abonnement Unibet Coolblue
pi_71795831
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:51 schreef Darkestrah het volgende:
Eeeh, hoe heet hier ook alweer zo'n post waarmee je laat merken dat je het topic gaat volgen?

Ik ben behoorlijk afwezig, internet bij mn vaste verblijfplek ligt eruit. Maar, voor de mensen die mij uiteraard missen, ik leef nog. Niet getreurd.

Voor de rest, metal. Yay.
TVP
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:55:58 #227
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_71796692
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef RoW_0 het volgende:
KAAS
MET SAMBAL.

O hee Darkestrah, mooi dat je niet dood bent
Ik had je eigenlijk wel bij Earthless verwacht though.
pi_71797269
Nu het festivalseizoen bijna op zijn eind is gekomen vraag ik mij af wie jullie volgend jaar op de festivals willen zien.
Mijn verlanglijstje voor volgend jaar:
Rammstein, Behemoth, Vader, Samael, Morbid Angel, Slayer, Impaled Nazerene, The End, Between The Buried And Me, Alchemist, Hypocrisy, Opeth, Enslaved, The Gathering, Suicidal Tendecies, My Dying Bride, Dream Theater, Cult Of Luna, Ignite, Autumn, Darkane, Arch Enemy, Dimmu Borgir, The Berzerker, Japanische Kampfhörspiele, Aryeon, Officium Triste, Hail Of Bullets, Asphxy, Nile, Down, Die Apocalitische reiter, Fear Factory
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:22:34 #229
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_71797450
Mijn verlanglijstje:

Concert (toch andere ervaring dan festival):
Dream Theater
Opeth
Aryeon
Porcupine Tree

Festival:
Iron Maiden (weer!!)
Metallica
Testament (dit keer gemist op Wacken)
Machine Head (weer!!)
Conorach ( )
Stone Sour
Stream of Passion
Tool
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:29:51 #230
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_71797663
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Nu het festivalseizoen bijna op zijn eind is gekomen vraag ik mij af wie jullie volgend jaar op de festivals willen zien.
Mijn verlanglijstje voor volgend jaar:
Rammstein, Behemoth, Vader, Samael, Morbid Angel, Slayer, Impaled Nazerene, The End, Between The Buried And Me, Alchemist, Hypocrisy, Opeth, Enslaved, The Gathering, Suicidal Tendecies, My Dying Bride, Dream Theater, Cult Of Luna, Ignite, Autumn, Darkane, Arch Enemy, Dimmu Borgir, The Berzerker, Japanische Kampfhörspiele, Aryeon, Officium Triste, Hail Of Bullets, Asphxy, Nile, Down, Die Apocalitische reiter, Fear Factory
Oeh.. ideale line-up? Nice... hm... zuigt dat ik slecht ben in namen maar een greep uit wat dingen die blijven hangen om verschillende redenen: :

Fear Factory, Keep of Kalessin, Satyricon, Bolt Thrower, Eluveitie, Moonspell, Wardruna, Pelican... en een heleboel dingen die jij nog opnoemden zijn ook zeker niet verkeerd
On your mark. Get set. Crazy!
pi_71797958
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mijn verlanglijstje:

Concert (toch andere ervaring dan festival):
Dream Theater
Opeth
Aryeon
Porcupine Tree

Festival:
Iron Maiden (weer!!)
Metallica
Testament (dit keer gemist op Wacken)
Machine Head (weer!!)
Conorach ( )
Stone Sour
Stream of Passion
Tool
Mooie aanvulling
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:29 schreef Asta het volgende:

[..]

Oeh.. ideale line-up? Nice... hm... zuigt dat ik slecht ben in namen maar een greep uit wat dingen die blijven hangen om verschillende redenen: :

Fear Factory, Keep of Kalessin, Satyricon, Bolt Thrower, Eluveitie, Moonspell, Wardruna, Pelican... en een heleboel dingen die jij nog opnoemden zijn ook zeker niet verkeerd
Dankje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:48:46 #232
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_71798138
Ik wil heel veel nieuwe interessante bands zien.

En wat de 'gouwe ouwen' betreft: Saint Vitus (of Shrinebuilder, dat zou nog wel gaver zijn), Anathema, Entombed, Asphyx, Necrophagia, Municipal Waste, Candlemass (moet ze toch nog eens live zien), Ramesses, Macabre, Yob en natuurlijk nog de nodige stoner- en spacerockbands en tig andere artiesten die helemaal niets met metal te maken hebben.

Verder zou een reunie van Strapping Young Lad of Pungent Stench wel tof zijn maar dat gaat em toch niet worden vrees ik
pi_71798375
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef Trashcanman het volgende:
Ik wil heel veel nieuwe interessante bands zien.

En wat de 'gouwe ouwen' betreft: Saint Vitus (of Shrinebuilder, dat zou nog wel gaver zijn), Anathema, Entombed, Asphyx, Necrophagia, Municipal Waste, Candlemass (moet ze toch nog eens live zien), Ramesses, Macabre, Yob en natuurlijk nog de nodige stoner- en spacerockbands en tig andere artiesten die helemaal niets met metal te maken hebben.

Verder zou een reunie van Strapping Young Lad of Pungent Stench wel tof zijn maar dat gaat em toch niet worden vrees ik
Die laatste twee misschien in de toekomst.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:44:46 #234
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_71799904
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef Trashcanman het volgende:Candlemass (moet ze toch nog eens live zien)
hm, vond ze beetje meh op Fortarock. Nu doet dat soort doom me sowieso niet geweldig veel maar.. I dunno.. zanger stampte het podium een beetje rond en dat was het wel.. niet echt heel enerverend ofzo verder. Maar goed, als doom helemaal je ding is dan is het al vast heel anders. Zo vond ik zelf Keep of Kalessin errrgggg leuk qua optreden maar dat is wellicht ook wat hormone-induced
On your mark. Get set. Crazy!
pi_71799995
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:44 schreef Asta het volgende:

[..]

hm, vond ze beetje meh op Fortarock. Nu doet dat soort doom me sowieso niet geweldig veel maar.. I dunno.. zanger stampte het podium een beetje rond en dat was het wel.. niet echt heel enerverend ofzo verder. Maar goed, als doom helemaal je ding is dan is het al vast heel anders. Zo vond ik zelf Keep of Kalessin errrgggg leuk qua optreden maar dat is wellicht ook wat hormone-induced
Hahaha
Wie vind jij de meest sexy metalhead?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:08:21 #236
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_71800744
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hahaha
Wie vind jij de meest sexy metalhead?
wat, hier op het forum? *grin* Pics naar PM!

Ik wil er wel wat over uitwijden maar met het risico dat ik als een rare doos ga overkomen: metal maakt iets los in mij en wanneer ik dat 'deel' met anderen op hetzelfde moment (bv in een kroeg waar goeie metal wordt gedraaid of op een festival) dan voelt dat als een soort broederschap. In die zin snap ik bij metal het idee van een 'scene' ook veel beter dan bijvoorbeeld andere genres die ik wel goed of ok vind maar waarbij ik niet die diepere 'klik' met de muziek heb. Maar aangezien ik een vrouw ben en toch dan vaak tussen de mannen sta of naar een band vol met mannen kijk heeft het soms ook nog wel een seksuele lading, zo'n 'broederschap'. Nu is het bij 'beroemde mensen' ook nog een stukje mystiek natuurlijk, dat merkte ik ook bij die interviews. Zo'n figuur als Frost van Satyricon die dan bezweet met ontbloot bovenlijf alleen met je in een backstage tent staat.. verder niet echt een hele mooie man ofzo maar het is ook een soort van 'icoon'. Hm, not sure if that makes any sense..

Wizziac (keep of kalessin) is zo imho bijvoorbeeld erg lekker... maar ik heb ook wel foto's enzo gezien waarvan ik dacht.. neeeuuh..:



Anyway...

On your mark. Get set. Crazy!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:18:00 #237
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_71801067
beetje wat ik met Floor Jansen heb dus

pi_71801153
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:08 schreef Asta het volgende:

[..]

wat, hier op het forum? *grin* Pics naar PM!

Ik wil er wel wat over uitwijden maar met het risico dat ik als een rare doos ga overkomen: metal maakt iets los in mij en wanneer ik dat 'deel' met anderen op hetzelfde moment (bv in een kroeg waar goeie metal wordt gedraaid of op een festival) dan voelt dat als een soort broederschap. In die zin snap ik bij metal het idee van een 'scene' ook veel beter dan bijvoorbeeld andere genres die ik wel goed of ok vind maar waarbij ik niet die diepere 'klik' met de muziek heb. Maar aangezien ik een vrouw ben en toch dan vaak tussen de mannen sta of naar een band vol met mannen kijk heeft het soms ook nog wel een seksuele lading, zo'n 'broederschap'. Nu is het bij 'beroemde mensen' ook nog een stukje mystiek natuurlijk, dat merkte ik ook bij die interviews. Zo'n figuur als Frost van Satyricon die dan bezweet met ontbloot bovenlijf alleen met je in een backstage tent staat.. verder niet echt een hele mooie man ofzo maar het is ook een soort van 'icoon'. Hm, not sure if that makes any sense..

Wizziac (keep of kalessin) is zo imho bijvoorbeeld erg lekker... maar ik heb ook wel foto's enzo gezien waarvan ik dacht.. neeeuuh..:

[ afbeelding ]

Anyway...


Ja waarom niet
Gewoon een verkiezing hier op FOK! houden lijkt me leuk.

Wat jij zegt klinkt helemaal niet raar.

Sommige mannen met lang vind ik ook wel aantrekkelijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_71801354
Trouwens ik vind
Sarah Jezebel Deva erg aantrekkelijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:29:27 #240
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_71801477
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
beetje wat ik met Floor Jansen heb dus

[ afbeelding ]
Kan me voorstellen dat dat iid ook omgekeerd werkt.. hoewel ik weinig tot niks met female fronted metal heb... iig niet het soort dat 'click' bij mij doet. Gaat errrg om het stemgeluid en dan wil ik toch echt een zware rauwe mannenstem
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja waarom niet
Gewoon een verkiezing hier op FOK! houden lijkt me leuk.
Meest aantrekkelijke Fok! Metalhead? Ik vraag me af hoeveel hier in deze thread bereid zijn aan zo'n meat-show mee te doen. In any case, I volunteer to be the judge
quote:
Wat jij zegt klinkt helemaal niet raar.

Sommige mannen met lang vind ik ook wel aantrekkelijk
Dat is... open, gezien vorige comments in deze thread. Of bedoel je het meer als geintje (dat je denkt dat het een vrouw is van achteren vanwege lang haar ofzo?)
On your mark. Get set. Crazy!
pi_71801612
Chick van Sonic Syndicte vind ik wel wat
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:34:03 #242
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71801638


Maarja ik val sowieso op donker haar en dat heb je nogal veel bij metalzangeressen.
[KNE]-Mod
pi_71801810
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:29 schreef Asta het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat dat iid ook omgekeerd werkt.. hoewel ik weinig tot niks met female fronted metal heb... iig niet het soort dat 'click' bij mij doet. Gaat errrg om het stemgeluid en dan wil ik toch echt een zware rauwe mannenstem
[..]

Meest aantrekkelijke Fok! Metalhead? Ik vraag me af hoeveel hier in deze thread bereid zijn aan zo'n meat-show mee te doen. In any case, I volunteer to be the judge
[..]
Dat kan ook. Lijkt me leuk
Maar ik bedoelde eigenlijk meer een verkiezing van bekende metalheads.
quote:
Dat is... open, gezien vorige comments in deze thread. Of bedoel je het meer als geintje (dat je denkt dat het een vrouw is van achteren vanwege lang haar ofzo?)
Nee ik vind bijvoorbeeld:
Peter Tätgren

Wel wat hebben. dus het is geen geintje.
Welke comments?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:40:32 #244
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71801880
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:29 schreef Asta het volgende:

Meest aantrekkelijke Fok! Metalhead? Ik vraag me af hoeveel hier in deze thread bereid zijn aan zo'n meat-show mee te doen. In any case, I volunteer to be the judge
Toch jammer voor die anderen, maar wat win ik?
[KNE]-Mod
pi_71801904
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:34 schreef ThE_ED het volgende:
[ afbeelding ]

Maarja ik val sowieso op donker haar en dat heb je nogal veel bij metalzangeressen.
Niet alle
Liv Kristie is blond bijvoorbeeld
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:42:06 #246
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71801945
Maar ook niet echt metal, al is Leaves Eyes best leuk
[KNE]-Mod
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:43:30 #247
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_71801997
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook. Lijkt me leuk
Maar ik bedoelde eigenlijk meer een verkiezing van bekende metalheads.
[..]
Aaah ok hehe.. kan, begin maar draadje?
quote:
Nee ik vind bijvoorbeeld:
Peter Tätgren
[ afbeelding ]
Wel wat hebben. dus het is geen geintje.
Hoeven we iig niet om dezelfde mannen te vechten.. mooi
quote:
Welke comments?
Deze
On your mark. Get set. Crazy!
pi_71802231
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:42 schreef ThE_ED het volgende:
Maar ook niet echt metal, al is Leaves Eyes best leuk
Net zo metal als al die andere female fronted metal
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:43 schreef Asta het volgende:

[..]

Aaah ok hehe.. kan, begin maar draadje?
Is goed
quote:
[..]

Hoeven we iig niet om dezelfde mannen te vechten.. mooi
Gelukkig Ik doe niet aan delen namelijk
quote:
[..]

Deze
Oh oke
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:52:22 #249
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_71802294
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
Trouwens ik vind
Sarah Jezebel Deva erg aantrekkelijk
[ afbeelding ]
Dat doet me dan weer totaal niets.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:54:37 #250
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_71802371
Als ik trouwens google op 'hot metalhead' via afbeeldingen... dan krijg ik redelijk wat links via stormfront...
On your mark. Get set. Crazy!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')