quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:57 schreef thebaus het volgende:Situatie is als volgt:
In 2009:
Afgestudeerd, dus tot 1 september ingeschreven gestaan bij de instelling. College geld werd per maand betaald. Van januari tot en met augustus basisbeurs ontvangen (plus minus 90 EUR). Verder niks aanvullend geleend. Geen schulden bij IBG.
Hoorde dat ik januari of februari 2010 een brief krijg met bevestiging dat mijn basisbeurs van 4 jaar is omgezet in een gift.Vanaf half augustus fulltime baan. Natuurlijk naar verhouding veel te veel loonbelasting ingehouden.
Dingen waar ik rekening moet houden? Wil graag zoveel mogelijk van de betaalde LB terugkrijgen, daar dit het laatste jaar is dat het echt goed kan omdat ik dit jaar gewoon 12 maanden verwacht te werken.
Alle advies is welkom.
Je lening is in 2009 dus nog niet omgezet in een gift?
Dan moet je voor 2009 uitgaan van het feit dat er nog sprake is van een lening. Je vult dus de keuze 'Studie met studiefinancieringing 2009' in.
Je kunt geen rekening gaan houden met hetgeen in de toekomst zou kunnen gaan gebeuren.
Hier verder met deel 2:
Aangifte Inkomstenbelasting 2009 - #1[ Bericht 3% gewijzigd door ManAtWork op 06-01-2010 22:37:06 ]
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.