STROEEEK FELLIIIIIquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:57 schreef Stroekie het volgende:
wat leuk dat jullie voor mij een vreugdedansje gaan doen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:57 schreef Stroekie het volgende:
wat leuk dat jullie voor mij een vreugdedansje gaan doen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:59 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Maar ik ben nog jong, onschuldig en maagdelijk!Oké dat laatste niet. Oké, oké, het tweede ook niet.
inderdaad zo schattig zo vroeg in de ochtendquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zijn kei lief!
Niet dat we een verliefd stel zijn
We zijn niet eens een stel.
Maar we zijn wel kei lief!
Toch Stroek?
Broekzakposes zijn cute!
Wil je mijn vriendje zijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh hoi..! *kijkt schaapachtig en giegelt*
Ik val op mensen tot 30 hihihihihiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendje zijn?
Ik ben 30+ en dus op zoek!
Lichtjes? Sturen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad zo schattig zo vroeg in de ochtend
en de ene die de ander lichtjes probeert te sturen
Oeeh, tell us morequote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:13 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga vanavond naar Ice Age 3 3D met een leuke jongen
Nog 1x hihihihih en ik laat je de muntjes opvreten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik val op mensen tot 30 hihihihihi
Maar soms ouder hoor hihihihih
Als ze heel schattig zijn hihihihih
maar eerder was JIJ aan het sturen toen op die parkeerplaats buiten voor de deurquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lichtjes? Sturen?
Oooow lichtjes als in zachtjes.
Ik dacht lampjes!
Hij stuurde hoor. Ik zat achterop de fiets
En ik zei heel nonchalant onverschillig: je KAN mee, maar je HOEFT niet hoor.
WAT?!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:13 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga vanavond naar Ice Age 3 3D met een leuke jongen
Ja ik was moe.... en ik vond dat ie mee moest komenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar eerder was JIJ aan het sturen toen op die parkeerplaats buiten voor de deur
jij stuurde hem heel voorzichting met je handen de juiste richting in, zo van mooi geweest nu gaan we naar huis
Ja die moest zo noig proberen hoe het was om met een jongen te zoenenquote:maar ja snuitje lag dwars en zo
quote:
rare snuijtje, alsof hij de uren daar van te voren niet gelegenheid ,en publiek genoeg voor hadquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik was moe.... en ik vond dat ie mee moest komen
[..]
Ja die moest zo noig proberen hoe het was om met een jongen te zoenenMaar ik was al bezet.
Jawel, maar toen heeft hij met 2 vrouwen gezoendquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rare snuijtje, alsof hij de uren daar van te voren niet gelegenheid ,en publiek genoeg voor had
3 mensen zoenen, daar heb je toch niet van 21.00 tot 4.30 uur voor nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, maar toen heeft hij met 2 vrouwen gezoend
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 1x hihihihih en ik laat je de muntjes opvreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |