Ik woon heul niet op Urkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:06 schreef pisnicht het volgende:
misschien moet je wat vaker uit dat debiele incestdorp van je komen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:06 schreef pisnicht het volgende:
misschien moet je wat vaker uit dat debiele incestdorp van je komen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:08 schreef Adidah het volgende:
http://www.vote4me.nl/site/fotoalbum/34923
Ah, je hebt ze met moeite gedaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:12 schreef PeZu het volgende:
ik ben fries en al mijn nichtjes zijn moeilijk lekker![]()
opgelost slotje
tuurlijk je zit toch met dat aspect van wat de mensen zullen zeggen als je je nichtjes hebt gedaanquote:
Het blijft wel in de familie, dat dan weer welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk je zit toch met dat aspect van wat de mensen zullen zeggen als je je nichtjes hebt gedaan_!
PICs or it didn't happen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:16 schreef leipeshitouwes het volgende:
Nou.. Ik kan je als Amsterdammer zeggen dat de frieze meisjes gewoon blond en normaal zijn, en ze hebben geen gevoel voor stijl.
Dat zeg ik als amsterdamse
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ja, die zwartbonte, op vier poten, ze roepen af en toe boooeeee, das dan weer minder
wat, je voordeur?quote:
quote:
Rofl, nee, een van A'damse afkomstquote:
wat is dat nu weer voor kneuzig dialect.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:12 schreef PeZu het volgende:
ik ben fries en al mijn nichtjes zijn moeilijk lekker![]()
opgelost slotje
Hebben jullie nou wel eens files?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:26 schreef michiel_merk het volgende:
ik woon 26 jaar in friesland, en ik vind het behoorlijk tegenvallen![]()
doe niet moeilijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:27 schreef pisnicht het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor kneuzig dialect.
Tsssss.....quote:
stadse trienenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:18 schreef Overdrive het volgende:
Nou, ik heb er één, en vergeleken met die stadse trienen in het Gooi en omstreken kan ik rustig stellen: Ja de Friezin IS knapper dan de rest.
En beter en intelligenter en...Nou ja, Fryslan boppe dus!![]()
Inderdaad, stadse trienen ken ik ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
stadse trienen_!
een trien is per definitie boers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |