Nee, het is gewoon een festival. Bij "open podium" denk ik aan een avondje in de lokale kroeg waar elke mongool een beetje pingeltquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat jullie wat prog gaan spelenHoeveel tijd hebben jullie eigenlijk om te spelen. Ik zag dat het onderdeel is van een soort open podium ofzo
Ik ben er bij! Ik ga jullie naam schreeuwen als een groupiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een festival. Bij "open podium" denk ik aan een avondje in de lokale kroeg waar elke mongool een beetje pingelt.
Westerpop is een gerenommeerd festival in Delft (blijkbaar, kende het zelf tot vorig jaar ook niet haha) en de vrijdag staat in het teken van de Peter Tetteroobokaal. Je wordt hiervoor speciaal geselecteerd door een jury enzo. Zij zeggen dat er vorig jaar 15.000 man geweest zijn, dus ben benieuwd.
Ons meest proggy nummer doen we nog niet dan, want die moeten we nog doodoefenen om hem strak genoeg te krijgen. We gaan wel vooral nieuwe nummers doen en we spelen zo'n 45 min
.
Nice!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben er bij! Ik ga jullie naam schreeuwen als een groupie
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nice!. Hoop dat je niet de enige bent
.
.
Whehequote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
Gelukkig speel ik de bassiegitaar dan.
Ik heb wel metal hammer awards ofzo gezien met schaarsgeklede dames en ik geloof dat Doro er ook een paar op het podium had. Daarnaast is er altijd een striptease act op Wacken en ik meen ook iets van olieworstelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:59 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Wackenteers...ik zie in foto's op iemands Facebook ineens een stel naakte chicks op een podium dansen. Wat was dat dan? Apart showtjes of weer een lollige Noorse pagan black metalband?.
Misschien kom ik ook wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een festival. Bij "open podium" denk ik aan een avondje in de lokale kroeg waar elke mongool een beetje pingelt.
Westerpop is een gerenommeerd festival in Delft (blijkbaar, kende het zelf tot vorig jaar ook niet haha) en de vrijdag staat in het teken van de Peter Tetteroobokaal. Je wordt hiervoor speciaal geselecteerd door een jury enzo. Zij zeggen dat er vorig jaar 15.000 man geweest zijn, dus ben benieuwd.
Ons meest proggy nummer doen we nog niet dan, want die moeten we nog doodoefenen om hem strak genoeg te krijgen. We gaan wel vooral nieuwe nummers doen en we spelen zo'n 45 min
.
Fok!meet van maken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben er iig bij. Heb net wat vrienden gesproken. Heb jullie aangeprezen dus dont let me down!
Bijdeze danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach ja, het is ook al een Facebookmeet, werkmeet, biermeet, familiemeet etc etc...
Van wie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:26 schreef Tokus het volgende:
OH MY FUCKING GOD
wat is Dialectic Chaos een geweldig gave instrumentale opener.
Geef zelf toch meer de voorkeur voor The Keyquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:41 schreef Trashcanman het volgende:
Vind Thresholds ook een erg vette plaat, met van die retro space-gevechts geluidjes er op
Mag ik bij de biermeet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach ja, het is ook al een Facebookmeet, werkmeet, biermeet, familiemeet etc etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |