abonnement Unibet Coolblue
pi_71704285
Dat ligt inderdaad meer aan de speler zelf dan aan een beetje salarisverhoging. Ik vind het wel een goede zet, je beste speler hoort eigenlijk ook het meest te verdienen.

Alleen die clausules he, gekke Spanjaarden
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:55:36 #52
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71706036
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:12 schreef DemonCleaner het volgende:
Alleen die clausules he, gekke Spanjaarden
Het is een wettelijke verplichting als ik het goed heb, maar het slaat natuurlijk nergens op.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71710616
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:10:18 #54
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71710734
José hebbe zijn ziel .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71711040
quote:
Andres Iniesta: I Would Never Ask For A Single Euro From Barcelona

‘Don Andres’ has declared that he will be happy with whatever his employers offer him...

Following the ¤66 million arrival of Zlatan Ibrahimovic, the focus at Barcelona has shifted very much to mega-money contract renewals.

Ibra’s presence at the Camp Nou has raised questions as to whether or not some of the other superstars in the squad are now demanding more lucrative contracts to match the Swede's.

One player who is certain to get a handsome pay rise is Lionel Messi, but one of the side’s other key figures, Andres Iniesta, also reportedly set to receive a new contract, doesn’t care much about money.

“I only renewed my contract a year and a half ago, but if the club decide the time is appropriate to offer me a new deal based on my merits, then I appreciate their gesture,” he told Sport.

“I have not asked [for a contract renewal]… I would never ask the club for even a Euro. They have always been the one who have made me the offer and I just accept it. In this regard, I must admit it that I am grateful to FC Barcelona.

“I have matured a lot on a personal level and on a sporting perspective. I feel complete and full of energy and optimism. My desire is to continue at Barca for many more years to come. Hopefully until I retire.”

The 25-year-old is currently in the United States for Barca's pre-season tour, even though he will not be taking part in any matches as he continues to recover from a muscle tear.

But he did drop a hint as to when he might make his return.

“We already knew that it would virtually be impossible to play on this tour,” he began.

“I’ll only be back when the necessary muscles are fully strengthened and there’s not even the slightest risk of a relapse, because that’s the worst thing that could happen.

“We’ll see if I can make the Gamper Trophy [against Manchester City].”

Finally, Iniesta spoke about his famous injury-time goal at Stamford Bridge in the second leg of last season's Champions League semi-final against Chelsea.

“The joy was just overwhelming," he said. "That goal changed my life. I will remember it as long as I live.”

Goal
Wat een held is het ook he!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71711158
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:02 schreef venomsnake het volgende:
Samuel !
Hij miste ook wel weer een rits kansen zeg
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_71716751
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wat een held is het ook he!!
Ik was al heel lang fan van deze held, hij passeert zn mannetje echt heel makkelijk met zijn uberdribbelskilss. Echt een topspeler!
pi_71720886
quote:
Heerlijke goal zeg,
pi_71720956
quote:
Toch vreemd gezicht, Samuel in het shirt van Inter
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71724512
Barcelona moet zo tegen Chivas..
Ik ga even de eerste helft kijken

Opstelling:

pi_71724613
Rust, 0-0.

Maar het ziet er zeer, ZEER goed uit wat Barcelona laat zien. Er wordt gespeeld in een enorm hoog tempo en positioneel staat het gewoon erg goed. Veel driehoekjes, één keer raken etc. Voetbal doet me denken aan het dreamteam spel van jaren geleden met Romario, Koeman, Stoichkov etc..

Ow en Messi: die is verschikkelijk goed, eng gewoon.

Kortom, ook al zijn het maar oefenwedstrijden, het ziet er prima uit!

2e helft wordt de hele ploeg omgegooid, Messi, Xavi, Yaya, Henry etc eruit..

En nu ga ik pitten....

[ Bericht 6% gewijzigd door venomsnake op 09-08-2009 06:19:31 ]
pi_71725151
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 05:56 schreef venomsnake het volgende:
Rust, 0-0.

Maar het ziet er zeer, ZEER goed uit wat Barcelona laat zien. Er wordt gespeeld in een enorm hoog tempo en positioneel staat het gewoon erg goed. Veel driehoekjes, één keer raken etc. Voetbal doet me denken aan het dreamteam spel van jaren geleden met Romario, Koeman, Stoichkov etc..

Ow en Messi: die is verschikkelijk goed, eng gewoon.

Kortom, ook al zijn het maar oefenwedstrijden, het ziet er prima uit!

2e helft wordt de hele ploeg omgegooid, Messi, Xavi, Yaya, Henry etc eruit..

En nu ga ik pitten....
1-1 geworden door een goal van Bojan.
pi_71725192
pi_71725819
Had de goals van Barca tegen Seattle nog gekeken, Wat was Messi weer super
pi_71744606
quote:
Guardiola: "A very positive balance"

The US tour over, Guardiola has spoken about how pleased he is with the way the 12-day stay in America has gone. Despite only drawing with Chivas, Pep said "I will remember the good taste that reminds me of certain things that happened last year."

FC Barcelona have ended their US tour and Guardiola is more than happy with the two wins and a draw, and following the game with Chivas, the manager only has good words about the way everything has gone. "I have no complaints. The training sessions have been of a very high standard". His only concern has been the injury to Márquez.

Ideal shape

The game with Chivas of Guadalajara was the last before Barça embark on their official 2009/10 fixtures next weekend with the Spanish Super Cup. Guardiola said the team “is in very good shape” and that it would be impossible to feel better about the way their last game panned out.

High level

Guardiola knows all about Mexican football after playing for Dorados himself, and knows the players deserve all the credit for the way they played. It is also worth remembering that Chivas are much more into the rhythm of things, but "were unable to string three passes together … more than the result, I will remember the good taste that reminds me of certain things that happened last year.”

Group football

Josep Guardiola wished to highlight the way the players work for each other. “They don’t play individually, but do everything with a certain intention.” He is also delighted with the performances of the youth players. "I feel confident about them all. They have adopted the defensive ideas very well, and also the constructive element."

Next training on Wednesday

Once back in Barcelona, the players will be free until Wednesday. Guardiola wants them to report for training on Wednesday at 9.30. Neither Márquez nor Gudjohnsen will be joining them. Despite his injury, the Mexican will be staying in America, as he is shortly going to be joining his national squad. Meanwhile, Gudjohnsen will travel to Reykjavik, where he is required by the Iceland national team.

www.fcbarcelona.cat
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:50:03 #66
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71748241
andres iniesta is echt mn favoriete speler van barca

en over geld

een andere speler uit spanje maakt ook een geweldig gebaar

die ging hele seizoen voor minimumsalaris voetballen omdat hij de club zo dankbaar was. met zo'n actie maak je je natuurlijk mateloos populair en onsterfelijk
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71748881
Wel mooi om te zien dat Pep behoorlijk wat jeugdspelers heeft meegenomen en ze allen aan hun speelminuten komen.
pi_71758336
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel mooi om te zien dat Pep behoorlijk wat jeugdspelers heeft meegenomen en ze allen aan hun speelminuten komen.
Genot om naar te kijken. Zit erg veel groot talent tussen, goede zaak. .
quote:
Barça verdient miljoenen in VS

BARCELONA - De 12-daagse oefentrip van Barcelona door de Verenigde Staten heeft de Spaanse kampioen geen windeieren gelegd. Barcelona houdt zo'n vijf tot zes miljoen euro over aan de oefenwedstrijdjes tegen onder andere L.A. Galaxy en Seattle Sounders.

Barcelona won de ontmoetingen met de Amerikaanse clubs en speelde gelijk tegen het Mexicaanse Guadalajara. Zo'n 221.000 supporters woonden de wedstrijden bij aan de Amerikaanse westkust.

"We hebben een belangrijke markt aangeboord", zegt club-voorzitter Joan Boix op de website van de club. "We hebben een sponsorcontract van drie jaar getekend. Daarmee kunnen we dus bevestigen dat Barcelona terugkeert in de Verenigde Staten. We hebben zo'n vijf tot zes miljoen euro verdiend; het heeft onze verwachtingen overtroffen."

De club-voorzitter ziet grote voordelen aan de overeenkomst. "We merken nu al een enorme impact van onze tour in de VS. We hebben veel goodwill gekweekt en Amerika is een belangrijke afnemer van onze producten."

Barcelona is afgelopen zondag teruggekeerd en heeft nog een week om zich volledig voor te bereiden op de Primera Division. De eerste wedstrijd is uit tegen Athletic Bilbao aankomende zondag.

Telegraaf
pi_71759800
quote:
Barcelona is afgelopen zondag teruggekeerd en heeft nog een week om zich volledig voor te bereiden op de Primera Division. De eerste wedstrijd is uit tegen Athletic Bilbao aankomende zondag.

Barcelona opent de competitie thuis tegen Gijon, klapjosti's. De wedstrijd tegen Athletic is voor de Spaanse Super Cup.
pi_71783078
pi_71783127
quote:
Zou fantastisch zijn, maar ze moeten niet gaan worden meegesleept in de waanzin van Real.
pi_71783231
Heeft Zlatan eigenlijk intussen al gespeeld?
pi_71783299
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft Zlatan eigenlijk intussen al gespeeld?
Nee, hij heeft zijn hand gebroken.
Waarschijnlijk gaat hij tegen City (Gamper) zijn debuut maken.
pi_71783320
Ah ok, gracias.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:57:44 #75
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_71785416
quote:
Cesc is teveel. Niet nodig. We hebben Busquets ook nog, naast Xavi en Iniesta. De aankoop van Cesc zou de ontwikkeling van Busquets doen dwarsbomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')