oeh die zijn mooi zeg...quote:
Dan heb je wel een gruwelijke blingring na 40 jaar huwelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
oeh die zijn mooi zeg...
in mijn ring wou ik ook een briljant laten zetten, maar heb later een ander idee bedacht... voor ieder jaar een briljant laten plaatsen te beginnen als we 1 jaar getrouwd zijn. hihi...
tja.. dan ben ik al 82 dus ach... zal wel meevallenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan heb je wel een gruwelijke blingring na 40 jaar huwelijk.
Wat vliegt de tijd toch he?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:13 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Hoi Hoi
Hier wordt het ook allemaal heel spannend hoor!!!!
Heb gisteren de trouwjurk opgehaald.
Oh en ze zit geweldig hihihi.
Nog maar 11 dagen........................
En ik weet stiekem dat ik as vrijdag me vrijgezellenfeestje heb, ik ben zoooooooo benieuwd wat we gaan doen!!!!
Oh![]()
Nee doe ik zeker niet, ga ze allemaal omhelzen hihihhiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat vliegt de tijd toch he?
nou meis, veel plezier vrijdag avond enne.. nie verklappen dat je het stiekem al weet!
http://www.indoorski-rotterdam.com/ ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
Nee doe ik zeker niet, ga ze allemaal omhelzen hihihhi
1 versprak zich ook al aan de telefoon.
Rotterdam here whe come!!!!
En de hint die ik gekregen heb is
warm koud warm koud
en ik moet drinken om t warm te houden
Daar dacht ik nou ook net aan.... lekker aan de gluhwein en zo... break a leg toch?gruss got en hals und beinbruch.. (sowly voor de taalfouten als ze d'r in zitten)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://www.indoorski-rotterdam.com/ ?
Wees nooit ergens zeker van.. soms kun je de meest gekke dingen krijgen die je nooit never niet had verwachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
-knip-
Het is dezelfde datum als mn vriend z'n party, maar hij schijnt om 6u in de ochtend uit bed te worden gelicht. Denk niet dat mn vriendinnetjes dat bij mij gaan doen, hihi
Hahahaah geweldig!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Mensen die mij in een tutu richting een apres-skibar willen vervoeren o.i.d. kunnen er bij deze ook vanuit gaan dat hun uitnodiging ingetrokken is.
erotisch dineren in de sneeuw van snowworld misschien?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:37 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
Hahahaah geweldig!!!!!!!!!!!
Nee word zeker geen skíën.
Ik wil niets actiefs.
Ik denk eerder aan erotisch dineren hihihi
kan je t ook warm en koud van krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |