De spelers schijnen helemaal weg van hem te zijn. Hij schijnt ook rugnummer 5 te hebben gekregen na het vertrek van Tourequote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:18 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
Kan ik Vermaelen eindelijk eens goed aan het werk zien.
Laten we hopen dat hij ons dit seizoen aangenaam zal verrassen. Ik hoop ook het beste voor Thomas.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
De spelers schijnen helemaal weg van hem te zijn. Hij schijnt ook rugnummer 5 te hebben gekregen na het vertrek van Toure
Waarom niet Gallas nummer 5, die nummer 10 op zijn rug en broek blijft nog steeds een vreemd gezicht. Doe Van Persie of Fabregas dan de 10.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
De spelers schijnen helemaal weg van hem te zijn. Hij schijnt ook rugnummer 5 te hebben gekregen na het vertrek van Toure
De OP.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:50 schreef stokky het volgende:
Weet iemand toevallig waar dit wordt uitgezonden?
waarom lach jequote:
Je kunt alleen maar lachen om Arsenal. Je beste spelers verkopen aan een concurrent. Arsenal is nu gewoon het 5e team van Engeland geworden.quote:
Uhmmquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar lachen om Arsenal. Je beste spelers verkopen aan een concurrent. Arsenal is nu gewoon het 5e team van Engeland geworden.
Zo uit mijn hoofd:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:23 schreef Tim86 het volgende:
Heeft iemand de opstelling van Arsenal?
Okido.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:27 schreef WeebI het volgende:
De Italiaanse keeper is Vito Mannone
Verhuurd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik dacht trouwens dat Traoré was verkocht aan Portsmouth?
Nee hoor. Hij heeft de pech dat Casillas dat al is, en bovendien zijn landgenoot is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:32 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Sergio Asenjo![]()
Binnen een paar jaar de beste keeper ter wereld!
agreed!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:32 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Sergio Asenjo![]()
Binnen een paar jaar de beste keeper ter wereld!
Wellicht nog in de 2e helft of anders morgen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:46 schreef Banaanensuiker het volgende:
Clichy zou vandaag toch ook speeltiijd krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |