abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71731937
props @ el Dani. Nice verslag!
Partyagenda;
Outdated....
pi_71732947
Was een gezellig ritje he Daan
Feest zelf was ook erg lekker, had alleen het idee dat het geluid niet zo heel super stond vergeleken met andere keren

Brennan Heart....sja....ik wou hem bijna de booth uit schoppen zodat hij tijd zou hebben voor een dj cursus.
Verder een mooi verslagje van Daan waar ik me bij aansluit, alleen vondt ik de set van DBSTF best goed te doen
Alleen de fader elke keer dicht gooien bij "Coz you know its hardstyle baby!" in de Ride With Uz edit...mnee dat vondt ik dan weer minder..
Ze compenseerden dit goed in de set (voor mijn gevoel dan) met een nummer van Alphaverb, weet de titel alleen niet..."everytime we make it rough, coz too much hardstyle is never enough".
Wat ging die hard

Noisecontrollers vondt ik erg tegen vallen, qua mixen hebben die jongens nog aardig wat te leren (als dit niveau standaard is van ze).
Filmpjes zijn best aardig (qua geluid )

Dank allen voor felicitaties

[ Bericht 16% gewijzigd door RiKe op 09-08-2009 15:31:07 ]
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:37:22 #203
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_71741860
Heb er totaal geen moeite mee dat de hardstyle harder wordt, maar dat setje van de de Beat Providers op Defqon gaat echt veel te snel... lijkt wel de eerste set in de hardcore area man...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:38:33 #204
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71741888
ElDaniiii
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:26 schreef Sethje het volgende:
QONTINENT (L)

wat een vet feest weer.....
goede geluiden van gehoord jah ... weer zulks raar volk daar?
Wat je vindt, ...
pi_71742876
A Kay A (Straight On Edit) is trouwens heerlijk. Ging lekker gister met die plaat.

DJ's life ook weer volle bak.

Euphoria was een leuk feestje, maar niet bijzonder. Speelt ook wel mee dat ik BOB was. Maargoed, de volgende ochtend weer topfit zijn is ook prima natuurlijk.

Op Decibel weer maximaal genieten.
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:53:58 #206
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_71744205
Deze gozer is ook weer terug uit rimini. Geen HS gehoord in de altromondo daar, wel HC. Heb wel n paar 2dangerous setjes en psycho punkz @ defqon grijs gedraaid op t strand daar, heerlijk.

Verder hier alles bijgelezen en inderdaad mijn zware bedenkingen bij gostosa, maar dat is al tientallen keren gezegd.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:13:54 #207
60704 LeonH
pi_71744884
Ah lekker hoor ik net Torture voor het eerst van Dana en Crypsis... Schijnen ook de Tropic Thunder samples in te zitten waarmee ik bezig ben
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:33:52 #208
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71745643
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef 16meter het volgende:

Euphoria was een leuk feestje, maar niet bijzonder. Speelt ook wel mee dat ik BOB was. Maargoed, de volgende ochtend weer topfit zijn is ook prima natuurlijk.

No offense intended, maar dit snap ik nooit zo goed... Ik ga ELK feestje nuchter heen (bob of niet) en heb n topavond... Compleet los uit mn plaat (tot t punt dat mensen niet eens geloven dat ik nuchter ben)

2B certain; je hebt je prima vermaakt maar had niet t wauw-pil gevoel erbij, of t was n aardige avond ondanks dat je nuchter was.. Anders gezegd, was t zelfde feestje op n pil (of wat dan ook) wel bijzonder geweest, of was t feestje sowieso niet geweldig?

Is overigens gewoon interesse hoor, geen verwijt oid...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:05:00 #209
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71746784
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef Koepert het volgende:
No offense intended, maar dit snap ik nooit zo goed...
Voorop gesteld dat ieders gevoel subjectief is .... kan het feesten met drugs je gewoon iets extra's geven.
Met drugs beleef je de muziek en de sfeer gewoon veel intenser. Je laat je helemaal meenemen door de melodie, de bass die je elke tel een optatert geeft waardoor je die kinetische energie alleen nog maar kunt kwijtraken door deze direct en diep terug de grond in moet stampen ... en dan die 2 gecombineerd

Ik zeg niet dat je dit zonder drugs niet zult voelen maar tis gewoon een feit dat je dan bijv. veel meer zelfbewust bent, wat een rem kan zijn op het losgaan. Je kunt ook nog andere dingen aan je kop hebben die je tegenhouden.
Zoals jijzelf zijn er zat anderen hier die nuchter nog de meeste stampers op een feest het nakijken geven wat betreft losgaan maar naar mijn mening gaat dat wanneer je gebruikt hebt net iets gemakkelijker (zo niet vanzelf) en hou je het langer vol.

@ LeonH; ondanks dat je nu net als met de Pirates weer nèt achter het net vist, betekent het wel dat je goede smaak hebt
Wat je vindt, ...
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:18:47 #210
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71747270
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:05 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Voorop gesteld dat ieders gevoel subjectief is .... kan het feesten met drugs je gewoon iets extra's geven.
Met drugs beleef je de muziek en de sfeer gewoon veel intenser. Je laat je helemaal meenemen door de melodie, de bass die je elke tel een optatert geeft waardoor je die kinetische energie alleen nog maar kunt kwijtraken door deze direct en diep terug de grond in moet stampen ... en dan die 2 gecombineerd

Ik zeg niet dat je dit zonder drugs niet zult voelen maar tis gewoon een feit dat je dan bijv. veel meer zelfbewust bent, wat een rem kan zijn op het losgaan. Je kunt ook nog andere dingen aan je kop hebben die je tegenhouden.
Zoals jijzelf zijn er zat anderen hier die nuchter nog de meeste stampers op een feest het nakijken geven wat betreft losgaan maar naar mijn mening gaat dat wanneer je gebruikt hebt net iets gemakkelijker (zo niet vanzelf) en hou je het langer vol.

Thnx for the uitleg maar ik bedoel meer t feit dat je n MINDER LEUKE avond hebt zonder drugs, ipv een NOG LEUKERE avond met drugs... Snap je t nuanceverschil? Dat t intenser door drugs word snap k, dat dat dus voor een nog mooiere avond kan zorgen ook wel, k heb er ook niets op tegen en sluit niet uit dat ik t ooit probeer, maar t ging me meer om t minder leuk omdat je bob was...
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:23:20 #211
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71755034
Ik denk dat dat verschil wel duidelijk wordt wanneer je weet hebt van allebei de ervaringen.
Niet nuchter zijn kan van een 'leuke' avond een 'top' avond maken.
Wat je vindt, ...
pi_71755756
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Koepert het volgende:

[..]

Thnx for the uitleg maar ik bedoel meer t feit dat je n MINDER LEUKE avond hebt zonder drugs, ipv een NOG LEUKERE avond met drugs... Snap je t nuanceverschil? Dat t intenser door drugs word snap k, dat dat dus voor een nog mooiere avond kan zorgen ook wel, k heb er ook niets op tegen en sluit niet uit dat ik t ooit probeer, maar t ging me meer om t minder leuk omdat je bob was...
Ik denk als je zo'n instelling hebt gewoon niet moet gaan of niet de BOB zijn. Als je BOB bent maakt dat mijn avond of dag niet minder. Ga volgende week ook gewoon de BOB uithangen en ik ga me absoluut vermaken. (En zo'n instelling gaat bijdrage leven zaterdag )Natuurlijk is het dan wel dat veel dingen (omdat je nuchter bent) goed moeten zijn. Dan praat ik over met wie je bent, de algehele sfeer en al die andere dingen die het geheel compleet maken.

Maar zaterdag ga ik los, ik heb er zin an!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_71761438
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik denk als je zo'n instelling hebt gewoon niet moet gaan of niet de BOB zijn. Als je BOB bent maakt dat mijn avond of dag niet minder. Ga volgende week ook gewoon de BOB uithangen en ik ga me absoluut vermaken. (En zo'n instelling gaat bijdrage leven zaterdag )Natuurlijk is het dan wel dat veel dingen (omdat je nuchter bent) goed moeten zijn. Dan praat ik over met wie je bent, de algehele sfeer en al die andere dingen die het geheel compleet maken.

Maar zaterdag ga ik los, ik heb er zin an!
Mee eens Ik ben wel vaker BOB naar feestjes en dat maakt het er mijn avond niet minder om. Aan het einde houd ik net 'een ietsie bietsie' in, maar dat komt gewoon omdat ik mijn auto niet tegen een viaduct, benzinepomp of vangrail aan wil parkeren..
Voor de rest vind ik het echt niet uitmaken of ik nou bier drink of niet. Het maakt er de algehele sfeer voor mij niet minder om. De sfeer word voor mij bepaald door de mensen die er ook zijn, de mensen met wie ik ben en hoe er gedraaid word. Daar veranderd drank bij mij vrij weinig aan hoor...

Om nog maar even iets anders te melden. De tekst uit immeasurably van de donkeys komt uit de War of the Worlds. De 'orginele' tekst uit het boek word ook gebruikt in de track Lukas Greenberg - So Far.
*Als het al gemeld was, dan is de OP een beetje outdated. En anders heb ik toch weer een aanvulling gemaakt

Deze jongen gaat trouwens zaterdag ook lekker los. Als het beetje dit weer aanhoud, ga ik me zeker prima vermaken. Zolang het maar niet weer 40 graden in de HS tent word .
Voor de rest zie ik jullie allemaal wel keertje voorbij stampen
Partyagenda;
Outdated....
pi_71763019

even een probeerseltje
pi_71763416
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]

even een probeerseltje
Vet.
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:06:51 #216
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71763489
Oooeeehhh Boy nice!!
Vind het rode niet zo geslaagd maar dit is 'n dik probeerseltje

Als we dan toch de OP aant vernieuwen zijn ..:

Gebruikte teksten
A-Lusion - We Are One : Inauguration Speech Obama - Denzel Washington
DJ Phil Ty - A Kay A : female rapper - sincere0rnique
Donkey Rollers - Immeasurably : War of the Worlds - H.G. Wells
Noisecontrollers - Shreek : Three Women - Sylvia Plath
TNT - Double Dutch Darkies : Page 34 / if your complexion is a mess - Harryette Mullen

Meer ...?
movie samples ook aangepast: Activator - Authentic Style = 8 Mile

Trouwens nog zin in wat mosterd Tim?
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:21 schreef T_Killer het volgende:
Welke plaat draaien ze eigenlijk als jullie in beeld komen? klinkt vet
Wat je vindt, ...
pi_71763771
Ziet er prachtig uit Boy!

Nu Bartman trouwens nog even op vakantie is, zal ik zijn taakje om wat videotjes van de nieuwste tracks te posten even overnemen.

Eerste; een track gedraaid door WildStylez afgelopen zaterdag @ Euphoria. Naar verwachting een nieuwe HHZ / Wildstylez productie, vanwege al het getwitter over een nieuwe plaat.

Tweede; Een nieuwe Psyko Punkz release; I'm not an addict. Met vocals van natuurlijk K's Choice:

Drie & Vier: DJ Vortex - When I Am Drunk / Go DJ
Twee nieuwe Vortex plaatjes. Behoorlijke MQ/HQ

Vijf: Een nieuwe Wild Motherfuckers plaat genaamd Hardstyle Family met natuurlijk het godfather deuntje erin.
Schijnt op DefQon al gedraaid geweest te zijn, maar dat wist ik niet. Ik merk hem nu pas voor het eerst op.
Behoorlijk crappy kwaliteit overigens, maar ach.

Mijn mening;
eerste; Klinkt prima, maar nog even wachten op de HQ
tweede; een remix van een K's choice nummer. No Thanks
derde; prima prima, een lekker openingsplaatje vind ik. Beetje in het straatje Natural van Sonar.
vierde; ook zeker geen slechte plaat, hoewel ik Go DJ voorlopig lekkerder vind vallen in het gehoor
vijf; hoewel de vid beetje crappy is, heb ik wel dikke verwachtingen van deze plaat en hoop het zaterdag stiekem nog even over de speakers te horen dreunen !
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:27:53 #218
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_71764020
Not an addict is niet echt een nieuwe plaat...hij zat in elk geval in de al beschikbare livesets. Verder vind ik hem wel zwaar losgaan en is het een behoorlijk sfeervol plaatje. Een van de eerste keren dat ik een rock/pop nummer vet verwerkt vind. En dat zeg ik als k's choice fan

Het is niet hun nieuwe release dat wordt 2 follow/ghostclass.

Verder is die Doggystyle remix van psyko punkz echt de shit:

Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_71764146
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:27 schreef Sethje het volgende:
Not an addict is niet echt een nieuwe plaat...hij zat in elk geval in de al beschikbare livesets. Verder vind ik hem wel zwaar losgaan en is het een behoorlijk sfeervol plaatje. Een van de eerste keren dat ik een rock/pop nummer vet verwerkt vind. En dat zeg ik als k's choice fan
Eensch

-edit-
En wild motherfuckers is altijd goed. Hardstyle zoals het hoort te zijn

[ Bericht 11% gewijzigd door Boy_Snakeye op 10-08-2009 16:52:24 ]
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:36:44 #220
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_71764211
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:27 schreef Sethje het volgende:
Verder is die Doggystyle remix van psyko punkz echt de shit:

Ah, die draaiden ze dus op Nature One.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:50:49 #221
60704 LeonH
pi_71764553
Ook hier een K's Choice fan die dit toch wel heel vet vind gedaan!

En die doggystyle remix
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:02:41 #222
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_71764870
En de volgende Alphaverb/Avio release word deze denk ik :

Deepack draaide hem op Qontinent en DBSTF in Outland, zal wel een nieuwe mailinglist zijn uitgegaan
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:57:38 #223
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71766379
Crusty jongen, voor n standin, doe je t leuk met je filmpjes hoor

Je K's Choice mening deel ik echter niet, k vind t n erg lekkere plaat...
  Redactie Frontpage maandag 10 augustus 2009 @ 18:15:31 #224
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_71766883
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:50 schreef LeonH het volgende:
En die doggystyle remix
Dikke plaat
pi_71766925
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Koepert het volgende:

[..]

Nee.. ik heb geen minder leuke avond omdat ik niet van de kaart ben. Maar een gemiddeld feestje kan daardoor soms net wat leuker worden. Het is dus niet zo dat ik troep nodig heb om me te vermaken, zeker niet. Maar een feestje wat normaal niet zo bijzonder is, kan net wat specialer worden. Dat laatste wat je zei dus eigenlijk.
Ik heb me prima vermaakt hoor, maar kleine indoor feestjes vind ik de laatste tijd gewoon wat minder geweldig dan voorheen. Doe mij maar een lekker festival in de openlucht, dat is altijd vet, nuchter of van de kaart.

Gebruik trouwens hoogstens op de helft van de feestjes, dus het is echt nie tzo dat ik iemand ben die altijd naar de klote moet zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')