Vita is natuurlijk ook deels gebasseerd op een oude italiaanse plaat, maar goed dat weten we inmiddels wel van TBY. Hiermee bedoel ik natuurlijk dat hij zijn inspiratie uit muziek haalt die hij ook graag luistert.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:43 schreef ElDani het volgende:
[..]
Klopt. TBY - Vita (heldenplaat overigens)
En inderdaad de Chubby sound valt op.
Overigens is schijnt het dat Gostosa, zoals de geruchten zeggen, de vriendin is van Headhunterz. Wildstylez schijnt het bevestigd te hebben afgelopen zaterdag in de Dieka.
90% zeker bij! Wil graag ook nog naar de parade, maar dan moet ik me van 6 tot 10 ook nog vermaken haha! Nog meer mensen erbij?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:08 schreef RiKe het volgende:
Zaterdag verjaardag vieren op Euphoria![]()
Gaan er van hier nog veel mensen?
Laaaaaaaaaaaaaang eten?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
90% zeker bij! Wil graag ook nog naar de parade, maar dan moet ik me van 6 tot 10 ook nog vermaken haha! Nog meer mensen erbij?
Raampjes naar beneden, muziekje aan, en compleet debiel in die autoquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
geen onverwachtse namen, maar wel fijn
heb voor het goede gevoel de namen van Decibel nog even bekeken en oh oh oh wat krijgen we dan een zin in volgende week zaterdag![]()
flinke autorit ( > 2 uur) er naartoe, maar dat is gewoon spanning opbouwen
het lijkt net vakantiequote:Op maandag 3 augustus 2009 12:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
Raampjes naar beneden, muziekje aan, en compleet debiel in die autoGotta love it.. En maar raar aangekeken worden
Who the hell cares!
[31-10-09] Thrillogyquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:32 schreef de_huig het volgende:
over thrillogy..
Volgens mij is Showtek ook de laatste tijd weer aardig aan het terugkomenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Sethje het volgende:
dance boulevard was vet gister, dbstf en showtek helden van de dag...showtek draaide echt een dikke set, mag ook gezegd worden
Nu ff 2 daagjes werken en dan op naar the qontinent
Wat draaide Showtek zoalquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Sethje het volgende:
dance boulevard was vet gister, dbstf en showtek helden van de dag...showtek draaide echt een dikke set, mag ook gezegd worden
Nu ff 2 daagjes werken en dan op naar the qontinent
Heb je voor mij misschien een linkje naar die podcast?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Showtekpodcast is eigenlijk best prima
1 Zenith Vs. Avex – Scream
2 Abyss & Judge – DMW
3 Headhunterz -Scrap Attack
4 Zany & Dv8 – Vision
5 Wildstylez – Push That Feeling
6 Pavo – Communicate
7 Alpha 2 – Unleashed
8 Pitcher – I Just can’t stop
9 Southstylers – Pounding Senses (Pounding Rmx)
10 Prophet & Technoboy – Psycho Ex (feat Shayla)
11 Noisecontrollers – Sanctus
12 Tatanka & Zatox – Proud to be loud
13 Zatox – Choirs
edit - Stanley's account is weer opgeschort op Youtube. Zal wel door het filmpje van Gostosa in Dieka komen.
Grappig. Toch best respect aan de ene kant voor die jongen dat hij maar accounts aan blijft maken en uploaden. Ik zou het allang opgegeven hebben!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef ElDani het volgende:
edit - Stanley's account is weer opgeschort op Youtube. Zal wel door het filmpje van Gostosa in Dieka komen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:26 schreef ElDani het volgende:
"Gostosa shortly introducing herself this weekend @ club Dieka. "
Word er niet heel veel wijzer van...
Ze zakt hier echt keihard door de mand!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
Check deze Gostosa video.. Ze heeft werkelijk GEEN idee hoe het allemaal zit.
Leuk geprobeerd.
Ik wacht de eerste beelden van Q-Base wel even af, even kijken of ze daar nog harder door de grond zakt of ineens de 'knopjes van het vak kent'quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ze zakt hier echt keihard door de mand!
Hekel aan dit soort marketingtrucjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
http://partyflock.nl/albumelement/68601735:R_I_P_2006_2009.htmlquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef ElDani het volgende:
Krijg je er ook van als je hem mee neemt naar de Zalinazquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/albumelement/68601735:R_I_P_2006_2009.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |