Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:09 schreef TeleluvR het volgende:
Ik krijg een strakke plasser van dit topic!
Eerlijk oversteken, mits meisje.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:16 schreef TNA het volgende:
[..]
http://erotiek.aanbodpagi(...)-een-lekkere-sexdate
Noem hem dan de maarschalkquote:
Daar gaat m'n eten.quote:
Hey Floorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Haha, die gast heeft een zwarte huid
Niet meer Floor , hij heeft goede aambeienzalf gekregen van dokter Hansquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hey Bert, hoe was het gisteren bij Herman? Heeft hij nog last van zijn billetjes?
Jij bent zo'n vuige aarsmarter zekerquote:
Dokter Hans? Bedoel je die vuige kerel die zijn vrouw heeft verlaten voor dat middelbare scholiertje?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:23 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Niet meer Floor , hij heeft goede aambeienzalf gekregen van dokter Hans
Ze zit inmiddels op het MBO hoor , en ze hebben samen een kindje : Henkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dokter Hans? Bedoel je die vuige kerel die zijn vrouw heeft verlaten voor dat middelbare scholiertje?
Ontopic vrienden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:27 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Ze zit inmiddels op het MBO hoor , en ze hebben samen een kindje : Henk
Aha, jij rijd paard en je rookt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Papa zat gisteren aan mijn plasser
Een aanrader hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb het rokende paardenkuttentopic nog niet gelezen
Jij hebt liever oudeheren ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:42 schreef 3nhsCnds het volgende:
'jongeheer' vind ik dan eerder een waardeloos woord... geef mij dan maar plasser...
Laatst op tv zat ik een discussie te kijken waar het onderwerp ter sprake kwam: Naam van het mannelijk lid.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:09 schreef Hetiszover het volgende:
Er zijn vrouwen (vooral vrouwen, maar soms ook mannen) die graag eufemistisch bezig zijn en daarom het mannelijk lid graag aanduiden met het woord 'plasser.' Wie gebruikt dat woord nou nog
Ik krijg daar echt hele nare associaties bij, het is veel te plastisch.
Noem het klabanus, mast, 070, roede, taas of voor mijn part Juicyhil, maar NIET PLASSER.
Klacht: mensen die het plastische woord plasser gebruiken
Eerder aan tieten van minderjarige meisjesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij zit graag aan kleine jongetjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:47 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Eerder aan tieten van minderjarige meisjes
Pics van de jailbait dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:47 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Eerder aan tieten van minderjarige meisjes
Wat is er zo grappig aan Floor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef Juicyhil een handquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:10 schreef Ascendancy het volgende:
"Ik ga zo ff lekker jeuken aan me Juicyhil"
Zuigbuis of trekpijp is ook romantischquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:42 schreef 3nhsCnds het volgende:
'jongeheer' vind ik dan eerder een waardeloos woord... geef mij dan maar plasser...
maar zou je haar geven? is ze naakt in die .rar?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kijk die .rar gasten, ze is veel te jong, mager, d'r hoofd is te groot voor d'r lichaam en bovendien lelijk.
[ afbeelding ]
Ik heb 'm alweer verwijderd, dus mijn korte termijngeheugen zegt van niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
maar zou je haar geven? is ze naakt in die .rar?
Idd.. check die moedervlek op haar bovenbeenquote:
Pielemuis.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:11 schreef Buschetta het volgende:
Die homo's die pinkelman ofzo zeggen ook gelijk afvoeren.
Dat is geen Floor maar een Aprilquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://depositfiles.com/en/files/e6kfcx1r7
Hier, een .rar met alle foto's. Leef je uit.
quote:
Wel lekker, wat is de naam van desbetreffende dame ?quote:
Floorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wel lekker, wat is de naam van desbetreffende dame ?
quote:
Klopt, hoezo?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Floor ? Dit is Floor ? Er hangt op een van die fotos een Amerikaanse vlag en ze ziet er zelf ook zo uit
Inkopprtje/ homoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:29 schreef GladdeGerard het volgende:
Klabanus danWie verzint er nou een woord voor leuter waar het woord "anus" in voorkomt?
Bal, plasser, bal.quote:
VaGeeGee..quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
070??
Die snap ik niet of is iedereen die in Den Haag woont een lul?
Lezen is me toch moeilijk!quote:
Zeker wanneer je niet alle pagina's langs gaat jaquote:
wat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:55 schreef MEKSS het volgende:
Bana?
Bana is lul in het surinaams of antiliaansquote:
ik noem hem de insteker aan de zak (in plaats van de aansteker in de zak....)quote:
Weet ik nu gelijk wat Big Bana Boi betekend.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bana is lul in het surinaams of antiliaans
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:11 schreef Buschetta het volgende:
Die homo's die pinkelman ofzo zeggen ook gelijk afvoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |