Dat komt ook voor 81,3% overeen met de feiten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:33 schreef Hetiszover het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat 81,3% van de users TS een pauper vindt.
tvp voor dat onderzoekquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ken ook nog een tof onderzoek, even opzoeken.
Gevonden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ken ook nog een tof onderzoek, even opzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbazingwekkend lijkt me zo.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
HAVO wiskunde ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:36 schreef zomaareennaam het volgende:
ik denk zelf dat de mensen het onderzoek wel snappen maar de uitleg die die autistische onderzoekers eraan geven niet kunnen volgen?
Dat zijn vaak huismoeders van boven de 40, de klacht moet dus eigenlijk "Huismoeders van boven de 40 die niks van de wereld en het internet snappen met hun pittige korte kopjes" zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:36 schreef NRaider het volgende:
Hetzelfde soort mensen reageert op artikelen over de H1N1 vaccinatie met dingen als: "Ik ga die prik echt niet halen hoor, ze gooien er allemaal troep in, het is een spelletje van de overheid, massa volksgenocide enzovoort."
Domme mensen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gevonden.Grappig. Ik kan het gewoon vloeiend lezen, inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbazingwekkend lijkt me zo.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
[..]
Gevonden.Hoe vind je 'm? Ik kan 'm nooit GooglenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbazingwekkend lijkt me zo..
tja - zelfs dan kan het voorkomen dat je iets niet snap hoor! - hoewel je dan toch eigenlijk wel bij de uberintelligentsia van Nederland kunt worden gerekend he?quote:
[..]
Gevonden.whehe het werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbazingwekkend lijkt me zo.![]()
[..]
Gevonden.Mteeen mjin sciolitatiebevrein op dzee minaer vsreteurn dhact ik zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbazingwekkend lijkt me zo.
The cake was a lie,
The cake was a pie!!
quote:
quote:
Er zit kwik in tamilflu.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:36 schreef NRaider het volgende:
Hetzelfde soort mensen reageert op artikelen over de H1N1 vaccinatie met dingen als: "Ik ga die prik echt niet halen hoor, ze gooien er allemaal troep in, het is een spelletje van de overheid, massa volksgenocide enzovoort."
Domme mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |