Kneusje, ik hoop dat je vaker door de overheid genaaid gaat worden.quote:Misschien dat jullie meer geluk zullen hebben bij bi-culturelen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:15 schreef TNA het volgende:
Serieus, wtf is nu je punt? De IB-groep vergist zich en jij zet het recht. En nu?
Arrogantie ten top dit verhaal hoor. Ik ben blij dat ik je niet ken. Succes met je leven.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:15 schreef TNA het volgende:
Serieus, wtf is nu je punt? De IB-groep vergist zich en jij zet het recht. En nu?
Oh ja een vergissing? Ik werd publiekelijk aan de schandpaal genagelt en afgestempeld als fraudeur. Daarnaast had ik een aantal maanden op kosten van mijn ouders moeten zien te overleven.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:15 schreef TNA het volgende:
Publiekelijk aan de schandpaal genageld?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:23 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Oh ja een vergissing? Ik werd publiekelijk aan de schandpaal genagelt en afgestempeld als fraudeur. Daarnaast had ik een aantal maanden op kosten van mijn ouders moeten zien te overleven.
Ik zou gewoon in aanmerking kunnen komen voor schokschade. Maar zo zwak ben ik ook weer niet om daarvan te profiteren
Ik vond die mensen van koninginnedag al triest, maar dit slaat allesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Publiekelijk aan de schandpaal genageld?In aanmerking moeten komen voor schokschade?
![]()
Dit is wel één van de meest zelfoverschatte posts die ik hier ooit heb gelezen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:29 schreef Biancavia het volgende:
Publiekelijk? Hadden ze affiches opgehangen met jouw naam en foto?
quote:
quote:
+3 geloofwaardigheid.quote:Ik heb gewoon overal ter wereld de universiteiten en programmas voor het uitkiezen
Sjonge, schandpaal? Fraudeur?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:23 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Oh ja een vergissing? Ik werd publiekelijk aan de schandpaal genagelt en afgestempeld als fraudeur. Daarnaast had ik een aantal maanden op kosten van mijn ouders moeten zien te overleven.
Ik vond het al zo'n slap topic, maar met bovenstaande reactie is alle geloofwaardigheid naar de klote. Sorry jongen, leuk geprobeerd op de vrijdagmiddag. Ga nu maar weer snel naar mammie voor een kopje thee en een koekje.quote:Ik zou gewoon in aanmerking kunnen komen voor schokschade. Maar zo zwak ben ik ook weer niet om daarvan te profiteren
Correctie, elke universiteit wil zijn collegegeldquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:28 schreef Ascendancy het volgende:
Begrijp ik nou goed dat TS denkt dat alle universiteiten hem specifiek willen
De arrogantie....
Blijkbaar meer dan zwak genoeg om een simpele administratieve vergissing welke heel snel weer is rechtgezet om te buigen naar een verhaal waarbij het lijkt alsof je bijna de afgrond in bent geduwd...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:23 schreef dieselnoi het volgende:
Ik zou gewoon in aanmerking kunnen komen voor schokschade. Maar zo zwak ben ik ook weer niet om daarvan te profiteren
Wacht maar tot z'n fiets een keer gejat wordt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Man, dat gaat wat worden met jou later in het bedrijfsleven, als je zoiets simpels als dit al zo uitdraagt
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Publiekelijk aan de schandpaal genageld?In aanmerking moeten komen voor schokschade?
![]()
Dit is wel één van de meest zelfoverschatte posts die ik hier ooit heb gelezen
Teringlul dat je er bentquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:23 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |