Je kunt beter een kansarme jongere voor een dag als drager huren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:28 schreef TNA het volgende:
Een tas huren voor 75 euroZe nemen het begrip 'Gouden budget' wel erg letterlijk.
Je hebt gelijk, ik las niet goedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:29 schreef Echo99 het volgende:
[..]
3900 voor een tas van een jaar = veel geld.
Who needs food anywayquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:26 schreef Appletree het volgende:
.
Tip 4: Bezuinig op alles, behalve op een tas. Tip 5: Geen geld voor een tas, huur er dan één!
Ik niet hoor. Als ik maar een mooie tas heb waar alle vrouwen jaloers op zullen zijnquote:
Vrouwen voor wie dit soort tips sensible klinken leven op wodka en bleekselderij.quote:
Voedsel kan ook via een sonde!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:39 schreef Appletree het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Als ik maar een mooie tas heb waar alle vrouwen jaloers op zullen zijn
En die zak sondevoeding kan je dan weer meenemen in je hippe tas.quote:
Gucci tassen voor heel hongerend afrika.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En die zak sondevoeding kan je dan weer meenemen in je hippe tas.
Gouden budgettip nummer 6quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En die zak sondevoeding kan je dan weer meenemen in je hippe tas.
Na wat google werk kan ik door volmondig ja op zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:49 schreef Sapstengel het volgende:
Het is zeker geschreven door zo'n vrouw die zich waant in het wereldje van Sex and the City en The Devil Wears Prada.
http://www.ad.nl/amsterda(...)n_paar_schoenen.htmlquote:'Ik heb gehuild om een paar schoenen'
Door LAURA ROMANILLOS
AMSTERDAM - Groot is de verontwaardiging van Evelyn van Hasselt uit Amsterdam. Afgelopen dinsdag was zij op de prémiere van de film Sex and the City in Amsterdam.
,,Bij de afterparty in de Escape werd een prijsvraag gehouden. Je kon een kaartje invullen met je naam en telefoonnummer en als je een vraag goed beantwoordde, won je een paar Louboutins, heel mooie schoenen die nog niet in Nederland te krijgen zijn en die geloof ik ongeveer 600 euro kosten.''
Daar had Van Hasselt wel oren naar, dus ze deed mee. ,,Op een gegeven moment ben ik naar huis gegaan. Toen ik net binnen stond ging de telefoon. Het was René Mioch die vroeg waar ik was, ik had namelijk de prijsvraag en dus de schoenen gewonnen.''
Dolblij zei Van Hasselt dat ze weliswaar al thuis was, maar binnen vijf minuten op het podium in de Escape kon staan. Maar Mioch, die de avond presenteerde, had geen zin om te wachten.
Van Hasselt: ,,Hij zei letterlijk tegen me dat hij daar ter plekke de regels verzon en dat ik pech had. De schoenen zijn nu van iemand anders. Ik heb staan huilen als een kind. Om een paar schoenen.''
Van Hasselt laat het er niet bij zitten. Er stonden nergens voorwaarden. Ik dacht dat er sowieso die avond niets zou worden bekendgemaakt en dat ze daarom ook om telefoonnummers vroegen. Ik ben nu in onderhandeling met de sponsoren van de prijsvraag om te kijken of ik niet óók een paar kan krijgen.''
De wodka en bleekselderij hebben d'r hersens aangetast.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:57 schreef Appletree het volgende:
[..]
Na wat google werk kan ik door volmondig ja op zeggen.![]()
![]()
[..]
http://www.ad.nl/amsterda(...)n_paar_schoenen.html
Pleur eens op uit de topics waar ik wil reagerenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:29 schreef Echo99 het volgende:
[..]
3900 voor een tas van een jaar = veel geld.
Sorry.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:29 schreef Raissa het volgende:
[..]
Pleur eens op uit de topics waar ik wil reageren
OT: nou en...
Uiteraard heb ik dit topic niet geopend om wereldzaken ter sprake te stellen omdat ik graag meer aandacht wil voor deze ernstige kwestie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:29 schreef Raissa het volgende:
[..]
Pleur eens op uit de topics waar ik wil reageren
OT: nou en...
Alle bn-ers doen dat....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Kleding huren.
Wat voor pauper ben je dan.
Voor een reünie is het een goed concept.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:03 schreef J.Herrer het volgende:
Voor 75 euro kan je wel de hele week pimpen bij je vrienden
Dat is onbetaalbaar
En na een week moet je uitleggen waarom je tas opeens weer weg isquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:03 schreef J.Herrer het volgende:
Voor 75 euro kan je wel de hele week pimpen bij je vrienden
Dat is onbetaalbaar
Gestolenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En na een week moet je uitleggen waarom je tas opeens weer weg is
tassen zijn om spullen in te vervoeren niet om anderen ogen mee uit te steken.quote:Ik niet hoor. Als ik maar een mooie tas heb waar alle vrouwen jaloers op zullen zijn
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:24 schreef jantar het volgende:
[..]
tassen zijn om spullen in te vervoeren niet om anderen ogen mee uit te steken.
Dan is die jurk te duur en moet je wat meer richting de middenstand zoeken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:26 schreef jantar het volgende:
ehm.. nieuwprijs voor mijn trouwjurk was 5000 gulden in der tijd, kon hem huren voor 750 gulden...
wat nou pauper, heb niet zomaar 5000 gulden jij wel dan?
nee dat zie je verkeerd, ik heb stijl en ben slim, we maken tegenwoordig toch geen grdijnen meer in de wieg..quote:Dan is die jurk te duur en moet je wat meer richting de middenstand zoeken.
Je kleed je boven je stand.
Wat zijn grdijnen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:32 schreef jantar het volgende:
[..]
nee dat zie je verkeerd, ik heb stijl en ben slim, we maken tegenwoordig toch geen grdijnen meer in de wieg..
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:24 schreef jantar het volgende:
[..]
tassen zijn om spullen in te vervoeren niet om anderen ogen mee uit te steken.
Ze bestaan nogquote:Geslacht: Vrouw
JA MAAR WAAR IS JE JURK NU? Niet in je kast of wel soms?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:26 schreef jantar het volgende:
ehm.. nieuwprijs voor mijn trouwjurk was 5000 gulden in der tijd, kon hem huren voor 750 gulden...
wat nou pauper, heb niet zomaar 5000 gulden jij wel dan?
of een eeuwig aandenkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA MAAR WAAR IS JE JURK NU? Niet in je kast of wel soms?
Als je nou gewoon een jurk van 750 gulden had gekocht had je tenminste meteen een carnavalsoutfit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |