abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:45:40 #181
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_71901094
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:38 schreef Vicky het volgende:
De ringen!!

[ afbeelding ]
oeh die zijn mooi zeg...

in mijn ring wou ik ook een briljant laten zetten, maar heb later een ander idee bedacht... voor ieder jaar een briljant laten plaatsen te beginnen als we 1 jaar getrouwd zijn. hihi...
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_71903027
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:45 schreef Mickeys het volgende:

[..]

oeh die zijn mooi zeg...

in mijn ring wou ik ook een briljant laten zetten, maar heb later een ander idee bedacht... voor ieder jaar een briljant laten plaatsen te beginnen als we 1 jaar getrouwd zijn. hihi...
Dan heb je wel een gruwelijke blingring na 40 jaar huwelijk.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:28:38 #183
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_71905301
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:16 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dan heb je wel een gruwelijke blingring na 40 jaar huwelijk.
tja.. dan ben ik al 82 dus ach... zal wel meevallen
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_71905951
Ik begin met 1 steen, misschien doe ik er elk jaar wel 1
bij.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71906792
Vandaag gesprek met de BABS gehad. We hadden om 1 uur afgesproken, en de tijd verstreek... Om kwart over 1 toch maar zelf even gebeld, bleek ze ons helemaal te zijn vergeten Ze was nog zo in vakantiestemming 9was de week ervoor weggeweest). Normaal niet zo erg, maar wij moesten wel 3 uur speciaal rijden voor dat gesprek, dus dat was minder.... Gelukkig kwam ze er gelijk aan en hebben we een leuk gesprek gehad. Soms wel verschrikkelijk foute vragen waarbij je zo geneigd bent de slappe lach te krijgen om alle cliché's (wat waarderen jullie zo in elkaar? Wat zijn zijn goede eigenschappen? enz), maar verder wel leuk. Aardig mens ook, hopelijk vergeet ze ons 18 september in ieder geval niet En dan komt het helemaal goed
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 09:43:36 #186
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72002405
Nog 3,5 week om alles op orde te krijgen en koffers in te pakken en dan te vertrekken. Over 4,5 week is het dan echt zover.. Begint nu toch wel spannend te worden. op de site van trendjuwelier nog wat bijpassende sierraden opzoeken en dan is mijn outfit toch redelijk op orde. Volgende week alleen dan nog voor een enkelbandje gaan maar dat moet wel lukken. Verder heb ik bij mijn witte zomerjurke erg mooie rode hoge hakken gevonden in het suede.. Mijn lieffie vindt het helemaal gaaf staan en daar was het nou net om te doen..

32 dagen en 2 uurtjes en 15 minuten.. en dan gaat het gebeuren.. jihaaaaa
pi_72002856
Spannend!!! Gisteren was het voor ons nog precies een maand, en ik krijg daar alleen maar heel erg de bibbers van haha.....
I had a signature once. It was awful.
pi_72003062
Spannend!

hier nog 19 dagen, 22 uur, 45 minuten

kaarten zijn verstuurd, lucnhroom besproken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72021069
Hoi Hoi

Hier wordt het ook allemaal heel spannend hoor!!!!
Heb gisteren de trouwjurk opgehaald.
Oh en ze zit geweldig hihihi.
Nog maar 11 dagen........................
En ik weet stiekem dat ik as vrijdag me vrijgezellenfeestje heb, ik ben zoooooooo benieuwd wat we gaan doen!!!!
Oh
Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:19:39 #190
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72023463
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:13 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Hoi Hoi

Hier wordt het ook allemaal heel spannend hoor!!!!
Heb gisteren de trouwjurk opgehaald.
Oh en ze zit geweldig hihihi.
Nog maar 11 dagen........................
En ik weet stiekem dat ik as vrijdag me vrijgezellenfeestje heb, ik ben zoooooooo benieuwd wat we gaan doen!!!!
Oh
Wat vliegt de tijd toch he?

nou meis, veel plezier vrijdag avond enne.. nie verklappen dat je het stiekem al weet!
pi_72024438
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:19 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Wat vliegt de tijd toch he?

nou meis, veel plezier vrijdag avond enne.. nie verklappen dat je het stiekem al weet!
Nee doe ik zeker niet, ga ze allemaal omhelzen hihihhi
1 versprak zich ook al aan de telefoon.
Rotterdam here whe come!!!!
En de hint die ik gekregen heb is
warm koud warm koud
en ik moet drinken om t warm te houden
pi_72026023
Ach, ik wist ergens ook stiekum dat ik mijn vrijgezellenfeestje op een bepaalde datum had (manlief had een keer een afspraak onthouden van mij, dat is verdacht hier thuis ) maar je bent toch verrast als je de hele groep ziet .

Veel plezier vrijdag zonnestraal!
pi_72026627
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef zonnestraal2338 het volgende:

[..]

Nee doe ik zeker niet, ga ze allemaal omhelzen hihihhi
1 versprak zich ook al aan de telefoon.
Rotterdam here whe come!!!!
En de hint die ik gekregen heb is
warm koud warm koud
en ik moet drinken om t warm te houden
http://www.indoorski-rotterdam.com/ ?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 07:54:34 #194
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72030257
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:41 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

http://www.indoorski-rotterdam.com/ ?
Daar dacht ik nou ook net aan.... lekker aan de gluhwein en zo... break a leg toch?gruss got en hals und beinbruch.. (sowly voor de taalfouten als ze d'r in zitten)
pi_72031391
Nog precies 3 weken!!!! Holy moly wat komt het allemaal dichtbij!!
Straks gaan we de ringen ophalen en morgen ga ik de jurk passen zodat ze 'm kunnen vermaken.
Volgende week en de week daarop nog even werken en dan heerlijk 3 weken vrij... heb er zo'n zin in!!!

En ik weet ook per ongeluk al wanneer mn vrijgezellenfeestje is, maar ik weet gelukkig nog niet wat we gaan doen En ik vertel ook tegen niemand dat ik de datum al weet Het is dezelfde datum als mn vriend z'n party, maar hij schijnt om 6u in de ochtend uit bed te worden gelicht. Denk niet dat mn vriendinnetjes dat bij mij gaan doen, hihi
Tralalalaaa
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:24:04 #196
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72031455
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
-knip-
Het is dezelfde datum als mn vriend z'n party, maar hij schijnt om 6u in de ochtend uit bed te worden gelicht. Denk niet dat mn vriendinnetjes dat bij mij gaan doen, hihi
Wees nooit ergens zeker van.. soms kun je de meest gekke dingen krijgen die je nooit never niet had verwacht
pi_72031942
als ze dat bij mij flikken zijn ze dood

en ik hoef eigenlijk helemaal geen vrijgezellenfeestje, debiel gedoe, niets voor mij..

we doen wel een gezamelijk bierzuipavondje ofzo maar ik ga niet naar een spa, vlotten bouwen, buikdansen, survivallen en wat dies meer zij
Ja doei.
pi_72032236
Mensen die mij in een tutu richting een apres-skibar willen vervoeren o.i.d. kunnen er bij deze ook vanuit gaan dat hun uitnodiging ingetrokken is.
pi_72034744
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Mensen die mij in een tutu richting een apres-skibar willen vervoeren o.i.d. kunnen er bij deze ook vanuit gaan dat hun uitnodiging ingetrokken is.
Hahahaah geweldig!!!!!!!!!!!

Nee word zeker geen skíën.
Ik wil niets actiefs.
Ik denk eerder aan erotisch dineren hihihi
kan je t ook warm en koud van krijgen
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:21:29 #200
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72041930
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:37 schreef zonnestraal2338 het volgende:

[..]

Hahahaah geweldig!!!!!!!!!!!

Nee word zeker geen skíën.
Ik wil niets actiefs.
Ik denk eerder aan erotisch dineren hihihi
kan je t ook warm en koud van krijgen
erotisch dineren in de sneeuw van snowworld misschien?
pi_72054194
nog 24uur en ik weet het........
pi_72072489
Ze zijn onderweg naar me
Oh wat een show!!!!!!!
Zit ik hier al helemaal opgedoft!!!
Zal t opvallen
pi_72072960
Je klinkt alsof je er zin in hebt. Veel plezier!
pi_72073076
ja, dat dus...
Ja doei.
pi_72092526
Oh het was geweldig!!!!!!!!
We zijn gaan erotisch dineren in rotterdam.
Ik heb onwijs genoten!!!!
pi_72092574
als jij het maar leuk vond..
Ja doei.
pi_72105298
zo zaterdag naar de bruidswinkel gegaan en heb 4 jurken gepast waarvan de laatste de enigste echte was! dit was op plaatjes al een van de twee favorieten, en hij staat super mooi, slankt helemaal af en zo. wel jammer dat mijn nummer 1 favoriet dus totaal niet stond maar deze was mijn nummer twee en helemaal top!

voor mensen die interesse hebben kan ik via pm wel een link sturen naar de bruidszaak waar de jurk op staat (ik kan geen foto doen want die host ik altijd via de website van mn vriend, en tja, hij hoeft deze nu een keer niet te zien

was trouwens wel apart we hadden de jurk, en het was een yes, en de kurken knalden meteen voor de champagne en tis wel duur zo'n jurk, deze is 1390 euro. en dan komt er nog een korselet bij (of zoiets) voor 119, en dan een hoepel die ik gelukkig cadeau krijg (is toch weer 60 euro minder). en de rest van de dingen zei de verkoopster daar van: koop die lekker op de markt (kousen) of bij de hema (slip, wat dan een corrigerend geval moet zijn voor mij) omdat het daar gewoon te duur is.

ik heb ook meteen bij een normale schoenenzaak witte balerina's gekocht, gewoon omdat ik geen 150 euro of meer wil uitgeven aan een paar witte schoentjes die ik daarna toch niet meer draag en nu heb ik hele mooie simpele balerina's voor 15 euro
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_72105412
www.tinypic.com ben benieuwd
Ja doei.
pi_72105660
done dus iedereen kan een tinypic link in de pm krijgen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_72105676
de link doet het alleen niet
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties