Mijn kat is enkele weken geleden overleden, dus we wilden thuis weer een nieuw huisdier. Dit was imo het uitgelezen moment om ons te onderscheiden van anderen door niet meer een kat, hond of goudvis te nemen. Als we dan ook nog in ogenschouw namen dat er de laatste tijd een inbraakgolf in onze omgeving is, wilden wij dus een waakdier nemen. Ik begon dan ook een plan de campagne om een of een gans of een varken te nemen, maar helaas, er werden besloten om een Labrador te nemen

Omdat we wel een kwaliteitshond wilden, besloten we een fokker te bellen. Deze zei ons niet te kunnen helpen, en gaf ons een telefoonnummer van een locatie in Amsterdam met de mededeling dat we daar vast wel terecht konden. Terwijl hij dat zei klonk hij alsof hij moeite had met zijn lachen in te houden, maar ja, ik dacht dus dat een collega net een grap had gemaakt oid.
Dus ik bellen naar Amsterdam, heb ik de narcoticabrigade van de politie aan de lijn

En zoals ik al dacht was er niemand die in zijn vrije tijd een Labrador-farm had.
Dus ik weer terugbellen naar die eerste fokker met de vraag van wtfbbq? Proest hij het ineens uit aan de telefoon van JA IK DACHT DAT JE EEN LABRAIDER ZOCHT!1!!
Klacht: Fokker denkt grappig te doen en heeft mijn tijd verneukt en mij voor lul laten staan bij de politie.