abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:37:40 #176
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_71684396
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:22 schreef ElDani het volgende:
3e track is ook al bekend: We Own The Night met DV8.. Teminste lijkt me wel dat die erop komt! Ben beniewd naar dat album..
Van de week stond op Twitter dat ze bezig waren met een albumversie van Here We Fucking Go dus dat is track 4 al
pi_71685047
Eerste naam XQ Holland al uitgevonden..

CHARLY LOWNOISE!!! (Deepack erbij?? )
http://www.charlylownoise.nl/?page_id=17
Mixes onder de naam Khadber
pi_71685599
Die trailer van XQlusive Holland
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:45:41 #179
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_71691271
Een remixje wat ik ooit had gemaakt weer even wat ge-update met een nieuwe melodie

11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:52:39 #180
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_71691488
Prachtige trailer van XQ Holland. Dat wordt dus ouderwetsch hakken op klompen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_71691654
Gave trailer inderdaad! Waarschijnlijk wel prsent. Mooi dat Charley L komt
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:30:36 #182
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_71694267
Helemaal vergeten dat dit topic ook nog bestond

Kaarten voor Decibel binnen
Vertrek via eventtravel vanuit Sittard, eerste Decibel voor mij

Trailer van XQ ziet er wel vet uit
Tics van je petten.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:06:04 #183
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71699004
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:11 schreef CrustyClown het volgende:
Verrek ze hebben ons opgenomen laatst op Qlimax!

Qlilmax / Hardbass ... iig die betonnen bak in arnhem waar ik denk ik ook wel mn laatste feesje heb gehouden

Trailert van 10-10 XQlusive: Neerlands trots is idd maar dat is aan Q wel toevertrouwd.
Wat je vindt, ...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:24:19 #184
60704 LeonH
pi_71699466
Ik ga me echt serieus overwegen om naar ekskloesif te gaan en kjoebees dan maar te skippen. Dat Hollandse thema zit mij normaal als gegoten, vooral met EK's en WK's
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_71699726
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:24 schreef LeonH het volgende:
Ik ga me echt serieus overwegen om naar ekskloesif te gaan en kjoebees dan maar te skippen. Dat Hollandse thema zit mij normaal als gegoten, vooral met EK's en WK's
Beide.

Als ik zou moeten kiezen dan Q-base, zonder twijfel.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:43:40 #186
60704 LeonH
pi_71699972
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:33 schreef 16meter het volgende:

[..]

Beide.

Als ik zou moeten kiezen dan Q-base, zonder twijfel.
Ben blij dat ik daar een paar jaar terug heen ben geweest toen het nog van 11 tot 2 's nachts duurde. Nu weet ik zeker als ik met de bus zou gaan dat ik dat echt geen 16 uur meer zou trekken... Zelf 2 uur heen, 2 uur terug rijden gaat me ook niet lukken... HMH zijn tenminste de treinverbindingen ideaal vanuit Limburg (voor)laatste trein heen en de eerste trein weer terug
pi_71702612
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:43 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ben blij dat ik daar een paar jaar terug heen ben geweest toen het nog van 11 tot 2 's nachts duurde. Nu weet ik zeker als ik met de bus zou gaan dat ik dat echt geen 16 uur meer zou trekken... Zelf 2 uur heen, 2 uur terug rijden gaat me ook niet lukken... HMH zijn tenminste de treinverbindingen ideaal vanuit Limburg (voor)laatste trein heen en de eerste trein weer terug
Ik zou zelf liever naar Q-Base gaan dan naar X-Qlusive.. En vanuit Limburg naar Nijmegen is ook gewoon prima te doen! En dan gewoon lekker meependelen..
pi_71703039
En Q-base is dit keer niet 16, maar 14 uur. Dan moet zelfs een oude lul als jij het vol kunnen houden, Leon
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_71710356
Vanavond Euphoria als opwarmertje voor Decibel.
pi_71710419
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:45 schreef 16meter het volgende:
Vanavond Euphoria als opwarmertje voor Decibel.
Wel aardige feestjes altijd
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:04:14 #191
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71711744
Riikee!!!! Congratuliere!!

Nog geeen idee wat ik vanavond eigenlijk ga doen... Zak -> luna lijkt me wel n aardig plan... Als k volk meekrijg that is.. We shall see...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:51:01 #192
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71714122
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:41 schreef ElDani het volgende:
[non HS]
Wel nodig om hier neer te zetten..

Kidd Kaos heeft 26 (!!!!!) gratis tracks als release op internet gezet!! VETTE SHIT!

http://www.hardtraxx.nl/f(...)os-tracks-t3196.html
[/non HS]

Waaaaat eeen vette release

Damn superchille muziek... Nu tijd voor bier...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:09:04 #193
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71714602
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:50 schreef Blaxje het volgende:
Wel waardige feestjes altijd
&
Rike jarig? Congratz kerel
Wat je vindt, ...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:28:35 #194
60704 LeonH
pi_71717894
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:09 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

&
pi_71718983
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:09 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

&
nog ff 45 min tot zijn verjaardag alweer voorbij is

Nou ik ff de Wildstylez CD luister van de Qontinent zit ik me alweer te verheugen op volgende week. Heb echt zin in Deepack, die gasten lang niet meer echt gehoord (Deepack va D-block en S-te-fan - In other wordz ) Heerlijk los met mijn stampmaatje (LeonH, wanna meet her? )

Maar voor nu....terug naar mijn Wii met Rayman en zijn konijntjes deel 2
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_71728327
Zo, en dan nu mijn verhaaltje over Euphoria.

Ik kwam rond kwart voor 11 binnen, omdat we met de auto niet helemaal de goeie richting van de straat van de Outland genomen hadden.. Dus met een ommetje via Cappelle aan de IJsel naar binnen.

Digital Punk & Profyler: Die gasten houden ook geen gas terug haha! Er werd ongelofelijk hard gedraaid.. Afsluiter was The Preacher, ook Zany & Beholder - Euphoria kwam langs.. Als je die 2 platen hoort weet je wel hoe het ging .

Brennan Heart: Deze man.. Kan het gewoon.. NIET. Met zijn overgangen zat hij met grote regelmaat off-beat, zijn tracks sloegen niet aan en met een enkel hoogtepuntje was het niet een voldoende waard. Leuke tracks waren het Decibel Anthem van dit jaar, Veritas Edit (meerdere keren gehoord.. misschien komt hij uit?) en dat was het wel zo'n beetje. Hij draaide ook Headhunterz - Subsonic, de plaat sloeg aan, maar het kwam niet aan zijn verstand om hem op te laten staan, want hij mixte weer vroeg weg.
Verder veel draken van platen gehoord, lange, nutteloze breaks en een publiek dat om 10 voor 12 al gaar was..

Technoboy: Met een nieuwe fancy verlicht oorschelp-ding als koptelefoon ging mr. Technoboy van start. En wat een heerlijke set was het toch! De zaal lag nog uit te garen van Brennan Heart, maar met 2 of 3 platen wist hij de zaal weer helemaal tot leven te wekken, erg knap! Onder andere Rambo Is A Pussy gehoord, nieuwe Bruno Power en meer promo's die ik niet kende. Publiek ging HEEL hard los op Re-Generate It! Wat opviel is dat de nieuwe platen van Technoboy veel harder waren dan de platen die hij pas heeft uitgebracht (Psyko Ex als uitzondering, vette plaat is dat live!). Ook dat trage van Gigi'd Agostino kwam terug in een edit van Channel KGB's en uiteraard in de Rock Civilisation Remix.

Dana: Van te voren wist ik niet wat ik zou kunnen verwachten van "The Queen Of Hardstyle", maar god wat een set! Hele frisse en orginele platenkeuze, ondre andere Taaac! (Bisaid Mix), A Kay A (Straight On), Showtek - Black (heldenplaat) en Veritas Edit voor de tweede keer. Verder opvallend: ze draaide ook oudere platen, waaronder publieksfavoriet Motherfuck (Zany Remix). Mixwerk is zoals je het mag verwachten, fris en goed gedaan! Dana is eventjes afwezig geweest, maar ze komt keihard terug! Aanrader!

Daarna D-Block & S-Te-Fan: Overduidelijk veel albumtracks verwacht, maar toch openen met Oxygen (wel snel doorgemixt), erg leuk! Verder gewoon de verplichte nummertjes gehoord, waarbij aangetekent moet worden dat het allemaal al wat beter klonk dan die waardeloze set op In Qontrol. Toch was het nog steeds niet echt mijn ding, en ik vond het jammer dat ze Music Made Addict en Her Voice (Headhunterz Remix) nog een x van stal moesten halen. Wat zeker gezegd moet worden is dat deze heren het orgineelste mixwerk lieten horen! Je merkte dat ze lekker in hun vel zaten en dat kwam de mix ten goede.

Toen Wildstylez: Openen met het "anthem" van deze Euphoria: Supermarket. Lekkere track! Mix zat lekker in elkaar, lekker afwisselend in basslijnen en melodiën. Wel jammer van Tonight, maar die heb ik gelukkig alleen bij hem gehoord. Verder lekker kunnen stuiteren op Venom Remix, waarmee hij afsloot. Ook uiteraard de Revenge Of The Little Dick MF mashup gehoord, Numbers remix en aantal nieuwe plaatjes die ook erg lekker klonken!

Als 1 na laatste Noisecontrollers: Deze heren openden, zoals met elke set, met Shreek Attack (mashup). Ik schrok wel heel erg, want de overgang naar Delomelancum en daarna naar Revolution Is Here waren gedaan met de crossfader, zoals de set op The Oh! Tour.. Gelukkig hadden ze door dat het publiek liever een mix hoort dan een crossfader iets. Verder eigenlijk alle verplichte nummertjes gehoord, met als uitstekers Surge Of Power, Toneshifterz - Sahara (VET!) en hun afsluiter Samara. Overall een redelijke set, helaas wel erg standaard.

Afsluiters waren de Alpha Twins: Hiervan heb ik slechts 2 nummers meegemaakt, want de groep wou graag naar huis, en ik wil toch liever niet gaan lopen . Deze 2 nummers waren de opener Zany & Pavo - Big Fat Bass en Noisecontrollers - "Interview".. Als je dat hoort weet je het wel, keihard knallen dus! Klonk erg vet!

De lijst van top naar flop (de eerste en laatste set niet meegerekend):
Technoboy
Dana
Wildstylez
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers
(Een lege zaal zonder DJ..)
Brennan Heart

Ik ben naar Sziget! De groeten!
pi_71728938
Dana's set van Defqon komt vanavond op q-dance. Maar zover ik die gehoord heb van de radio was het een top set. Zij is zo goed bezig (qua platenkeus)

Verder een top verslag
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_71729112
Leuk verslag!!
Bobby Robson forever!
pi_71730182
Goed verslag. Eens met je beoordelingen.
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:26:11 #200
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_71731361
QONTINENT (L)

wat een vet feest weer.....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')