Zo te zien wel. Als ik het goed zag had Zlatan een wedstrijdshirt aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:19 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook nie.
Hele avond verkloot!!!
quote:
Mijn roemeen niet!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef venomsnake het volgende:
Die leipe arabier lult ook gewoon door de minuut stilte heen he.
Voor het goede doel. Is een MES shirt, alles wat daarvan verkocht wordt gaat naar Unicef.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef Fantasi het volgende:
Mag ik vragen waarom ze in een ander shirt spelen?
Die sopcast link die ik net postte is hetzelfde kanaal alleen is de kwaliteit daarvan wel te pruimen, kom er nogsteeds niet door op de Manchester City site (zou fijn zijn want daar hebben ze engels commentaar)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef ROFLOL het volgende:
http://www.atdhe.net/8608/watch-fc-barcelona-vs-manchester-city
Betere stream dan die Arabier.
/ Niet dus, kut Justin.tv
Aha, bedankt. Het zijn inderdaad wel leuke shirtsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voor het goede doel. Is een MES shirt, alles wat daarvan verkocht wordt gaat naar Unicef.
Ik heb daar een fraaie hoodie van gekocht.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Ah, hij luistert.
Laten ze eerst de hoogtepunten van de eerste 15 minuten zien ofzo?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef venomsnake het volgende:
Sport1 begint ook nog eens hoor.. Fucking kwartier vertaging.
Volgens mij gaan ze de wedstrijd gewoon in zijn geheel uitzenden met een kwartier vertraging.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laten ze eerst de hoogtepunten van de eerste 15 minuten zien ofzo?
Of ze schakelen na de rust live over.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze de wedstrijd gewoon in zijn geheel uitzenden met een kwartier vertraging.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Of ze schakelen na de rust live over.
Ach ja, dat is het gevaar van het spelletje dat Barcelona speelt, de counter.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor het eerst komen ze op de helft van Barcelona en meteen is het raak hoor. Bah.
Lijkt erop.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Puyol geblesseerd?
Hmm het leek op het eerste gezicht mee te vallen, niet dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lijkt erop.
Hij kreeg in het begin van de wedstrijd een tikkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |