Welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:50 schreef Dutchskill het volgende:
Dat ik op een fietspad rij, geeft automobilisten toch niet het recht me de pleures in te rijden en er daarna ook niet eens voor op hoeven te draaien >_>
Het geeft ze niet het recht je de pleures in te rijden. Het geeft ze wel het recht niet voor de kosten op te hoeven draaien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:50 schreef Dutchskill het volgende:
Verdomde verzekeringen!! Dat ik op een fietspad rij, geeft automobilisten toch niet het recht me de pleures in te rijden en er daarna ook niet eens voor op hoeven te draaien >_>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:
quote:
Hier stopte ik met lezen.quote:
50? Tegenwoordig rijden ze allemaal 80 door de stad manquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:04 schreef swollywood het volgende:
Maar ontopic: Als jij op het fietspad rijdt op een plek waar dat niet toegestaan is, kun je het de automobilist niet kwalijk nemen dat ie geen 50+ km/uur jakkerende scooter van rechts verwacht.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:54 schreef BasementDweller het volgende:
Het is trouwens schuld met een d... misschien snapte ze je verklaring bij de verzekering niet toen je schult schreef.
Als TS zijn scootertje opgevoerd heeft is hij helemaal niet meer verzekerd en kan hij met een beetje pech ook nog eens de schade van de tegenpartij ophoesten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
50? Tegenwoordig rijden ze allemaal 80 door de stad man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |