Yep, gefeliciteerd mannen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:05 schreef MrMoon het volgende:
Uitslagen 19 augustus:
Finale Champions Fok!Cup
Destron Elsloo FC - nicker100 1 - 2
Finale Uefa Fok!Cup
Real Club de Culo - Porthos FC 3 - 1
Winnaars van harte gefeliciteerd
hoe staat het eigenlijk met jouw trainees? Heb je inmiddels al voldoende aangekocht of ben je nog op zoek?quote:
Ik heb er 8, dat moet voldoende zijn voor wing-trainingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe staat het eigenlijk met jouw trainees? Heb je inmiddels al voldoende aangekocht of ben je nog op zoek?
Bedankt!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef Clesar03 het volgende:
feli Ruudt
en sorry voor de blessure
en nicker100 uiteraard ook gefeliciteerd
quote:
mwah ik merk niet echt dat daar veel animo voor is... (kijkend naar voorgaande edities).. maar als men wil dat er een Fok!Supercup komt, dan kan dat uiteraard nog geregeld worden..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:20 schreef Xummon het volgende:
spelen ruudt en nicker nu nog op de Fok!Supercup
Het zou leuk zijn als jij het even deed. Dat om het ons even voor te doen hoe het moet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:36 schreef REFUSED het volgende:
Gaan jullie nicker100 nog van enige tegenstand voorzien om hem te beletten een legendarisch team te evenaren of moet ik zelf terugkomen?
doe dat laatste maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:36 schreef REFUSED het volgende:
Gaan jullie nicker100 nog van enige tegenstand voorzien om hem te beletten een legendarisch team te evenaren of moet ik zelf terugkomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |