quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:14 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
He MaJo wat leuk dat het officieel is. Als het huwelijksaanzoek maar romantischer is dan dit. Of tewel leer jij ook gelijk voor de volgende keer. Niet dat hij je ooit vraagt of je kinderen wil en jij zegt ok, dat is dan misschien een afknapper
je had alleen bij geschikt een vraagteken moeten zetten.(of nog beter, een dubbele punt met een vraagteken)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:40 schreef Etcetera het volgende:Ik heb wat gaafs
Er staat een man met een kraampje hier, die verkoopt dogtags. En nu zijn Pitt en ik bijna 5 jaar samen, hebben wel allebei een laten maken met onze nicknames, datum van begin van onze relatie en Campzone 2009 - Oirschot erop staan
Ik vind het echt zo tof
En we hebben ook allebei 1 laten maken met Lan-Macht, nickname, echte naam en laatste regel staat Geschikt
vaders en nieuwe laptopsquote:
Ik heb de mijne wel verteld een 22" breedbeeld en een desktop te kopen, zodat hij zijn ogen niet zo hoeft te pijnigen.quote:
quote:
Haaaaajquote:
Rustig hier.quote:
Ik weet hetquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik weet hetVerveel me al de hele avond..
Nou nee, ik mocht niet weg vanavond dus toen heb ik maar gegamedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je alleen maar naar je scherm zitten staren dan en elke minuut F5 ingedrukt?
Mocht niet weg? Stout geweest?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou nee, ik mocht niet weg vanavond dus toen heb ik maar gegamedEn elke keer als ik dacht: Heee misschien is er iemand die wél interessant bij akq.. maar niets
Was iets te laat thuis..quote:
Tja, dat moet je ook niet doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Was iets te laat thuis..K kwam nog iemand op de fiets tegen.
Was maar een half uurtje te laatquote:
Te laat is te laat.quote:
Een avondje maarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te laat is te laat.![]()
En nu? Eén avond niet uit of langer?
Oooooooh, dat valt dus mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |