om een poll te openen? Dan wil ik er wel een openen, "Beste George Harrison nummer".
Tuurlijk, dit is niet mijn forum!

Maar het lijkt me wel goed dat er niet meer dan 1 Beatles-poll per week komt, anders gaan de andere bezoekers zich misschien ergeren aan die Beatlesfanaten die elke dag een poll opzetten en zo het forum volspammen met The Beatles...
Misschien is het het handigste als degenen die dat willen, in de op dat moment meest recente poll posten wat voor idee ze hebben voor een nieuwe poll en ook aangeven of ze 'm zelf kunnen/willen opzetten. Zoals jij nu dus gedaan hebt.

Als er dan niemand met op- of aanmerkingen komt (en omdat het om de lol gaat moeten we niet al te moeilijk doen, denk ik), dan is dat geregeld.
Deze poll staat er morgenavond een week en vrijdagavond is wel een mooi moment voor steeds een nieuwe poll, dus... iemand problemen met een George-poll?
Nog een laatste verzoek (ook al is dit niet mijn forum

): hou de titel van het topic een beetje gelijk, dus die van George zou kunnen zijn '
Beatles poll 2: Beste George Harrison nummer'. Dus dat in ieder geval het eerste gedeelte steeds gelijk is met een oplopend nummer. S.v.p.

Ik heb (in dit geval) mijn keuze voor een nummer trouwens al gemaakt.

EDIT:
Er is ondertussen alweer gepost natuurlijk.

Mij lijkt het leuker losse polls te hebben (die inderdaad ALLEEN over The Beatles gaan, dus niet over solonummers en zo). De eerste (deze dus), en de volgende ook, kan dan openblijven en zo kan men in de toekomst nog verder stemmen of erover babbelen. Als je alles in 1 topic doet, dan wordt het nogal overzichtelijk. De polls zelfs komen dan ook overal en nergens te staan, op pagina 3 en 6 en 12 etc. Lijkt me niet zo handig. En je krijgt dan ook gepraat over diverse posts door elkaar. Wordt een zooitje. Ik weet niet of we Fok moeten vragen of een poll per week mag...?
[ Bericht 6% gewijzigd door hello_goodbye op 06-08-2009 23:21:26 ]