Dat gaat mij dan weer een stap te ver, maar waar ik eerst op mannen van ongeveer mijn leeftijd viel, val ik nu meer op mannen die een jaar of 5 ouder zijn.quote:Oudere mannen van een jaartje of 44
echte kikkers of bedoel je mijquote:
6 jaar.... maar misschien val ik tzt op mannen van 50... nah nee denk het niet.... maar ik val op gratenpakhuizen, dat is een beetje lastig, en op klein enzoquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
geen idee... heb deze aangemeld als dubbel, maar ik denk dat de modjes het te druk hebben in de blokhut
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:49 schreef djayzz het volgende:
wel opvallend. op dezelfde tijd aangemaakt, en deze zit heeft al ruim 2 x zoveel views
Ik kan hieruit dus opmaken dat jij niet de meet zal opleuken met je sprankelende persoonlijkheid?quote:Meets
Dat dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef Kluts het volgende:
Dat zijn tenminste mánnen, geen jochies meer.
Correctquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan hieruit dus opmaken dat jij niet de meet zal opleuken met je sprankelende persoonlijkheid?
Ja stel je voor, sociaal contact.quote:
44 voor jou is ook wel erg oud, voor mij scheelt het maar 10 jaar....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat gaat mij dan weer een stap te ver, maar waar ik eerst op mannen van ongeveer mijn leeftijd viel, val ik nu meer op mannen die een jaar of 5 ouder zijn.
Dat zijn tenminste mánnen, geen jochies meer.
Ben jij ouder dan ik?quote:44 voor jou is ook wel erg oud, voor mij scheelt het maar 10 jaar....
Triviameet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Kluts het volgende:
Welke heerlijke mannen komen er eigenlijk naar de meet?
Ben jij al zo oudquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
44 voor jou is ook wel erg oud, voor mij scheelt het maar 10 jaar....
En dan trekt ie zijn muil open......quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:52 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Ik kijk even rond, stap op de knapste af en ga samen weg
We kunnen evt samen treinen!quote:Ja ik ben er wrs ook wel
En dat zonder tussenkomst van Bacardi-breezers? Dat doet ie goed dan!quote:Ik kijk even rond, stap op de knapste af en ga samen weg
Als je sociale contact van alleen FOK! meets moet komen....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja stel je voor, sociaal contact.
Ik ga iig.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:52 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Ik kijk even rond, stap op de knapste rijkste af en ga samen weg![]()
Met jou samen enzoquote:
Sociale contacten komen van allerlei dingen. Ik zie niet in waarom via een FOK!meet 'minder' is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je sociale contact van alleen FOK! meets moet komen....
Sociale contacten doe ik in elk geval liever op een andere manier.
Ik neem het zo onder de arm mee, geen probleem!quote:Triviameet? .
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat zonder tussenkomst van Bacardi-breezers? Dat doet ie goed dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |