quote:Omdat ik graag geiten aai : D
Inderdaad, het getuigt juist van verstand om je hyves af te schermen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:57 schreef TNA het volgende:
Mensen die hun Hyves niet afschermen zodat iedere werkgever die hun naam googlet hun dronken vakantiefoto's kan bekijken
Oh, die kerel die morgen op de Gay Pride op een boot staat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Oh dit is trouwens die TS die nooit in z'n eigen topics reageert
TS doet alweer zijn beklag over hetgeen zich afspeelt op hyves.nl.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:53 schreef Leonidas82 het volgende:
zo f*cking triest is dat he. Heb je Hyves, ga je het vervolgens afschermen voor de buitenwereldAan dat soort mensen is mijn vraag altijd: wat heb je te verbergen?
Klacht: lui die hun Hyves afschermen
te wachten reactie:
TS heeft Hyves
Het houdt je wel bezig he?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:25 schreef Leonidas82 het volgende:
Maar toch op verjaardagen doodleuk vertellen dat ze een baan op hbo/wo-niveau hebben (terwijl de baan in het echt op mbo-niveau is). Of mensen die 5 onafgemaakte studies op hun naam hebben staan en dan zeggen: ja het ontbrak me aan doorzettingsvermogen maar ik heb wel hbo/wo-niveauOf lui die helemaal geen hbo/wo doen/afgerond hebben, maar deze wel vermelden in Hyves
![]()
Klacht: naja, bovenstaande dus
Verwachte reacties:
'verkapt ik heb hbo/wo gedaan'
'hbo is geen studie maar een cursus'
TS voelt zich te goed voor zij die niet gestudeerd hebben
Juist!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:54 schreef TUFKAL het volgende:
Een Hyves account hebben is sowieso triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |