Conclusie:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:52 schreef Salvad0R het volgende:
Het is ook nog maar de vraag of Stichting Brein wel de juiste mensen heeft aangeklaagd. Volgens de beheerders van The Pirate Bay is de site eigendom van het bedrijf Reservella. Daardoor zou het kort geding tegen de verkeerde partij zijn gevoerd.
lol?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Conclusie:
PIRATE BAY = FTW
Rechter + Stichting Brein = ULTIMATE FAIL!
De rechterlijke fail zie ik niet zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Conclusie:
PIRATE BAY = FTW
Rechter + Stichting Brein = ULTIMATE FAIL!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:52 schreef Salvad0R het volgende:
Het is ook nog maar de vraag of Stichting Brein wel de juiste mensen heeft aangeklaagd. Volgens de beheerders van The Pirate Bay is de site eigendom van het bedrijf Reservella. Daardoor zou het kort geding tegen de verkeerde partij zijn gevoerd.
lol?
Ik maak een statement. Speel in op de actualiteit in een subforum waar je dat kunt doen. Is dat zo erg? Ik werk bij een provider, en weet dat de gemiddelde internetter ontzéttend veel downloadt. De meesten zitten zo aan een GB per dag, velen vaak een tienvoud daarvan. Verder koop ik meer muziek, games en dvd's dan de meeste anderen, ook juist vaak na de cd's eerst gedownload en beluisterd te hebben. Ik dacht dat je dat wel intrinsiek kon opmaken aan mijn columns, maar helaas. Vals bewustzijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:26 schreef Mainport het volgende:
Haha, wat een vals bewustzijn. Dat een semi-intellectueel zichzelf zo voor de gek kan houden.
Nee, dat is de hoeveelheid die nog gedownload moet worden en de al voltooide hoeveelheid. Simpele optelsom al te moeilijk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:31 schreef RickoKun het volgende:
JA JE UPLOAD OOK DUS IK HEB JE IP DOORGEGEVEN AAN DE POLITIE WANT DAT IS ILLEGAAL!!!!!11111111111111111
Dank je, ik heb net een PM naar Danny verstuurd om je IP te achterhalen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:48 schreef superworm het volgende:
Gisteren bereikte me het bericht dat The Pirate Bay binnen tien dagen offline gehaald moet worden in Nederland. TS zag dit als sein, zoveel mogelijk TPB-troep te downloaden VOOR HET TE LAAT IS! Gisteravond rond een uurtje of zes ruim 100 torrents aangezet. Kleine greep uit de Nederlandse ochtenddownloads:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suck on that, Kuik. Nog acht dagen en al 32 GB gedownload - 70 torrents klaar van de 100, gaat best lekker. Klacht: Tim Kuik die TPB onbereikbaar wil maken![]()
Subklacht: 32 GB aan meuk, kudtprogramma's en B-films moeten kijken
Bonusklacht: moet de muziektorrents nog gaan aanzetten
Verwachte reacties: TorrentsUsenet ftw
Tim Kuik
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:22 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dank je, ik heb net een PM naar Danny verstuurd om je IP te achterhalen.
Duh..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:16 schreef Frollo het volgende:
Fris mijn geheugen even op alsjeblieft, waarom had je ook alweer precies het recht om zonder vergoeding gebruik te maken van datgene waar andere mensen tijd, geld en moeite in hebben gestoken?
Miley Cyrus is 16, zij is geen klein meisje meer. (quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef MuRKie het volgende:
Hannah Montana the Movie
Lesbian Vampire Killers
en wat heeft dit nou allemaal voor zin?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:10 schreef superworm het volgende:Update!
[ afbeelding ]
Weer 20 GB erbij. Suck on that too, Kuikhoofd!
uuhhh en hoem denk jij dit te kunnen posten zonder het "geupload" te hebben???quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:31 schreef RickoKun het volgende:
JA JE UPLOAD OOK DUS IK HEB JE IP DOORGEGEVEN AAN DE POLITIE WANT DAT IS ILLEGAAL!!!!!11111111111111111
Hier heb je die van mij, 12.120.66.169quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:22 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dank je, ik heb net een PM naar Danny verstuurd om je IP te achterhalen.
Gaat een beetje lastig met een IP uit Amerika. Ik zal de RIAA even een mailtje sturen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:57 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Hier heb je die van mij, 12.120.66.169
Sue me i'll laugh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |