quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef Tegan het volgende:
Ik had ook buikpijn, maar nu is alles weer ok.
Wat gaat iedereen doen vanavond?
Naar mijn lieve vriendinnetje toereizenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef Tegan het volgende:
Zo laat nog?!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Naar mijn lieve vriendinnetje toereizen.
deze boodschap werd u gebracht door de wondere wereld van mobiel internet
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:01 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nu beetje hoofdpijn, van die hoofdpijn die je krijgt als je gehuild hebt. Maar ik ga niet zielig lopen doen.
Ik wil ook hitte. Vandaag was het voor het eerst sinds we hoorden dat hij overleden was mooi weer hier, behalve ff een uurtje op mijn verjaardag, toch gek. Ik geloof toch niet in dat soort dingen hoor, we proberen gewoon dingen te zien die er niet zijn...
Wanneer ga je ons es voorstellen?quote:
het zijn een soort puddingbroodjes, het is echt lekker.quote:
Je doet niet zielig, maar je helpt jezelf er ook niet noodzakelijk mee door je maar sterk te houden. Voor wie, vraag ik me dan afquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:01 schreef Tegan het volgende:
Maar ik ga niet zielig lopen doen.
Even niets. Twee weken mogen studeren naast mijn werk, dus nu heb ik eindelijk eens weekend. En ben uitgeblustquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef Tegan het volgende:
Je moet en wilt best nog wel veelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:07 schreef liefie_ het volgende:
eujs!
Lost in translation op tv woensdag
die moest ik nog zien
Fuck dan heb ik juist iets afgesproken...
Ik moet echt een dvdrecorder of zo
Ik bedoelde meer dat ik het niet constant erover wil hebben hier, dat is ook niet leuk voor jullie, zo'n sfeerdoder. Verder verwerk ik het zoals het goed voelt voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je doet niet zielig, maar je helpt jezelf er ook niet noodzakelijk mee door je maar sterk te houden. Voor wie, vraag ik me dan af.
Leen hem gewoon, heb je ook geen reclames meerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:07 schreef liefie_ het volgende:
eujs!
Lost in translation op tv woensdag
die moest ik nog zien
Fuck dan heb ik juist iets afgesproken...
Ik moet echt een dvdrecorder of zo
Ik had een eerdere etensafspraakquote:
Tezijnertijd zat dat zeker in de planningquote:
Dat klinkt wel ok, hoewel ik echt goed heb lopen kotsen 's nachts nadat ik een puddingbroodje/oliebol/achtig ding at op de kermis.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zijn een soort puddingbroodjes, het is echt lekker.
mag hoor T de sfeer is hier toch niet meer wat ie geweest was Pquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik het niet constant erover wil hebben hier, dat is ook niet leuk voor jullie, zo'n sfeerdoder. Verder verwerk ik het zoals het goed voelt voor mij.
[..]
Leen hem gewoon, heb je ook geen reclames meer.
Mooi, nemen we dat meteen mee na onze vakantie in de te plannen eetdate wat mij betreft.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:10 schreef Litpho het volgende:
Tezijnertijd zat dat zeker in de planning.
Onze voorkeur is net zo kleinschalig als die van jullie tenslotte.
Dat sfeer doden valt ook wel mee. We vinden je gewoon aardig en zien graag dat het goed met je gaatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoelde meer dat ik het niet constant erover wil hebben hier, dat is ook niet leuk voor jullie, zo'n sfeerdoder. Verder verwerk ik het zoals het goed voelt voor mij.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mag hoor T de sfeer is hier toch niet meer wat ie geweest was P
dat meen ik uiteraard niet
dat laatste stuk, dat eerste dan weer wel
En waar lenen? Videotheek?
Is kei ver weg joh! dan komt het er helemaal nooit van
sowieso kijk ik nooit dvds heb er kei veel maar het komt er niet van
Je bent jong en je wil watquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet en wilt best nog wel veel
Ik heb de film al vaak gezien en kijk het rustig op dvd, scheelt reclames.
Nah dan komt het er toch niet vanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Downloaden? Of gewoon kopen, zoveel zou dat ding ook niet meer kosten nu...
Tofquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had een eerdere etensafspraak. Dus ja, zo laat nog
.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat sfeer doden valt ook wel mee. We vinden je gewoon aardig en zien graag dat het goed met je gaat.
Verwerken zoals voor jou goed voelt is ook de enige manier. Was alleen uit je eerdere woorden nieuwsgierig of je jezelf daar ruimte voor gaf, da's alles.
Ze hebben ook een pauzeknopquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nah dan komt het er toch niet van
Als ik er iets voor moet doen en er geen reklames in zitten om me opnieuw op te laden houdt het eigenlijk al op
Ik heb niet veel DVDs maar Lost in Translation wel. Ik ben er nog voor naar het filmhuis geweest, de reguliere bioscoop kom ik echt haast niet. De laatste keer was Transformers 2, daarvoor TF 1 denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mag hoor T de sfeer is hier toch niet meer wat ie geweest was P
dat meen ik uiteraard niet
dat laatste stuk, dat eerste dan weer wel
En waar lenen? Videotheek?
Is kei ver weg joh! dan komt het er helemaal nooit van
sowieso kijk ik nooit dvds heb er kei veel maar het komt er niet van
Mja, niet echt fijn zo. Hopelijk laat augustus weer de zonnige kant zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:23 schreef Tegan het volgende:
Doordat we nu ook weer contact hebben met familie van mijn vader heb ik gehoord dat de man van een nichtje van mijn vader een auto-ongeluk heeft gehad samen met hun twee zoons, Hij en de jongste hebben alleen botbreuken etc., alleen dat andere zoontje lag in coma, en nu gaan ze de stekker eruit trekken. Het is zo raar, ik ken die zoontjes alleen als baby's, en toen was ik al klein. Het is echt een slechte maand voor onze familie ofzo.
Nog anderhalf uur en dan is juli voorbijquote:
Ik weet niet wat Christoffel je allemaal heeft wijs gemaakt, maar via Spanje is niet de handigste routequote:
Ik geloof niet dat de beste man de ontdekking van japan nog heeft meegemaaktquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Christoffel je allemaal heeft wijs gemaakt, maar via Spanje is niet de handigste route.
Detailsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de beste man de ontdekking van japan nog heeft meegemaakt
Ja ja, ik had je al gelijk gegevenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij overleed in 1506 en japan werd door de Portugezen ontdekt rond 1540.
Triviantweetjes zijn mijn dingquote:
Er zit hier een hele Spaanse familia de tv in te pikkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:25 schreef liefie_ het volgende:
Dan moeten jullie nu nog snel zappen naar QI op bbc 2
Ik zei het jequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:43 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik ook een iPhone.
Vanwege de spelletjes.
[ afbeelding ]
Het ligt op een van de routes die een mogelijke vakantieroute zou kunnen worden. Gewoon, om even er weer te zijnquote:
Verkeerd gelegen of een andere soort rugpijn?quote:
* AirwiN masseert zachtjes Twist haar rugquote:
Oude blessure. Bed met te weinig ondersteuning voor m'n rug. Gaat wel weer over als ik weer in Utrecht in m'n eigen bed kan slapen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verkeerd gelegen of een andere soort rugpijn?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN masseert zachtjes Twist haar rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |