Ga je schamenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:00 schreef Arcturus het volgende:
Dat ik nu pas Textures ontdekzeker vette band.
Dat moeten wij inderdaad niet hebbenquote:
Waaaat? Ik vond UA echt het beste album sinds Youthanasiaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef Meursault het volgende:
[..]
Waar is die te beluisteren?
Ik ben zeer benieuwd naar het nieuwe album. Ik vond United Abominations een beetje tegenvallen.
Head Crusher klinkt erg vet!
zag toevallig net dit;quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
Iemand enig idee wat Floor Jansen tegenwoordig aan het doen is?
Vreselijk dat we nog anderhalve maand ofzo moeten wachtenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:37 schreef Tokus het volgende:
United Abominations kon me voor de helft wel bekoren, maar de andere helft dus niet zo. The System Has failed vind ik een stuk beter. Maar Endgame verplettert beiden. Echt, no shit.
Oh! Hm dan kan ik alleen niet.. maar idd Witchfynder, laat absoluut weten wanneer je waar speelt enzo, wil jullie erg graag een keer live zien!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hey Witchfynder, hoe laat spelen jullie vrijdag 28 augustus?
die heb ik net gedraaid. Goeie muzikanten, goeie nummers, maar het geheel is niet echt iets voor mij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
Porcupine Tree komt met een nieuw album
Maar wat vond je van Fear of The Blank Planet dan? Bedoel je het nu over de band Porcupine Tree of over hun nieuwe album?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
die heb ik net gedraaid. Goeie muzikanten, goeie nummers, maar het geheel is niet echt iets voor mij.
Klinkt opzich best grappig. Wel iets te druk...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:52 schreef ThE_ED het volgende:
haha, eh, apart; http://www.myspace.com/qaynah
Iedere band komt met zo'n film/docu tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Lees net op metalfan.nl dat Saxon ook met een docu komt. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik heb ze op Wacken gehoord en ze klonken goed, strak en oldskool dus niets mis mee. Maar voor mijn gevoel heeft Saxons toen een iets minder legende status dan Metallica en Iron Maiden... Ik heb bv geen enkel album van Saxon...
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
Porcupine Tree komt met een nieuw album
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |