Haha dat stukje met Panic / Balisticquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:12 schreef Da_Ripper het volgende:
en toch weer kippevel @ 3:00nee, niet vanwege die sanka
Als je plots omhoog gaat in het begin klinkt het niet echt lekker. Beetje goedkoop om het zo te noemen. Melodie is pakkend, maar misschien niet het juiste geluid aan geplakt. Opbouw is goed. Niet te lang. Climax komt er net niet lekker in. Gaat te gemakkelijk over en zou mij geen reden geven om te bewegen. Hij mag dus iets meer inkomen met wat power. De 2e climax is beetje vals. Noten sluiten niet mooi op elkaar aan. Ik snap je bedoeling en die is goed, maar moet dus echt anders. Ben altijd redelijk directquote:
Thanks! Direct is altijd goed, zo ben ik ook namelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Haha dat stukje met Panic / Balistic
Interviewer:" Ik heb je niet verstaan maar dat zal ongetwijfeld een goed antwoord zijn geweest"
Panic:" Ja ik heb je ook goed verstaan"
[..]
Als je plots omhoog gaat in het begin klinkt het niet echt lekker. Beetje goedkoop om het zo te noemen. Melodie is pakkend, maar misschien niet het juiste geluid aan geplakt. Opbouw is goed. Niet te lang. Climax komt er net niet lekker in. Gaat te gemakkelijk over en zou mij geen reden geven om te bewegen. Hij mag dus iets meer inkomen met wat power. De 2e climax is beetje vals. Noten sluiten niet mooi op elkaar aan. Ik snap je bedoeling en die is goed, maar moet dus echt anders. Ben altijd redelijk direct
Maar ik zie hier wel iets potentieels in![]()
Vind die namen de laatste tijd sowieso van behoorlijk triest niveauquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:58 schreef mstx het volgende:
Sound Freakerz.... originele naam, zeker gemaakt met m'n dj name generator![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:58 schreef mstx het volgende:
Sound Freakerz.... originele naam, zeker gemaakt met m'n dj name generator![]()
Dat is nog eens een lekkere binnenkomerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:59 schreef Sethje het volgende:
Bij decibel zullen bij de noordingang Ran-D & B-Front draaien voor de wachtenden en bij de zuid-ingang Frequencerz. Wel leuk dus
kickuhquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:59 schreef Sethje het volgende:
Bij decibel zullen bij de noordingang Ran-D & B-Front draaien voor de wachtenden en bij de zuid-ingang Frequencerz. Wel leuk dus
Nop, is de nieuwe Bioweaponquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:16 schreef CrustyClown het volgende:
Eerste; een track gedraaid door WildStylez afgelopen zaterdag @ Euphoria. Naar verwachting een nieuwe HHZ / Wildstylez productie, vanwege al het getwitter over een nieuwe plaat.
quote:bioweaponmusic (1 dag geleden)
Its not HHz or WS
Track is Bioweapon - Move Your Body and will be coming out next month
Glad you like
Als er een fuck de vocal edit van komt wel. Tering wat klinkt dat slecht namelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nieuwe Showtek. Beetje FTS-achtig, maar op zich wel een aardige track![]()
En dat op Showtek-woensdag
Standaard showtekplaatje dusquote:
Best aardige track, maar als je in zo'n officiele video zeker 2 spel en grammatica fouten tegenkomt, wordt ik daar toch niet vrolijk van. Als jullie de wereld willen veroveren, begin dan eens met de Engelse taalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nieuwe Showtek. Beetje FTS-achtig, maar op zich wel een aardige track![]()
En dat op Showtek-woensdag
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:25 schreef de_huig het volgende:
hehehe beetje jammer dit :p en jerney kaagman zou zeggen: je staat er bij als een heipaalinderdaad jammer... en denk ook niet dat mensen 2 uur lang bij een naakte Gostosa blijven staan, na een tijdje heb je het toch wel gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf is er met dat ding gebeurd?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/albumelement/68601735:R_I_P_2006_2009.html
hele lens naar z'n grootje...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:17 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Best aardige track, maar als je in zo'n officiele video zeker 2 spel en grammatica fouten tegenkomt, wordt ik daar toch niet vrolijk van. Als jullie de wereld willen veroveren, begin dan eens met de Engelse taal.
Alsof je die muziek langer dan 2 minuten hoort. Of blijf je de hele dag voor de ingang staan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:22 schreef de_huig het volgende:
wel een lekkere binnenkomer bij decibel trouwenslastige keuze welke ingang het wordt
Als het druk is (ze verwachten tussen 12 en 14 uur) dan sta je wel langer dan 2 min. Dan pak je echt wel minimaal een kwartier meequote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Alsof je die muziek langer dan 2 minuten hoort. Of blijf je de hele dag voor de ingang staan?
Vorig jaar was de "echte" ingang waar de rijen stonden een stuk verder dan waar die dj draaide, dan hoorde je al muziek van het festivalterrein ipv die dj die bij de ingang draait.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als het druk is (ze verwachten tussen 12 en 14 uur) dan sta je wel langer dan 2 min. Dan pak je echt wel minimaal een kwartier mee
ik ga voor 12.30 binnen, gelijk gas bij Digital Punk & Profylerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En die TT van DB is ok. Ik voel me geneigd om sowieso voor 16:00 binnen te zijn.
[quote]
16.00 pas?dan mis je 5 van de 12 uur
[quote]Op vrijdag 7 augustus 2009 11:50 schreef 16meter het volgende:
Tussen 14 en 15 uur binnen komen lijkt me ideaal.
Vanaf dan volgassss
op die dingen kun je echt NIET de hele avond lopen, stampen misschien welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:52 schreef mstx het volgende:
Prachtige trailer van XQ Holland.![]()
Dat wordt dus ouderwetsch hakken op klompen.
ligt het aan mij of zie ik niks wat op XQ Holland wijst??quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:00 schreef ElDani het volgende:
Eerste naam XQ Holland al uitgevonden..
CHARLY LOWNOISE!!! (Deepack erbij??)
http://www.charlylownoise.nl/?page_id=17
2 Followquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:27 schreef Sethje het volgende:
Het is niet hun nieuwe release dat wordt 2 follow/ghostclass.
Verder is die Doggystyle remix van psyko punkz echt de shit:
jaaaaaah, die is fijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:02 schreef Sethje het volgende:
En de volgende Alphaverb/Avio release word deze denk ik :
Deepack draaide hem op Qontinent en DBSTF in Outland, zal wel een nieuwe mailinglist zijn uitgegaan
* ReMcOrE klikt op abonnerenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:52 schreef Stanley3x0 het volgende:
na lange afwezigheid hier ook maar weereens rondkijkend
anyway..toch nog maar een keer een nieuw yt account aangemaak,
die ditmaal overigens niet zo snel verwijderd meer gaat worden
dus allemaal ff subscriben![]()
www.youtube.com/stanley3x00
voor dat nummer zijn gewoon geen woorden te vinden!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
-edit-
Ow en Boy's interface op de early HSX100000000
Lijst van landen is ook grappig. Ibiza en Gran Canaria als landen noemenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:17 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Best aardige track, maar als je in zo'n officiele video zeker 2 spel en grammatica fouten tegenkomt, wordt ik daar toch niet vrolijk van. Als jullie de wereld willen veroveren, begin dan eens met de Engelse taal.
Wordt al eerder. 14:00 hoop ik helemaal gereed binnen te zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
16.00 pas? dan mis je 5 van de 12 uur
Ja beter toch. Ik vind ruffian niks en mouth of madness vind ik ook compleet irritant na het horen van de set van dana op Defqon. Probeert altijd voor de climax nog ff te blerren en juist uit te komen, maar zijn timing en dus kennis van nummers is belabberd slechtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie nu pas dat Villian de MC is bij de Euphoria-stage zaterdag
14.00 is inderdaad al een verbeteringquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wordt al eerder. 14:00 hoop ik helemaal gereed binnen te zijn
[..]
Ja beter toch. Ik vind ruffian niks en mouth of madness vind ik ook compleet irritant na het horen van de set van dana op Defqon. Probeert altijd voor de climax nog ff te blerren en juist uit te komen, maar zijn timing en dus kennis van nummers is belabberd slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |