goede geluiden van gehoord jah ... weer zulks raar volk daar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:26 schreef Sethje het volgende:
QONTINENT (L)
wat een vet feest weer.....
No offense intended, maar dit snap ik nooit zo goed... Ik ga ELK feestje nuchter heen (bob of niet) en heb n topavond... Compleet los uit mn plaat (tot t punt dat mensen niet eens geloven dat ik nuchter ben)quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef 16meter het volgende:
Euphoria was een leuk feestje, maar niet bijzonder. Speelt ook wel mee dat ik BOB was. Maargoed, de volgende ochtend weer topfit zijn is ook prima natuurlijk.
Voorop gesteld dat ieders gevoel subjectief is .... kan het feesten met drugs je gewoon iets extra's geven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef Koepert het volgende:
No offense intended, maar dit snap ik nooit zo goed...
Thnx for the uitlegquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Voorop gesteld dat ieders gevoel subjectief is .... kan het feesten met drugs je gewoon iets extra's geven.
Met drugs beleef je de muziek en de sfeer gewoon veel intenser. Je laat je helemaal meenemen door de melodie, de bass die je elke tel een optatert geeft waardoor je die kinetische energie alleen nog maar kunt kwijtraken door deze direct en diep terug de grond in moet stampen ... en dan die 2 gecombineerd![]()
![]()
![]()
Ik zeg niet dat je dit zonder drugs niet zult voelen maar tis gewoon een feit dat je dan bijv. veel meer zelfbewust bent, wat een rem kan zijn op het losgaan. Je kunt ook nog andere dingen aan je kop hebben die je tegenhouden.
Zoals jijzelf zijn er zat anderen hier die nuchter nog de meeste stampers op een feest het nakijken geven wat betreft losgaanmaar naar mijn mening gaat dat wanneer je gebruikt hebt net iets gemakkelijker (zo niet vanzelf) en hou je het langer vol.
Ik denk als je zo'n instelling hebt gewoon niet moet gaan of niet de BOB zijn. Als je BOB bent maakt dat mijn avond of dag niet minder. Ga volgende week ook gewoon de BOB uithangen en ik ga me absoluut vermaken. (En zo'n instelling gaat bijdrage leven zaterdagquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Thnx for the uitlegmaar ik bedoel meer t feit dat je n MINDER LEUKE avond hebt zonder drugs, ipv een NOG LEUKERE avond met drugs... Snap je t nuanceverschil? Dat t intenser door drugs word snap k, dat dat dus voor een nog mooiere avond kan zorgen ook wel, k heb er ook niets op tegen en sluit niet uit dat ik t ooit probeer, maar t ging me meer om t minder leuk omdat je bob was...
Mee eensquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik denk als je zo'n instelling hebt gewoon niet moet gaan of niet de BOB zijn. Als je BOB bent maakt dat mijn avond of dag niet minder. Ga volgende week ook gewoon de BOB uithangen en ik ga me absoluut vermaken. (En zo'n instelling gaat bijdrage leven zaterdag)Natuurlijk is het dan wel dat veel dingen (omdat je nuchter bent) goed moeten zijn. Dan praat ik over met wie je bent, de algehele sfeer en al die andere dingen die het geheel compleet maken.
Maar zaterdag ga ik los, ik heb er zin an!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
even een probeerseltje
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:21 schreef T_Killer het volgende:
Welke plaat draaien ze eigenlijk als jullie in beeld komen? klinkt vet
Eenschquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:27 schreef Sethje het volgende:
Not an addict is niet echt een nieuwe plaat...hij zat in elk geval in de al beschikbare livesets. Verder vind ik hem wel zwaar losgaan en is het een behoorlijk sfeervol plaatje. Een van de eerste keren dat ik een rock/pop nummer vet verwerkt vind. En dat zeg ik als k's choice fan
Ah, die draaiden ze dus op Nature One.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:27 schreef Sethje het volgende:
Verder is die Doggystyle remix van psyko punkz echt de shit:
Nee.. ik heb geen minder leuke avond omdat ik niet van de kaart ben. Maar een gemiddeld feestje kan daardoor soms net wat leuker worden. Het is dus niet zo dat ik troep nodig heb om me te vermaken, zeker niet. Maar een feestje wat normaal niet zo bijzonder is, kan net wat specialer worden. Dat laatste wat je zei dus eigenlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Thnx for the uitlegmaar ik bedoel meer t feit dat je n MINDER LEUKE avond hebt zonder drugs, ipv een NOG LEUKERE avond met drugs... Snap je t nuanceverschil? Dat t intenser door drugs word snap k, dat dat dus voor een nog mooiere avond kan zorgen ook wel, k heb er ook niets op tegen en sluit niet uit dat ik t ooit probeer, maar t ging me meer om t minder leuk omdat je bob was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |